
فصل اول کلیات پژوهش
۱-۱- مسئله پژوهش
۲-۱- پرسش های پژوهش
۳-۱- اهداف پژوهش و ضرورت های آن
۴-۱- سوال های پژوهش
۵-۱- کاربردهای پژوهش و استفاده کنندگان از نتایج
۶-۱- تعاریف عملیاتی
۷-۱- قلمرو مکانی و زمانی تحقیق
فصل دوم مبانی نظری
مقدمه
۱-۲- ساختار برنامه بازاریابی
۲-۲- تجزیه و تحلیل موقعیت
۳-۲- تعیین اهداف
۴-۲- تدوین استراتژی
۵-۲- بازاریابی هدف
۶-۲- تعیین تاکتیک های بازاریابی
زمینه پژوهش
فصل سوم: روش تحقیق
مقدمه
۱-۳- روش تحقیق
۲-۳- مسئله تحقیق
۳-۳- سوالات تحقیق
۴-۳- روشهای گردآوری اطلاعات
۵-۳- روایی و پایایی پرسش نامه
۶-۳- جامعه و نمونه آماری
۷-۳- روش تجزیه و تحلیل داده ها
فصل چهارم: یافته های پژوهش
مقدمه
۱-۴- تجزیه و تحلیل صنعت کاشی و سرامیک در جهان
۲-۴- تجزیه و تحلیل صنعت کاشی و سرامیک در ایران
۳-۴- معرفی شرکت صنایع کاشی الوند
۴-۴-تجزیه و تحلیل عملکرد شرکت صنایع کاشی الوند وجایگاه آن در صنعت
۵-۴-ساختار سازمانی
۶-۴-تجزیه و تحلیل نقاط قوت ، ضعف،فرصتها و تهدیدها
۷-۴- ارزیابی وضعیت رقابت و سهم بازار شرکت کاشی الوند
۸-۴- بیانیه ماموریت شرکت کاشی الوند
۹-۴- استراتژی شرکت کاشی الوند
۱۰-۴- اهداف بازاریابی شرکت صنایع کاشی الوند
۱۱-۴- اهداف فروش شرکت صنایع کاشی الوند
۱۲-۴- تجزیه و تحلیل آماری داده های جمع آوری شده از فرم نظرسنجی نمایندگان فروش
فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادات
مقدمه
۱-۵- تحلیل نتایج پرسش های مطرح شده در پژوهش
۲-۵- پیشنهاداتی در خصوص برنامه ریزی تولید و صادرات از نگاه صاحبنظران صنعت کاشی و سرامیک
۳-۵- پیشنهاداتی برای تحقیقات آتی
۴-۵- محدودیت های پژوهش
محصول های مرتبط
رابطه سرمایه اجتماعی و تعالی سازمانی
رابطه سرمایه اجتماعی و تعالی سازمانی فصل اول : کلیات طرح تحقیق مقدمه ۱-۱ بیان مساله تحقیق ۱-۲ سابقه موضوع…
تاثیر تعهد کارکنان بر مسئولیت اجتماعی سازمان
تاثیر تعهد کارکنان بر مسئولیت اجتماعی سازمان فهرست مطالب فصل اول-کلیات تحقیق مقدمه ۱-۱بیان مسئله ۲-۱ اهمیت و ضرورت ۳-۱مدل…
تاثیر توانمندسازی و هوش عاطفی بر کیفیت خدمات
تاثیر توانمندسازی و هوش عاطفی بر کیفیت خدمات فصل اول- طرح و کلیات تحقیق مقدمه بیان مسئله اهمیت و ضرورت…
تاثیر بکارگیری اتوماسیون اداری بر بهبود عملکرد کارکنان
تاثیر بکارگیری اتوماسیون اداری بر بهبود عملکرد کارکنان چکیده فصل اول: کلیات تحقیق مقدمه بیان مساله مدل تحلیلی تحقیق اهمیت…
شناسایی و رتبه بندی عوامل مؤثر بر رضایت مشتریان از خدمات الکترونیکی بانک رفاه شعب بانک رفاه شهر بوشهر
تأثیر فناوری ارتباطات و اطلاعات در حوزه تجارت و بازرگانی موجب تغییرات ساختاری در اقتصاد جهانی و به وجود آمدن…
رتبه بندی ابعاد یادگیری سازمانی با استفاده از روش تاپسیس فازی
اهمیت بهره وری و لزوم بررسی آن با توجه به سطوح رقابتی ، پیچیدگی فن آوری، تنوع سلیقه ها، کمبود…
قوانین ثبت دیدگاه