۱-فصل اول – کلیات پژوهش
۱-۱-مقدمه
۱-۲-بیان مساله
۱-۳-هدفهای پژوهش
۱-۴-اهمیت موضوع پژوهش
۱-۵-پرسشهای پژوهش
۱-۶-تعریف واژهها و اصطلاحات
۲-فصل دوم – ادبیات پژوهش
۲-۱-بخش اول – بررسی خود
۲-۱-۱-شناخت انسان
۲-۱-۲-شخصیت
۲-۱-۳-نظام شخصیت از دیدگاه فروید
۲-۱-۳-۱-من
۲-۱-۴-روانشناسی من
۲-۱-۴-۱-جین لوینگر
۲-۱-۵-روانشناسی خود
۲-۱-۶-تاریخچه مطالعه خود
۲-۱-۷-مفهوم خود
۲-۱-۸-تعریف خود
۲-۱-۹-خود از دیدگاههای متفاوت
۲-۱-۹-۱-ویلیام جیمز (۱۹۱۰-۱۸۴۲)
۲-۱-۹-۲-ویلیام مک دوگال (۱۹۳۸-۱۸۷۱)
۲-۱-۹-۳-کارل گوستاو یونگ (۱۹۶۱-۱۸۷۵)
۲-۱-۹-۴-هری سالیوان (۱۹۴۹-۱۸۹۲)
۲-۱-۹-۵-گوردن آلپورت (۱۹۶۷-۱۸۹۷)
۲-۱-۹-۶-کارل راجرز (۱۹۸۷-۱۹۰۲)
۲-۱-۹-۷-هینز کوهات (۱۹۸۱-۱۹۱۳)
۲-۱-۹-۸-دیوید پ. آزوبل (۲۰۰۸-۱۹۱۸)
۲-۱-۹-۹-بوبان چاندرا ماهاپاترا (معاصر)
۲-۱-۱۰-مقایسه زیرساختهای خود به عنوان موضوع و خود به عنوان کارگزار یا عامل
۲-۱-۱۱-ارتباطهای همسو و غیرهمسو مفهوم “خود” با “من”
۲-۱-۱۲-تفاوتهای “روانشناسی خود” با “روانشناسی من”
۲-۱-۱۳-بررسی پایه روانشناسی-عصبی خود
۲-۲-بخش دوم – مشاور و مشاوره
۲-۲-۱-مقدمه
۲-۲-۲-تعریف مشاوره
۲-۲-۳-خصوصیات و ویژگیهای مشاور
۲-۲-۴-مشاور در فرایند مشاوره
۲-۲-۵-خصوصیات مشاور موفق
۲-۲-۶-رشد فردی مشاور
۲-۳-بخش سوم – خانه سلامت وابسته به شهرداری
۲-۴-بخش چهارم – آزمونهای مرتبط با موضوع
۲-۵-بخش پنجم – آزمون سازی
۲-۵-۱-مقدمه
۲-۵-۲-تعریف اندازهگیری
۲-۵-۳-آزمون
۲-۵-۴-پایایی
۲-۵-۵-روشهای تعیین پایایی
۲-۵-۵-۱-روش بازآزمایی
۲-۵-۵-۲-همسانی درونی
۲-۵-۶-روایی
۲-۵-۶-۱-روایی محتوایی
۲-۵-۶-۲-روایی محتوایی منطقی
۲-۵-۶-۳-روایی سازه
۲-۵-۷-تجزیه و تحلیل سوالها آزمون
۲-۵-۸-تحلیل عاملی
۲-۵-۹-هنجاریابی
۲-۵-۱۰-نکات اساسی در اجرا و نمره گذاری آزمونها
۲-۶-پیشینه های پژوهش
۲-۶-۱-پیشینه های پژوهش در داخل کشور
۲-۶-۲پیشینه های پژوهش در خارج از کشور
۳-فصل سوم – روش پژوهش
۳-۱-مقدمه
۳-۲-جامعه آماری
۳-۳-روش نمونه گیری
۳-۴-ابزار پژوهش
۳-۵-روش نمرهگذاری
۳-۶-شیوه ساخت پرسشنامه
۳-۶-۱-تدوین پرسشنامه مقدماتی
۳-۶-۲-گام اول (روایی محتوایی منطقی)
۳-۶-۳-گام دوم (روایی محتوایی صوری)
۳-۶-۴-گام سوم (پایایی اولیه)
۳-۶-۵-گام چهارم (روش تحلیل عاملی لوپ)
۳-۶-۶-گام پنجم (پایایی به روش بازآزمایی)
۳-۶-۷-گام ششم (روایی ملاک)
۳-۷-روشهای تجزیه و تحلیل دادهها
۳-۷-۱آمار توصیفی
۳-۷-۲-آمار استنباطی
۴-فصل چهارم – یافته های پژوهش
۴-۲-آزمودن پرسشنامه (۱۰۱ سوالی)
۴-۲-۱-بررسی توصیفی دادهها
۴-۲-۲-بررسی استنباطی و تحلیل روانسنجی دادهها
۴-۲-۲-۱-روایی ملاکی
۴-۲-۲-۲-همسانی درونی
۴-۲-۲-۳-پایایی به روش دو نیمه کردن
۴-۲-۲-۴-ساختار عاملی
۴-۳-سنجش فرم نهایی پرسشنامه (۷۲ سوالی)
۴-۳-۲-ضریب پایایی پرسشنامه نهایی
۴-۳-۳-ضریب پایایی پرسشنامه به تفکیک عاملها
۴-۳-۴-پایایی به روش دو نیمه کردن
۴-۳-۶-جدول هنجاری برای هر دو جنس
۵-فصل پنجم – بحث و نتیجه گیری
۵-۱-خلاصه یافتههای پژوهش
۵-۱-۱-سوال اول
۵-۱-۲-سوال دوم
۵-۱-۳-سوال سوم
۵-۱-۴-سوال چهارم
۵-۱-۵-سوال پنجم
۵-۱-۶-سوال ششم
۵-۲-محدودیتهای پژوهش
۵-۳-پیشنهادهای پژوهش
۵-۳-۱-پیشنهادهای کاربردی
۵-۳-۲-پیشنهادهای پژوهشی
محصول های مرتبط
اثربخشی گروه درمانی مبتنی بر مراحل تغییر بر انعطاف پذیری کنشی و باورهای فراشناختی معتادین وابسته به مواد افیونی
فصل اول: کلیات تحقیق مقدمه اهمیت و ضرورت پژوهش اهداف پژوهش فرضیه های پژوهش تعاریف مفهومی و عملیاتی…
اثربخشی مشاوره شغلی براساس رویکرد شناختی- اجتماعی بندورا برافزایش باورهای خودکارآمدی جانبازان باشگاه ورزشی شهید مهرانی تهران
فصل اول:کلیات پژوهش مقدمه بیان مسئله اهمیت و ضرورت پژوهش فرضیه پژوهش هدف پژوهش تعریف مفاهیم و وازگان اختصاصی پژوهش…
اثربخشی خانواده درمانی راه حل مدارساختاری در درمان ( قطع مصرف مواد) افراد وابسته به مواد، پیشگیری از عود آن و افزایش عملکرد خانواده
فصل اول: کلیات پژوهش مقدمه بیان مسئله اهداف پژوهش اهداف کلی پژوهش اهداف جزئی پژوهش فرضیه های پژوهش اهمیت و…
رابطه ی هویت دینی با شادمانی در دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان نجف آباد
چکیدهآ فصل اول: کلیات تحقیق مقدمه بیان مسئله اهمیت و ضرورت تحقیق اهداف تحقیق اهداف تحقیق سؤالات تحقیق تعاریف متغیرها…
بررسی میزان و نوع استفاده معلمان از برنامه درسی مبتنی بر فناوری اطلاعات و ارتباطات در مدارس متوسطه شهر بابل
فصل اوّل: کلیات پژوهش مقدمه بیان مساله اهمیت وضرورت پژوهش اهداف وسوالات تحقیق هدف کلی هدفهای جزئی سوالات اصلی سوالات…
ویژگی های روانسنجی پرسشنامه سازگاری و رابطه آن با هوش هیجانی دختران دبیرستانی شهر بابل
فصل اول: کلیات تحقیق ۱-۱ مقدمه ۲-۱ بیان مسئله ۳-۱ اهمیت و ضرورت پژوهش ۴-۱ اهداف پژوهش ۵-۱ سؤال پژوهش…
قوانین ثبت دیدگاه