
فصل اول: کلیات تحقیق
۱-۱- مقدمه ۳
۱-۲- بیان مساله ۳
۱-۳- ضرورت و اهمیت تحقیق ۵
۱-۴- اهداف تحقیق ۶
۱-۵- چارچوب نظری تحقیق ۶
۱-۶- فرضیههای تحقیق ۸
۱-۷- تعریف مفهومی و عملیاتی متغیرهای اصلی تحقیق ۸
۱-۷-۱- عملکرد ۸
۱-۷-۲- کارآفرینی سازمانی ۸
۱-۷-۳- مدیریت دانش ۹
۱-۸- قلمرو تحقیق ۹
فصل دوم: ادبیات و پیشینه تحقیق
بخش اول: کارآفرینی
۲-۱- کارآفرینی سازمانی ۱۲
۲-۱-۱- مقدمه ۱۲
۲-۱-۲- کارآفرینی ۱۲
۲-۱-۳- اهمیت و ضرورت توجه به ویژگی های کارآفرینان ۱۵
۲-۱-۴- انواع کارآفرینی ۱۶
۲-۱-۵- فرآیند کارآفرینی ۱۷
۲-۱-۶- انواع مدل های کارآفرینی ۱۸
۲-۱-۶-۱- مدل های محتوایی ۱۸
۲-۱-۶-۲- مدل های فرایندی ۱۸
۲-۱-۶-۳- مهمترین مدلهای کارآفرینی سازمانی ۱۹
۲-۱-۷- کارآفرینی در چارچوب یک فرآیند ۲۰
۲-۱-۸- عوامل موثر بر کارآفرینی ۲۱
۲-۱-۹- تمایل به کارآفرینی ۲۴
۲-۱-۱۰- مولفه های تمایل های کارآفرینانه ۲۵
۲-۱-۱۱- تمایل کارآفرینانه از دیدگاه دیس و لومپکین ۲۸
۲-۱-۱۲- موانع حرکت کارآفرینی ۲۹
۲-۱-۱۳- ابعاد کارآفرینی سازمانی ۳۲
بخش دوم: عملکرد
۲-۲- عملکرد ۳۵
۲-۲-۱- مقدمه ۳۵
۲-۲-۲- عملکرد ۳۵
۲-۲-۳- عملکرد و بهره وری ۳۵
۲-۲-۴- ضرورت اندازه گیری وسنجش عملکرد ۳۸
۲-۲-۵- شاخص های متوازن عملکرد ۴۰
۲-۲-۶- ابعاد مثلث عملکرد سازمانی ۴۰
۲-۲-۷- مدیریت عملکرد و آسایش سازمان ۴۲
۲-۲-۸- محاسن اعمال مدیریت عملکرد ۴۲
۲-۲-۹- مدیریت بهبود عملکرد ۴۲
۲-۲-۱۰- مراحل مهم و مهارت های راه اندازی عملکرد ۴۳
۲-۲-۱۱- اهمیت و نقش سنجش عملکرد در سازمان ۴۳
۲-۲-۱۲- اندازه گیری عملکرد ۴۴
۲-۲-۱۳- ویژگی های معیارهای سنجش عملکرد ۴۵
۲-۲-۱۴- رویکردهای موجود در سنجش عملکرد ۴۶
۲-۲-۱۵- رویکردهای تک بعدی سنجش عملکرد ۴۶
۲-۲-۱۶- رویکردهای چند بعدی سنجش عملکرد ۴۸
۲-۲-۱۷- عوامل موثر بر عملکرد ۴۹
۲-۲-۱۸- عملکرد و شاخص های بهبود آن ۵۲
بخش سوم: مدیریت دانش
۲-۳- مدیریت دانش ۵۴
۲-۳-۱- مقدمه ۵۴
۲-۳-۲- تعریف مدیریت دانش ۵۴
۲-۳-۴- راهبردهای چهارگانه مدیریت دانش ۵۶
۲-۳-۵- ارکان مدیریت دانش ۵۶
۲-۳-۶- فرایندهای اصلی مدیریت دانش ۵۷
۲-۳-۷- مزایای مدیریت دانش ۵۸
۲-۳-۸- عوامل موفقیت مدیریت دانش ۶۰
۲-۳-۹- موانع موفقیت مدیریت دانش در سازمان ها ۶۱
۲-۳-۱۰- مراحل بلوغ مدیریت دانش در سازمان ۶۲
۲-۳-۱۱- سازمان دانش بنیان ۶۲
۲-۳-۱۱-۱- مشخصه های سازمان دانش بنیان ۶۲
۲-۳-۱۲- سطوح دانش ۶۳
۲-۳-۱۳- مشکلات مواجه با دانش ۶۳
بخش چهارم: پیشینه تحقیق
۲- ۴- پیشینه تحقیق ۶۷
۲- ۴- ۱- پیشینه مطالعاتی در خارج ۶۷
۲- ۴- ۲- پیشینه مطالعاتی در ایران ۶۸
فصل سوم: روش اجرای تحقیق
۳-۱- مقدمه ۷۲
۳-۲- فرآیند اجرای تحقیق ۷۳
۳-۳- روش تحقیق ۷۳
۳-۳-۱- جامعه و نمونه آماری ۷۴
۳-۴- روشها و ابزار جمعآوری دادهها ۷۵
۳-۴-۱- پرسشنامه کارآفرینی سازمانی ۷۵
۳-۴-۲- پرسشنامه مدیریت دانش ۷۵
۳-۴-۳- پرسشنامه عملکرد ۷۵
۳-۵- روایی و پایایی ابزار اندازهگیری ۷۶
۳-۵-۱- روایی ۷۶
۳-۵-۲- پایایی ۷۷
۳-۶- روش تجزیه و تحلیل داده ها ۷۸
فصل چهارم: تجزیه وتحلیل دادهها
۴-۱- مقدمه ۸۰
۴-۲- توصیف متغیرهای تحقیق ۸۱
۴-۳- آزمون کلومو گروف– اسمیرنوف (k-s) ۸۵
۴-۴- بررسی وضعیت متغیرهای تحقیق ۸۶
۴-۵- آزمون فرضیات تحقیق ۸۷
فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادات
۵-۱- مقدمه ۹۱
۵-۲- نتایج آمار توصیفی ۹۱
۵-۲-۱- توصیف متغیر کارآفرینی ۹۱
۵-۲-۲- توصیف متغیر عملکرد ۹۱
۵-۲-۳- توصیف متغیر کسب دانش ۹۱
۵-۲-۴- توصیف متغیر دانش بنیان ۹۱
۵-۳- نتایج آزمون فرضیه ها ۹۲
۵-۴- پیشنهاداتی در راستای نتایج تحقیق ۹۳
۵-۵- پیشنهاداتی برای محققین آینده ۹۴
۵-۶- محدودیتهای تحقیق ۹۵
محصول های مرتبط
بررسی ارتباط نظام جبران خدمات کل با بهرهوری نیروی انسانی
۱ فصل اول: کلیات پژوهش ۱.۱ مقدمه ۲ ۱.۲ تشریح و بیان مساله. ۲ ۱.۳ اهمیت و ضرورت انجام تحقیق..…
بررسی رابطه بین سبک رهبری دانشی با سیستم اطلاعات منابع انسانی
بررسی رابطه بین سبک رهبری دانشی با سیستم اطلاعات منابع انسانی چکیده فصل اول (طرح مسئله) مقدمه ۱-۱ عنوان تحقیق…
رابطه معنویت در محیط کار و سرمایه اجتماعی
رابطه معنویت در محیط کار و سرمایه اجتماعی فصل اول: کلیات تحقیق ۱-۱-مقدمه ۱-۲-بیان مسئله پژوهش ۱-۳-اهداف تحقیق ۱-۴-اهمیت موضوع…
تاثیر تعهد کارکنان بر مسئولیت اجتماعی سازمان
تاثیر تعهد کارکنان بر مسئولیت اجتماعی سازمان فهرست مطالب فصل اول-کلیات تحقیق مقدمه ۱-۱بیان مسئله ۲-۱ اهمیت و ضرورت ۳-۱مدل…
تاثیر توانمندسازی و هوش عاطفی بر کیفیت خدمات
تاثیر توانمندسازی و هوش عاطفی بر کیفیت خدمات فصل اول- طرح و کلیات تحقیق مقدمه بیان مسئله اهمیت و ضرورت…
تاثیرسیستم مدیریت ارتباطات داخلی بر سکوت سازمانی
تاثیرسیستم مدیریت ارتباطات داخلی بر سکوت سازمانی – فصل اول- کلیات تحقیق مقدمه ۱-۱- بیان مسأله ۱-۲- ضرورت موضوع تحقیق…
قوانین ثبت دیدگاه