فصل اول: مقدمه
۱-۱-مقدمهای بر اندرکنش خاک-سازه
۱-۲-روشهای مستقیم و زیرسازه
فصل دوم: مروری بر تحقیقات انجام شده
۲-۱-مقدمهای بر روش المان نامحدود
۲-۲-مروری بر مطالعات پیشین
۲-۳-هدف این مطالعه
فصل سوم: روابط حاکم بر روش المان محدود و المان نامحدود
۳-۱-مقدمه¬ای بر روش المان محدود ۱۱
۳-۲-مقدمهای بر روش المان نامحدود
۳-۲-۱-المان نامحدود با زوال نمائی
۳-۲-۲-المان بینهایت نگاشت شده
۳-۳-فرمول بندی مسئله
۳-۳-۱-معادله حاکمه
۳-۳-۲-تعیین جوابهای هارمونیک
۳-۴-فرمول بندی روش المان محدود
۳-۵-روش المان نامحدود
۳-۵-۱-روش اول، قسمت بندی محیط مسئله
۳-۵-۲-روش دوم، المان بینهایت با سه نوع موج
۳-۶-تعیین ضریب استهلاک دامنه موج،
۳-۷-عمق موثر موج ریلی
۳-۸-انتگرال عددی المان نامحدود
۳-۹-میرایی مصالح
فصل چهارم: تحلیل و بررسی نتایج
۴-۱-تعیین سیستم اندرکنش خاک و سازه و خواص دینامیکی آن
۴-۱-۱-تعیین سیستم پی
۴-۱-۲-روشهایی برای تعیین امپدانس پی
۴-۱-۳-مروری خلاصه بر تاریخچه توابع امپدانس
۴-۲-مدل سازی با روش المان محدود
۴-۳-توابع نرمی در حالت دوبعدی برای نیم¬فضای الاستیک
۴-۳-۱-مقدمه
۴-۳-۲-تعریف توابع نرمی
۴-۴-مدل سازی با ترکیب روشهای المان محدود و المان نامحدود
۴-۴-۱-مقدمه
۴-۴-۲-کنترل صحت ترکیب روشهای المان محدود و المان نامحدود
۴-۴-۳-مثال پی ویسکوالاستیک تحت بارگذاری هارمونیک یکنواخت
۴-۵-نحوه بدست آوردن توابع نرمی دینامیکی برای پی نواری ویسکوالاستیک
۴-۵-۱-تعیین ضرایب تأثیر نرمی دینامیکی
۴-۵-۲-تعیین ماتریس سختی دینامیکی
۴-۵-۳-تعیین ماتریس نرمی دینامیکی
۴-۶-توابع نرمی با استفاده از ترکیب روشهای المان محدود و المان نامحدود
۴-۶-۱-توابع نرمی دینامیکی
۴-۷-اثر عمق سنگ بستر
۴-۸-تکنیک انتگرال گیری عددی نیوتن-کوتس
فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادات
نتیجه گیری و پیشنهادات
فصل ششم: منابع و مراجع
منابع و مراجع
محصول های مرتبط
رفتار لرزه ای تیر های پیوند لانه زنبوری
۱-۱ مقدمه شکل ۱-۳ عبور تاسیسات از داخل تیر لانه زنبوری ۱-۲ تاریخچهی تیرهای لانه زنبوری ۱-۳ کاربرد ۱-۴ پروسهی…
توسعه مدلی مبتنی بر فناوری سنجش از دور (اپتیکی) به منظور برآورد خسارت ساختمانها در برابر زلزله
۱- فصل اول:کلیات تحقیق ۱-۱- مقدمه ۱-۲- بیان مسئله و ضرورت انجام تحقیق ۱-۳- سوالات تحقیق ۱-۴- اهداف تحقیق ۱-۵-…
توزیع خسارت لرزه ای در اجزاء ساختمان های فولادی با میراگر ویسکوالاستیک
فصل ۱ مقدمه ۱-۱ مقدمه ۱-۲ ضرورت و اهداف تحقیق ۱-۳ ساختار پایاننامه فصل ۲ مروری بر منابع ۲-۱ مقدمه…
تعیین نوع بهینه تقاطع غیرهمسطح با استفاده از الگوریتم انبوه ذرات (PSO)
فصل ۱ ۱-۱- معرفی انواع تقاطعها ۱-۱-۱- انواع تقاطعهای همسطح ۱-۱-۲- انواع تقاطعهای غیرهمسطح ۱-۲- مروری بر پژوهشهای گذشته ۱-۲-۱-…
مطالعه بهسازی لرزه ای پل های بزرگراهی، مطالعه موردی پل شهید حقانی تهران
فصل ۱: بیان گفتار ۱-۱- مقدمه ۱-۲- هدف از تحقیق و اهداف آن ۱-۳- ساختار پایان نامه فصل ۲: کلیات…
ارزیابی ریسک در پایداری پروژه های گودبرداری با لحاظ کردن عدم قطعیت ها
فصل اول- کلیات ۱-۱- مقدمه ۱-۲- بیان موضوع تحقیق ۱-۳- طراحی مبتنی بر ارزیابی ریسک ۱-۴- مقایسه روشهای سنتی و…

قوانین ثبت دیدگاه