فصل اول: کلیات تحقیق
مقدمه
۱-۱٫ بیان مسئله
۱-۲٫ ضرورت و اهمیت پژوهش
۱-۳٫ اهداف تحقیق
۱-۳-۱٫هدف کلی
۱-۳-۲٫اهداف ویژه
۱-۳-۳٫ فرضیه های تحقیق
۱-۴ تعاریف نظری مفاهیم و اصلاحات
۱-۴-۱٫ کیفیت زندگی کاری
۱-۴-۲٫ سلامت سازمانی
۱-۴-۳٫ بهره وری
۱-۵ . تعاریف عملیاتی
۱-۵-۱٫ کیفیت زندگی کاری
۱-۵-۲٫ سلامت سازمانی
۱-۵-۳٫ بهره وری
فصل دوم: مفاهیم نظری و پیشینه تحقیق
مقدمه
۲-۱٫ مفاهیم نظری
۲-۱-۱٫ کیفیت زندگی کاری
۲-۱-۱-۱ تاریخچه کیفیت زندگی کاری
۲-۱-۱-۲ سطوح کیفیت زندگی کاری
۲-۱-۱-۳ مفاهیم کیفیت زندگی کاری
۲-۱-۱-۴ محیط کاری و فضای سازمانی
۲-۱-۱-۵ مهمترین عوامل موثر برای ارتقا کیفیت زندگی کاری
۲-۱-۱-۶ تعاریف نظری ابعاد کیفیت زندگی کاری
۲-۱-۲٫ سلامت سازمانی
۲-۱-۲-۱ تعریف سلامت سازمانی
۲-۱-۲-۲ سلامت سازمانی ازنظر مایلز
۲-۱-۲-۳ سلامت سازمانی و اثربخشی آن
۲-۱-۲-۴ پویایی های سازمانی
۲-۱-۲-۵ ویژگیهای سازمان سالم
۲-۱-۲-۶ نشانه های ضعف سلامت ســازمانی
۲-۱-۲-۷ مولفه های سلامت سازمانی از نظر لایدن و کلینگل
۲-۱-۲-۸ روش ارزیابی سلامت سازمانی
۲-۱-۲-۹ تعاریف نظری ابعاد و سطوح سلامت سازمانی
۲-۱-۳ بهره وری
۲-۱-۳-۱ تاریخچه بهره وری
۲-۱-۳-۲ تعاریف بهره وری
۲-۱-۳-۳ مدل ها و الگوهای بهبود و ارتقای بهره وری
۲-۱-۳-۴ مدل بهره وری از دیدگاه فعالیت
۲-۱-۳-۴-۱ مدل هرسی و گلداسمیت(۱۹۹۴)
۲-۱-۳-۴-۲ مدل CREST
۲-۱-۳-۵ جلوه های بهره وری
۲-۱-۳-۵-۱ کارایی
۲-۱-۳-۵-۲ اثر بخشی
۲-۱-۳-۶ استراتژی های بهره وری
۲-۱-۳-۷ راهکارهای ارتقاء بهره وری معلمان تربیت بدنی در آموزش و پرورش
۲-۱-۳-۸ تعاریف نظری و ابعاد بهره وری
۲-۲٫ پیشینه پژوهشی تحقیق
۲-۲-۱٫ پیشینه تحقیقات داخلی
۲-۲-۲٫ پیشینه تحقیقات خارجی
۲-۲-۳٫ جمع بندی پیشینه ها
فصل سوم: روش کار و تحقیق
مقدمه
۳-۱٫ روش تحقیق، جامعه و نمونه آماری
۳-۲٫ روش و ابزار گردآوری اطلاعات
۳-۳٫ کیفیت زندگی کاری
۳-۳-۱٫ پرسشنامه کیفیت زندگی کاری
۳-۳-۲٫ روایی و پایایی پرسشنامه
۳-۴٫ سلامت سازمانی
۳-۴-۱٫ پرسشنامه سلامت سازمانی
۳-۴-۲٫ روایی و پایایی پرسشنامه
۳-۵٫ بهره وری
۳-۵-۱٫ پرسشنامه بهره وری
۳-۵-۲٫ روایی و پایایی پرسشنامه
۳-۶٫ روش تجزیه و تحلیل اطلاعات
فصل چهارم: نتایج
مقدمه
۴-۱٫ توصیف داده های جمعیت شناختی
۴-۱-۱٫ جنسیت
۴-۲٫ یافته های مربوط به فرضیه های پژوهش
۴-۳٫ فرضیه اول پژوهش
۴-۴٫ فرضیه دوم پژوهش
۴-۵٫ فرضیه سوم پژوهش
۴-۶٫ فرضیه چهارم پژوهش
۴-۷٫ فرضیه پنجم پژوهش
فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادات
مقدمه
۵-۱٫ فرضیه اول
۵-۲٫ فرضیه دوم
۵-۳٫ فرضیه سوم
۵-۴٫ فرضیه چهارم
۵-۵٫ فرضیه پنجم
۵-۶٫ پیشنهادات
۵-۷٫ پیشنهادات کاربردی
۵-۸٫ پیشنهادهای پژوهشی
۵-۸٫ محدودیت ها
محصول های مرتبط
ارائه مدل معادلات ساختاری رابطه بین مهارت های بنیادی ارتباط و رضایت شغلی و نقش آنها بر تعهد سازمانی مدیران ورزشی
مقدمه بیان مسأله اهمیت و ضرورت انجام تحقیق جنبه جدید بودن و نوآوری در تحقیق مدل مفهومی تحقیق اهداف…
اثر یک دوره برنامه تمرینی پیلاتس بر آمادگی جسمانی، ترکیب بدنی و افسردگی دانش آموزان دختر غیرورزشکار دارای اضافه وزن 12 تا 14 ساله
..فصل اول (کلیات پژوهش) ۱-۱٫ مقدمه ۱-۲٫ بیان مسأله ۱-۳٫ اهمیت و ضرورت پژوهش ۱-۴٫ اهداف پژوهش ۱-۴-۱٫ هدف کلی…
اثر نوع و ترتیب تمرینات موازی بر روی فاکتورهای آمادگی جسمانی دانشجویان دختر دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان
فصل اول –طرح پژوهش ۱-۱- مقدمه ۲-۱-بیان مسئله پژوهش ۳-۱- اهمیت وضرورت پژوهش ۴-۱- اهداف پژوهش ۱-۴-۱-هدف کلی ۲-۴-۱-اهداف ویژه…
اثر 6 هفته تمرین پرحجم تناوبی شدید بر غلظت هورمون رشد و گرلین مردان دارای اضافه وزن
هدف از پژوهش حاضر بررسی اثر ۶ هفته تمرین پرحجم تناوبی شدید بر سطوح سرمی هورمون رشد و گرلین مردان…
اثر ترکیب تمرین مقاومتی و عصاره آبی خارخاسک بر آنزیمهای کبدی در رتهای نر سالم
هدف از این پژوهش، مطالعه اثر ترکیب تمرین مقاومتی و عصاره آبی خارخاسک بر آنزیمهای کبد در رتهای نر سالم…
اثر دستورالعمل های کانون توجه بیرونی بر یادگیری تکلیف پیگردی تحت شرایط تکلیف مضاعف
شرکت کنندگان سود بیشتری از تمرکز بیرونی در برابر تمرکز درونی می برند.هدف اصلی از این مطالعه مقایسه اثر انواع…
قوانین ثبت دیدگاه