
فصل اول: کلیات تحقیق
۱-۱- تکنگاری
۱-۲- ادبیات
۱-۲-۱- ادبیات داستانی
۱-۲-۲- رمان
۱-۲-۳- داستان کوتاه
۱-۳- عناصر داستان
۱-۳-۱- زاویه دید
۱-۳-۱-۱- زاویه دید سوم شخص
۱-۳-۱-۲- زاویه دید اول شخص
۱-۳-۱-۳- زاویه دید دوم شخص
۱-۳-۲- پیرنگ
۱-۳-۳- راوی
۱-۳-۴- شخصیت
۱-۳-۴-۱- شیوههای شخصیت سازی
۱-۳-۴-۲- انواع شخصیت
۱-۳-۵- صحنه
۱-۳-۵-۱- وظایف صحنه
۱-۳-۶- فضا
۱-۴- مکتبهای ادبی
۱-۴-۱- رئالیسم
۱-۴-۲- ناتورالیسم
۱-۴-۳- سوررئالیسم
۱-۴-۴- مدرنیسم
۱-۴-۵- پست مدرنیسم
۱-۴-۵-۱- ویژگیهای داستان پست مدرن
۱-۴-۵-۲- نظریههای مهم پست مدرن
۱-۵- جامعهشناسی ادبیات
۱-۵-۱- مفاهیم اساسی در روش لوسین گلدمن
۱-۶- روانشناسی و ادبیات
۱-۶-۱- ارتباط علم روانشناسی با سایر علوم
۱-۶-۲- مهمترین مکتبهای روانشناسی
۱-۶-۲-۱- مکتب روانکاوی زیگموند فروید
۱-۶-۲-۲- مکتب روانشناسی فردی آلفرد آدلر
۱-۶-۲-۳- نظریه روانشناسی تحلیلی کارل گوستاو یونگ
۱-۷- معرفی اصغر الهی و آثار او
۲- فصل دوم: تحلیل رمانها
۲-۱- رمان سالمرگی
۲-۱-۱- تحلیل روانشناختی شخصیتهای رمان سالمرگی
۲-۱-۱-۱- تحلیل شخصیت پدر آقای عمرانی
۲-۱-۱-۲- تحلیل شخصیت لیلا
۲-۱-۱-۳- تحلیل شخصیت آقای عمرانی
۲-۱-۱-۴- تحلیل شخصیت زن زنبیل بهدست
۲-۱-۲- تحلیل عناصر داستانی رمان سالمرگی
۲-۱-۲-۱- راوی
۲-۱-۲-۲- زاویه دید
۲-۱-۲-۳- پیرنگ
۲-۱-۲-۴- شخصیتها
۲-۱-۲-۵- رویدادها
۲-۱-۲-۶- صحنه
۲-۲- تحلیل رمان مادرم بیبی جان
۲-۲-۱- بررسی عناصر داستانی رمان مادرم بیبی جان
۲-۲-۱-۱- راوی
۲-۲-۱-۲- زاویه دید
۲-۲-۱-۳- پیرنگ
۲-۲-۱-۴- شخصیتها
۲-۲-۱-۵- رویدادها
۲-۲-۱-۶- صحنهها
۳- فصل سوم: تحلیل داستانهای کوتاه
۳-۱- کتاب حکایت عشق و عاشقی ما:
۳-۱-۱- داستان کوتاه« سی سی یو»
۳-۱-۲- داستان کوتاه « راننده و گودال»
۳-۱-۳- داستان کوتاه « من کلهشق خر»
۳-۱-۴- داستان کوتاه« عشق در اردوگاه»
۳-۱-۵- داستان کوتاه« پنجره سومین اشکوب ساختمان شماره یک»
۳-۱-۶- داستان کوتاه« اینطوری آهسته آهسته پوست میاندازیم و میمیریم»
۳-۱-۷- داستان کوتاه « حکایت عشق و عاشقی ما… »
۳-۱-۸- داستان کوتاه « مردی که خود را حلق آویز کرد»
۳-۱-۹- داستان کوتاه « هیچکس نیامد»
۳-۲- کتاب دیگر سیاوشی نمانده:
۳-۲-۱- داستان کوتاه« دیگر سیاوشی نمانده»
۳-۲-۲- داستان کوتاه «تاریکان»
۳-۲-۳- داستان کوتاه« آخرین پادشاه»
۳-۲-۴- داستان کوتاه « چهل دختر گلابتون گیسو»
۳-۲-۵- داستان کوتاه « درخت سبز عاشق»
۳-۲-۶- داستان کوتاه « داستانهای سرداری
۳-۲-۷- داستان کوتاه « اختگی»
۳-۲-۸- داستان کوتاه « مرد سنگی»
۳-۲-۹- داستان کوتاه « خورشید در صبح غروب میکند»
۳-۲-۱۰- داستان کوتاه « شاگرد من، معلم من»
۳-۲-۱۱- داستان کوتاه« عدل»
۳-۳- مجموعه قصه بازی:
۳-۳-۱- « ترس خاموش و بیات»
۳-۳-۲- « روز چهارشنبه»
۳-۳-۳- « بازی»
۳-۳-۴- «ظهور»
۳-۳-۵- «امتحان»
۳-۳-۶- «جشن روز عاشورا»
۳-۳-۷- زیر چادر خال خالی آسمان
۳-۴- مجموعه داستان« قصههای پاییزی»:
۳-۴-۱- داستان کوتاه« قصههای پاییزی»
۳-۴-۲- « یلدا»
۳-۴-۳- « همه راهها به رم ختم میشود»
۳-۴-۴- « صبر ایوب»
۳-۴-۵- « موریانه»
محصول های مرتبط
تحلیل کارکرد واژگان در غزل پست مدرن دهه ی هشتاد
غزل پست مدرن نامی جدید است که در دهه ی هشتاد با تلاشهای همه جانبه ی مهدی موسوی به ادبیات…
تحلیل و تطبیق دویست مثل عربی با مثلها و حکمتهای رایج در ز بان فارسی
موضوع این تحقیق مقایسه ضرب المثل های عربی و فارسی و کشف نقاط مشترک آنها می باشد .همچنین به پیشینه…
جلوه های ادب تعلیمی در شعر سنائی غزنوی
در این پایان نامه به تشخیص قصیده های تعلیمی سنائی پرداخته شده است و خطّ سیر فکری و اندیشه حکیم…
ساخت آغازگرپایان بخش در کتابهای درسی کودکان و ارتباط آن با درک خواندن نگرشی نقشگرا
در دستور نظام مند نقشی هلیدی اعتقاد بر این است که ماهیات زبان مبتنی است بر نیاز به ارتباط، به…
زبان اثیرالدین اخسیکتی در شعر زبانی دشوار و مشحون از لغات و اصطلاحات علمی و فنّی و نیز واژه های عربی
زبان محمل تداوم فرهنگی و مهمترین ابزار برقراری ارتباط میان ما و گذشتگان و نیز آیندگان است امّا زبان زنده…
ساخت هنری شعرشهریار
اثر ادبی به ویژه شعر ازنظر به کارگیری زبان و روش بیان از اثر غیر ادبی متمایز می شود. ادبی…
قوانین ثبت دیدگاه