هدف: بررسی عوامل موثر بر به کارگیری تجارت الکترونیک در کسب و کارهای کوچک و متوسط.
نحوه تکمیل: پس از مطالعه هر جمله، میزان موافقت خود را با توجه به طیف مشخص کنید.
توضیحات : سوالات این پرسشنامه به صورت 5 گزینه ای طراحی شده و نحوه امتیاز بندی و تفسیر نتایج به صورت کامل تشریح شده است.
تعداد سوالات: 13
نوع فایل : Word 2007
روایی و پایایی : این پرسشنامه، ترجمه ی یک پرسشنامه استاندارد خارجی است که به زبان فارسی برگردانده شده است. لذا روایی و پایایی این پرسشنامه در ایران مورد بررسی قرار نگرفته و در صورت لزوم، محققان باید نسبت به بررسی روایی و پایایی این پرسشنامه اقدام نمایند. منبع : مقیمی، سید محمد و رمضان، مجید، 1390، پژوهشنامه مدیریت، جلد دهم، انتشارات راهدان، تهران.
محصول های مرتبط
دانلود پرسشنامه : کیفیت ارتباطات
هدف پرسشنامه : بررسی کیفیت ارتباطات. نحوه تکمیل : پس از مطالعه هر جمله، نظر خود را با توجه به…
دانلود پرسشنامه : خودگشودگی
هدف پرسشنامه : بررسی تمایل فرد به خودگشودگی. نحوه تکمیل : میزان موافقت خود را با هر یک از جملات…
دانلود پرسشنامه : خوب بودن در برقراری ارتباطات
هدف پرسشنامه :تعیین میزان تمایل به برقراری ارتباطات. نحوه تکمیل : پس از مطالعه هر جمله، گزینه ای را که…
دانلود پرسشنامه : رفتارها در محیط اداری
هدف پرسشنامه :بررسی آگاهی شما درباره سیاست های اداره. نحوه تکمیل : پس از مطالعه هر جمله، اگر فکر میکنید…
دانلود پرسشنامه : تاثیر مدل EFQM بر عملکرد شرکت
هدف پرسشنامه : بررسی تاثیر مدل کیفیت EFQM بر عملکرد شرکت. نحوه تکمیل : میزان موافقت خود را با هر…
دانلود فایل WORD پرسشنامه : بررسی نوع پایگاه قدرت در سازمان (پاداش، زور، قانون، تخصص، مرجعیت)
هدف : با این پرسشنامه می توانید انواع پایگاه قدرت در سازمان را ارزیابی کنید. قدرت مبتنی بر پاداش، قدرت…
قوانین ثبت دیدگاه