۱-فصل اول – کلیات پژوهش
۱-۱-مقدمه
۱-۲-بیان مساله
۱-۳-هدفهای پژوهش
۱-۴-اهمیت موضوع پژوهش
۱-۵-پرسشهای پژوهش
۱-۶-تعریف واژهها و اصطلاحات
۲-فصل دوم – ادبیات پژوهش
۲-۱-بخش اول – بررسی خود
۲-۱-۱-شناخت انسان
۲-۱-۲-شخصیت
۲-۱-۳-نظام شخصیت از دیدگاه فروید
۲-۱-۳-۱-من
۲-۱-۴-روانشناسی من
۲-۱-۴-۱-جین لوینگر
۲-۱-۵-روانشناسی خود
۲-۱-۶-تاریخچه مطالعه خود
۲-۱-۷-مفهوم خود
۲-۱-۸-تعریف خود
۲-۱-۹-خود از دیدگاههای متفاوت
۲-۱-۹-۱-ویلیام جیمز (۱۹۱۰-۱۸۴۲)
۲-۱-۹-۲-ویلیام مک دوگال (۱۹۳۸-۱۸۷۱)
۲-۱-۹-۳-کارل گوستاو یونگ (۱۹۶۱-۱۸۷۵)
۲-۱-۹-۴-هری سالیوان (۱۹۴۹-۱۸۹۲)
۲-۱-۹-۵-گوردن آلپورت (۱۹۶۷-۱۸۹۷)
۲-۱-۹-۶-کارل راجرز (۱۹۸۷-۱۹۰۲)
۲-۱-۹-۷-هینز کوهات (۱۹۸۱-۱۹۱۳)
۲-۱-۹-۸-دیوید پ. آزوبل (۲۰۰۸-۱۹۱۸)
۲-۱-۹-۹-بوبان چاندرا ماهاپاترا (معاصر)
۲-۱-۱۰-مقایسه زیرساختهای خود به عنوان موضوع و خود به عنوان کارگزار یا عامل
۲-۱-۱۱-ارتباطهای همسو و غیرهمسو مفهوم “خود” با “من”
۲-۱-۱۲-تفاوتهای “روانشناسی خود” با “روانشناسی من”
۲-۱-۱۳-بررسی پایه روانشناسی-عصبی خود
۲-۲-بخش دوم – مشاور و مشاوره
۲-۲-۱-مقدمه
۲-۲-۲-تعریف مشاوره
۲-۲-۳-خصوصیات و ویژگیهای مشاور
۲-۲-۴-مشاور در فرایند مشاوره
۲-۲-۵-خصوصیات مشاور موفق
۲-۲-۶-رشد فردی مشاور
۲-۳-بخش سوم – خانه سلامت وابسته به شهرداری
۲-۴-بخش چهارم – آزمونهای مرتبط با موضوع
۲-۵-بخش پنجم – آزمون سازی
۲-۵-۱-مقدمه
۲-۵-۲-تعریف اندازهگیری
۲-۵-۳-آزمون
۲-۵-۴-پایایی
۲-۵-۵-روشهای تعیین پایایی
۲-۵-۵-۱-روش بازآزمایی
۲-۵-۵-۲-همسانی درونی
۲-۵-۶-روایی
۲-۵-۶-۱-روایی محتوایی
۲-۵-۶-۲-روایی محتوایی منطقی
۲-۵-۶-۳-روایی سازه
۲-۵-۷-تجزیه و تحلیل سوالها آزمون
۲-۵-۸-تحلیل عاملی
۲-۵-۹-هنجاریابی
۲-۵-۱۰-نکات اساسی در اجرا و نمره گذاری آزمونها
۲-۶-پیشینه های پژوهش
۲-۶-۱-پیشینه های پژوهش در داخل کشور
۲-۶-۲پیشینه های پژوهش در خارج از کشور
۳-فصل سوم – روش پژوهش
۳-۱-مقدمه
۳-۲-جامعه آماری
۳-۳-روش نمونه گیری
۳-۴-ابزار پژوهش
۳-۵-روش نمرهگذاری
۳-۶-شیوه ساخت پرسشنامه
۳-۶-۱-تدوین پرسشنامه مقدماتی
۳-۶-۲-گام اول (روایی محتوایی منطقی)
۳-۶-۳-گام دوم (روایی محتوایی صوری)
۳-۶-۴-گام سوم (پایایی اولیه)
۳-۶-۵-گام چهارم (روش تحلیل عاملی لوپ)
۳-۶-۶-گام پنجم (پایایی به روش بازآزمایی)
۳-۶-۷-گام ششم (روایی ملاک)
۳-۷-روشهای تجزیه و تحلیل دادهها
۳-۷-۱آمار توصیفی
۳-۷-۲-آمار استنباطی
۴-فصل چهارم – یافته های پژوهش
۴-۲-آزمودن پرسشنامه (۱۰۱ سوالی)
۴-۲-۱-بررسی توصیفی دادهها
۴-۲-۲-بررسی استنباطی و تحلیل روانسنجی دادهها
۴-۲-۲-۱-روایی ملاکی
۴-۲-۲-۲-همسانی درونی
۴-۲-۲-۳-پایایی به روش دو نیمه کردن
۴-۲-۲-۴-ساختار عاملی
۴-۳-سنجش فرم نهایی پرسشنامه (۷۲ سوالی)
۴-۳-۲-ضریب پایایی پرسشنامه نهایی
۴-۳-۳-ضریب پایایی پرسشنامه به تفکیک عاملها
۴-۳-۴-پایایی به روش دو نیمه کردن
۴-۳-۶-جدول هنجاری برای هر دو جنس
۵-فصل پنجم – بحث و نتیجه گیری
۵-۱-خلاصه یافتههای پژوهش
۵-۱-۱-سوال اول
۵-۱-۲-سوال دوم
۵-۱-۳-سوال سوم
۵-۱-۴-سوال چهارم
۵-۱-۵-سوال پنجم
۵-۱-۶-سوال ششم
۵-۲-محدودیتهای پژوهش
۵-۳-پیشنهادهای پژوهش
۵-۳-۱-پیشنهادهای کاربردی
۵-۳-۲-پیشنهادهای پژوهشی
محصول های مرتبط
اثربخشی آموزش مهارتهای زندگی بر سلامت روان دانشآموزان دختر تیزهوش
فصل یکم مقدمه پژوهش ۱-۱-مقدمه ۱-۲-بیان مساله ۱-۳- اهمیت وضرورت پژوهش ۱-۴- اهداف پژوهش ۱-۵- فرضیههای پژوهش ۱-۶- تعریف…
اثربخشی آموزش گروهی مدیریت خشم مبتنی بر بازسازی شناختی در افزایش صمیمیت اجتماعی و کاهش تفکر قطعی نگر دانش آموزان شهر شیراز
فصل اول: طرح تحقیق مقدمه بیان مسأله هدف پژوهش فرضیههای پژوهش ضرورت و اهمیت پژوهش تعریف واژهها و اصطلاحات…
اثر بخشی آموزش خانواده بر دیدگاه تربیتی مادران
فصل اول: کلیات پژوهش ۱-۱- مقدمه ۱-۲- بیان مسئله ۱-۳- اهمیت وضرورت مسئله ۱-۴- اهداف تحقیق ۱-۴-۱- اهداف کلی ۱-۴-۲-…
ارتباط بین سبک های هویت وسلامت اجتماعی: با نقش واسطه ای گرایش به تفکر انتقادی در دانشجویان
فهرست مطالب فهرست جدولها فهرست تصاویر و نمودارها فصل اول: کلیات پژوهش ۱-۱٫ مقدمه ۱-۲٫ بیان مسئله ۱-۳٫ اهداف و…
شناسایی و ارزیابی مهارتهای اشتغال زای زنان شاغل در صنعت (مطالعه موردی مجتمع فولاد مبارکه اصفهان)
فصل اول: کلیات تحقیق مقدمه و بیان مساله اهداف پژوهش سوالات پژوهش تعریف واژهها و اصطلاحات فصل دوم: ادبیات تحقیق…
بررسی نقش آموزش های فنی و حرفه ای و کشاورزی در توسعه خود اشتغالی از دیدگاه هنرجویان و هنرآموزان استان سمنان
چکیده فصل اول: کلیات تحقیق ۱-۱)مقدمه ۲-۱) بیان مسئله ۳-۱) اهمیت وضرورت پژوهش ۴-۱( اهداف پژوهش ۱-۴-۱) هدف کلی پژوهش…

قوانین ثبت دیدگاه