
فصل اول: کلیات
کلیات تحقیق
نمود
وجه
زمان دستوری
بیان مسئله
ضرورت و اهمیت تحقیق
اهداف تحقیق
سئوالات تحقیق
فرضیههای تحقیق
روش تحقیق
فصل دوم: پیشینه تحقیق
مقدمه
بررسی آثار پیشین
فصل سوم: تجزیه و تحلیل داده ها
مقدمه
موارد عدم انطباق برای ساخت ماضی
موارد عدم انطباق برای ساخت مضارع
فصل چهارم: بحث و نتیجه گیری
مقدمه
خلاصهی تحقیق
خلاصهی یافتهها
نتیجه گیری
محدودیتهای تحقیق
پیشنهادها
محصول های مرتبط
تحلیل مضامین اخلاقی در سیاستنامه و قابوسنامه
ادبیات تعلیمی یکی از محورهای مهم تحلیل آثار ادبی در امر نقد محسوب می شود که برای مقوله ی اخلاق…
تحلیل و مقاسیه ی ساختاری غزلیات سعدی و انوری
غزل، یکی از قالبهای مهم و پر کاربرد شعر فارسی است. سعدی و انوری، دو شاعر برجسته ی ایرانی در…
تحلیل و تطبیق دویست مثل عربی با مثلها و حکمتهای رایج در ز بان فارسی
موضوع این تحقیق مقایسه ضرب المثل های عربی و فارسی و کشف نقاط مشترک آنها می باشد .همچنین به پیشینه…
جلوه های ادب تعلیمی در شعر سنائی غزنوی
در این پایان نامه به تشخیص قصیده های تعلیمی سنائی پرداخته شده است و خطّ سیر فکری و اندیشه حکیم…
رابطه بین درک شنیداری و به کارگیری راهبردهای فراشناختی، شناختی و اجتماعی عاطفی بر اساس عملکرد فارسیآموزان غیرایرانی
پژوهش حاضر به بررسی رابطه بین درک شنیداری و به کارگیری راهبردهای فراشناختی، شناختی و اجتماعی – عاطفی بر اساس…
ساخت موضوعی و نقشهای تتا در ترکیبهای فعلی زبان فارسی
ترکیب فعلی در زبانهای هندواروپایی ازجمله زایاترین فرایندهای واژهسازی محسوب میشود. این فرایند در زبان فارسی متشکل از دو یا…
قوانین ثبت دیدگاه