فصل یکم:کلیات پژوهش
۱-۱مقدمه
۱-۲-بیان مسئله
۱-۳-اهمیت پژوهش
۱-۴-اهداف پژوهش
۱-۴-۱-هدف اصلی
۱-۴-۲-اهداف فرعی
۱-۵-فرضیه های پژوهش
۱-۵-۱-فرضیه اصلی
۱-۵-۱فرضیه های فرعی
۱-۶-تعریف مفاهیم
۱-۷تعریف عملیاتی مفاهیم
۱-۸ متغیرهای پژوهش
فصل دوم:پیشینه مطالعاتی
۲-۱- زمینه
۲-۲- روند تحولات و تاریخچه تدریس و یادگیری مدارس هوشمند در ایران
۲-۳- تاریخچه تدریس و یادگیری مدارس هوشمند در جهان
۲-۴- مفاهیم و تفاوت مدرسه هوشمند با سایر
۲-۴-۱- مفهوم مدرسه هوشمند
۲-۴-۲- مفهوم مدرسه هوشمند ازدیدگاه دیوید پرکینز
۲-۴-۳- تفاوت مدرسه هوشمند با مدرسه مجازی
۲-۴-۴- تفاوت مدارس سنتی وهوشمند
۲-۵- کاربرد فنآوری اطلاعات در آموزش و پرورش
۲-۵-۱- کاربرد فن آوری اطلاعات و ارتباطات در تدریس انفرادی
۲-۵-۲- کاربرد فنآوری اطلاعات و ارتباطات در یادگیری اکتشافی
۲-۵-۳- کاربرد فنآوری اطلاعات و ارتباطات در تبادل ارتباط
۲-۵-۴- کاربرد فنآوری اطلاعات و ارتباطات در ارزشیابی هدفهای آموزشی
۲-۵-۵- کاربرد فنآوری اطلاعات و ارتباطات به عنوان ابزار مدیریت
۲-۶- آموزش، یادگیری و فنآوری اطلاعات و ارتباطات
۲-۷- نقشهای فنآوری اطلاعات در مدارس
۲-۸- پایههای نظری فنآوری آموزشی
۲-۸-۱- سقراط (۴۶۹-۳۹۹ پیش از میلاد)
۲-۸-۲- ونت (۱۹۲۰-۱۸۳۲)
۲-۸-۳- ابینگهاوس (۱۹۰۹-۱۸۵۰)
۲-۸-۴- لوین (۱۹۴۷- ۱۸۹۰)
۲-۸-۵- ویگوتسکی (۱۹۳۴-۱۸۹۶)
۲-۸-۶-گانیه (۲۰۰۲-۱۹۱۶)
۲-۸-۷-مریل (۱۹۳۷)
۲-۹-ضرورت استفاده از وسایل تکنولوژی آموزشی در کلاس
۲-۱۰- اهداف کلی آموزش در ایران
۲-۱۰-۱- ارتباط اهداف کلی با نقش مدارس هوشمند
۲-۱۱- ارکان مدارس هوشمند
۲-۱۲- اصول مدارس هوشمند
۲-۱۳- اهداف مدارس هوشمند
۲-۱۴- معرفی پروژه شبکه تایگر
۲-۱۴-۱- اجرا و پیاده سازی
۲-۱۵- مدل اولیه مدارس هوشمند ایران
۲-۱۵-۱- مدل مفهومی مدرسه هوشمند
۲-۱۵-۲- عناصر مدل مفهومی مدرسه هوشمند
۲-۱۵-۲-۱- محیط یاددهی و یادگیری مبتنی بر محتوای چند رسانهای
۲-۱۵-۲-۲- زیر ساخت توسعه یافته فن آوری اطلاعات
۲-۱۵-۲-۳- مدیریت مدرسه توسط سیستمهای یکپارچه رایانهای
۲-۱۵-۲-۴- برخورداری از معلمان آموزش دیده در حوزه فن آوری اطلاعات
۲-۱۵-۲-۵- ارتباط یکپارچه رایانهای با مدارس دیگر
۲-۱۵-۳- مدل اجرایی مدرسه هوشمند
۲-۱۵-۳-۱- لایه فرآیندهای کسب و کار
۲-۱۵-۳-۱-۱- آموزش، تدوین و مدیریت منابع آموزشی
۲-۱۵-۳-۱-۲- مدیریت امور دانش آموز
۲-۱۵-۳-۱-۳- مدیریت مدرسه
۲-۱۵-۳-۱-۴- مدیریت فن آوری
۲-۱۵-۳-۲- لایه خدمات و سیستمهای کاربردی
۲-۱۵-۳-۲-۱- آموزش، تدوین و مدیریت منابع آموزشی
۲-۱۵-۳-۲-۲- مدیریت امور دانش آموزی
۲-۱۵-۳-۲-۳- مدیریت مدرسه
۲-۱۵-۳-۲-۴-مدیریت فن آوری
۲-۱۵-۳-۳- لایه فنی
۲-۱۶- مدلهای مختلف فضاهای یادگیری
۲-۱۶-۱- مدلهای یادگیری شبکهای
۲-۱۶-۲- یادگیری در کلاسهای آینده
۲-۱۶-۳-یادگیری ساختار دانش و توانایی حل مشکل
۲-۱۶-۴- یادگیری مبتنی بر جامعه
۲-۱۷- نه قدم اصلی شخصی سازی یادگیری
۲-۱۸- مفهوم یادگیری
۲-۱۹- محورهای اساسی یادگیری
۲-۲۰- اهمیت یادگیری
۲-۲۱- شرایط یادگیری
۲-۲۲- تقسیم بندی سبکها
۲-۲۲-۱- سبکهای شناختی
۲-۲۲-۲- سبکهای عاطفی
۲-۲۲-۳- سبکهای فیزیولوژیکی
۲-۲۲-۱-۱- سبک های شناختی و انواع آن :
۲-۲۲-۱-۲- دستهبندی سبکهای شناختی بر اساس نظر کلب
۲-۲۳- نقش فن آوری اطلاعات و ارتباطات در یادگیری
۲-۲۴- عناصر رویداد یادگیری
۲-۲۵- تعریف مفاهیم سبکهای یادگیری
۲-۲۶- نظریههایی در سبک های یادگیری
۲-۲۶-۱- سبک یادگیری دان و دان
۲-۲۶-۲- سبکهای یادگیری ورمونت
۲-۲۶-۳- رویکردهای یادگیری بیگز
۲-۲۶-۴- سبک های یادگیری فلدر و سولمان
۲-۲۶-۵- سبکهای یادگیری کلب و فرای
۲-۲۶-۵-۱- نظریه یادگیری تجربهای
۲-۲۷- تاثیر سبکهای دانش آموزان در ارتباط با معلم
۲-۲۸- سبکهای مختلف یادگیری در فرآیند آموزش
۲-۲۹- تحقیقات انجام شده در داخل کشور
۲-۳۰- تحقیقات انجام شده در خارج از کشور
۲-۳۱- جمع بندی
۲-۳۲-چهارچوب نظری پژوهش
فصل سوم:روش اجرای تحقیق
مقدمه:
۳- ۱ روش پژوهش
۳-۲- جامعه آماری
۳-۳- نمونه آماری حجم نمونه و روش تعیین آن:
۳-۴ – ابزار اندازه گیری داده ها
۳- ۵ تعیین روایی و پایایی ابزار پژوهش:
۳-۶ روش تجزیه و تحلیل داده ها
فصل چهارم:تجزیه و تحلیل داده ها
مقدمه
۴-۱-توصیف داده ها
۴-۱-۱- توزیع فراوانی ، نمودار هیستوگرام و شاخص های توصیف متغیرهای پژوهش
۴ – ۲ تحلیل داده ها
۴- ۲– ۱ بررسی فرضیه اول
۴ – ۲ – ۲ بررسی فرضیه دوم
۴ – ۲ – ۳ بررسی فرضیه سوم
۴ – ۲ – ۲ بررسی فرضیه چهارم
فصل پنجم:نتیجه گیری و پیشنهادها
مقدمه
۵-۱نتیجه گیری
۵-۲-فرضیات پژوهش و نتایج آنها
۵-۲-۱- بررسی فرضیه اول
۵-۲-۲- بررسی فرضیه دوم
۵-۲-۳ بررسی فرضیه سوّم
۵-۲-۴-بررسی فرضیه چهارم
۵-۳- محدودیت ها
۵-۴-پیشنهادات
۵-۵-خلاصه پژوهش
محصول های مرتبط
اثربخشی شناخت درمانی هستی نگر بر کاهش نشانگان افت روحیه زنان مبتلا به ویروس نقص سیستم ایمنی انسان (HIV)
فصل اول: کلیات تحقیق ۱-۱ مقدمه ۱-۲ بیان مسئله ۱-۳ اهمیت و ضرورت پژوهش ۱-۴ اهداف پژوهش ۱-۴-۱ هدف کلی…
اثربخشی آموزش خوددلگرم سازی مادران بر تعارض والد- فرزند و ابعاد فرزندپروری اقتداری مادران
فصل اول: چارچوب پژوهش مقدمه بیان مسئله اهداف پژوهش ضرورت و اهمیت پژوهش فرضیات پژوهشی تعاریف نظری و عملیاتی خود…
اثر بخشی گروه درمانی با رویکرد تحلیل رفتار متقابل بر افزایش رضایت مندی زناشویی دانشجویان متأهل
فصل اول : کلیات تحقیق مقدمه بیان مسأله اهمیت و ضرورت تحقیق اهداف پژوهش هدف کاربردی فرضیه تحقیق تعاریف نظری…
مقایسه اثر بخشی مشاوره به شیوه آدلری و بازسازی شناختی مبتنی بر تمثیل، بر سلامت روانی ، تاب آوری و امیدواری دانشجویان
چکیده فصل اول : کلیات پژوهش مقدمه بیان مساله اهمیت و ضرورت پژوهش هدفهای پژوهش فرضیه های پژوهش تعاریف مفاهیم…
بررسی و مقایسه مهارتهای حرفه ای معلمان دروس علوم پایه و علوم انسانی دوره راهنمایی شهرستان بهشهر به منظور ارائه روشهای ارتقاءکیفی این مهارت ها
چکیده فصل اول: طرح تحقیق مقدمه بیان مساله تحقیق اهداف تحقیق سوالات تحقیق اهمیت و ضرورت موضوع تحقیق روش پژوهش-…
بررسی میزان و نوع استفاده معلمان از برنامه درسی مبتنی بر فناوری اطلاعات و ارتباطات در مدارس متوسطه شهر بابل
فصل اوّل: کلیات پژوهش مقدمه بیان مساله اهمیت وضرورت پژوهش اهداف وسوالات تحقیق هدف کلی هدفهای جزئی سوالات اصلی سوالات…
قوانین ثبت دیدگاه