
هدف پرسشنامه : بررسی شکایات انجام شده توسط مشتری
نحوه تکمیل : پس از مطالعه هر جمله، گزینه ای که نظر شما را به خوبی توصیف میکند، علامت بزنید.
توضیحات : سوالات این پرسشنامه به صورت 5 گزینه ای طراحی شده و نحوه تفسیر نتایج به صورت کامل تشریح شده است.
تعداد سوالات : 11
نوع فایل : Word 2007
کاربرد : پایان نامه های مقطع کارشناسی ارشد و دکتری مدیریت، پروژه های تحقیقاتی
روایی و پایایی : این پرسشنامه، ترجمه ی یک پرسشنامه استاندارد خارجی است که به زبان فارسی برگردانده شده است. لذا روایی و پایایی این پرسشنامه در ایران مورد بررسی قرار نگرفته و در صورت لزوم، محققان باید نسبت به بررسی روایی و پایایی این پرسشنامه اقدام نمایند. منبع : مقیمی، سید محمد و رمضان، مجید، 1390، پژوهشنامه مدیریت، جلد هفتم، انتشارات راهدان، تهران.
***************************************************************
توجه : حق انحصاری انتشار نسخه الکترونیکی پرسشنامه های «پژوهشنامه مدیریت» در اختیار مرجع علوم مدیریت ایران (سایت e-Modiran.com) می باشد و هرگونه نسخه برداری و بازنشر این آثار پیگرد قانونی خواهد داشت.
***************************************************************
محصول های مرتبط
دانلود پرسشنامه : خودگشودگی
هدف پرسشنامه : بررسی تمایل فرد به خودگشودگی. نحوه تکمیل : میزان موافقت خود را با هر یک از جملات…
دانلود پرسشنامه : شبکه های ارتباطات
هدف پرسشنامه : تعیین میزان اثربخشی شبکه های ارتباطات. نحوه تکمیل : با توجه به طیف زیر مشخص کنید هر…
دانلود پرسشنامه : ویژگیهای شخصیتی رهبر
هدف پرسشنامه : بررسی ارتباط بین عزت نفس رهبر، کفایت نفس، خودشیفتگی و کمال گرایی رهبر. نحوه تکمیل : میزان…
دانلود پرسشنامه : ارزیابی اثربخشی عملکرد گروه
هدف پرسشنامه :بررسی اثربخشی عملکرد گروه. نحوه تکمیل : با توجه به طیف زیر، نظر خود را درباره هر بخش…
دانلود پرسشنامه : تاثیر مدل EFQM بر عملکرد شرکت
هدف پرسشنامه : بررسی تاثیر مدل کیفیت EFQM بر عملکرد شرکت. نحوه تکمیل : میزان موافقت خود را با هر…
دانلود فایل WORD پرسشنامه : بررسی نوع پایگاه قدرت در سازمان (پاداش، زور، قانون، تخصص، مرجعیت)
هدف : با این پرسشنامه می توانید انواع پایگاه قدرت در سازمان را ارزیابی کنید. قدرت مبتنی بر پاداش، قدرت…
قوانین ثبت دیدگاه