فصل اول : کلیات تحقیق
مقدمه
۱-۱-بیان مسئله پژوهش
۱-۲-اهمیت وضرورت پژوهش
۱-۳-پیشینه تحقیق
۱-۴-خلاصه چارچوب نظری تحقیق
۱-۵-اهداف تحقیق
۱-۶-سوالات تحقیق
۱-۷-فرضیات پژوهش
۱-۸-متغیرهای تحقیق
۱-۹-روش تحقیق
۱-۱۰-قلمرو تحقیق
۱-۱۱-تعاریف اصطلاحات وعملیاتی متغیرها
فصل دوم :مبانی نظری تحقیق(مروری بر ادبیات تحقیق)
مقدمه
بخش اول،ادبیات مرتبط با یادگیری سازمانی
۲-۱- مروری بر یادگیری سازمانی
۲-۲-فرآیند و ساختارهای یادگیری از نظر هابر
۲-۳-تظریه های یادگیری
۲-۳-۱-نظریه های رفتاری
۲-۳-۲-نظریه های شناختی
۲-۳-۳-نظریه های شرطی کردن عمل
۲-۳-۴-نظریه های یادگیری اجتماعی
۲-۴-تحلیل وضعیت یادگیری در سازمان
۲-۵-ممیزی یادگیری
۲-۶-ایجاد یادگیری سازمانی
۲-۷-انواع یادگیری سازمانی
۲-۷-۱-یادگیری انطباقی
۲-۷-۲-یادگیری پیش بینی کننده
۲-۷-۳-یادگیری ثانویه
۲-۷-۴-یادگیری عملی
۲-۸-سطوح یادگیری سازمانی
۲-۸-۱-یادگیری فردی
۲-۸-۲-یادگیری تیمی و گروهی
۲-۸-۳-یادگیری فرابخشی
۲-۸-۴-یادگیری سازمانی
۲-۹-مدل های سازمانی به عنوان یک سیستم یادگیری
۲-۹-۱-هفت بعد جهت یابی آموزشی
۲-۹-۲-ده فاکتور تسهیلاتی
۲-۱۰-برنامه های یادگیری در سازمان ها
۲-۱۱-تشکیل گروه های یادگیری
۲-۱۲-ابعاد زیر سیستم سازمانی برای یادگیری
۲-۱۲-۱-دیدگاه
۲-۱۲-۲-فرهنگ
۱-۱۲-۳-ساختار
۲-۱۳-استراتژی های برتر
۲-۱۴-مدیریت زمان برای یادگیری سازمانی
۱-۱۵-نمایان ساختن و آزمون مدل های ذهنی
۲-۱۶-تفکرسیستمی
۲-۱۷-یادگیری تیمی
۲-۱۸-تسلط یا توانایی شخصی
۲-۱۹-ساختن دیدگاه یا آرمان مشترک
۲-۲۰-حوزه های شناخت یادگیری در سازمان
۲-۲۱-تاثیر ساختار،محیط و فن آوری روی یادگیری سازمانی
۲-۲۱-۱ساختار
۲-۲۱-۲-محیط
۲-۲۱-۳-فن آوری
۲-۲۲-رابطه استراتژی با یادگیری سازمانی
۲-۲۳-رویکردهای یادگیری سازمانی
۲-۲۳-۱-رویکردفنی
۲-۲۳-۲-رویکرداجتماعی
۲-۲۴-روش های یادگیری سازمانی در موقعیت های متلاطم
۲-۲۴-۱-تمامیت
۲-۲۴-۲-تنوع
۲-۲۴-۳-مناظره منطقی
۲-۲۴-۴-فضای باز و آزاد
۲-۲۴-۵-همه جا و همه وقت
۲-۲۴-۶-جاذبه های شگفت
۲-۲۴-۷-بازخورد
۲-۲۴-۸-ویژگی های خود ایجادی
۲-۲۴-۹-مدل سازی داخلی
۲-۲۴-۱۰-عناصر اصلی
۲-۲۵-ویژگی های یادگیری سازمانی
۲-۲۶-تهدید فناوری اطلاعات در یادگیری سازمانی
۲-۲۷-موانع به کارگیری یادگیری سازمانی
۲-۲۸-عوامل کلیدی موفقیت یادگیری سازمانی
۲-۲۸-۱-استراتژی ها و سیاست ها
۲-۲۸-۲-رهبری
۲-۲۸-۳-کارکردهای منابع انسانی
۲-۲۸-۴- کشف، ایجاد و انتشار دانش
۲-۲۸-۵-ارزش ها و باورها
۲-۲۸-۶-زبان
۲-۲۸-۷-گفتار و رفتار افراد سطح بالا
۲-۲۸-۸-زمان و سرمایه
۲-۲۸-۹-قدرت و مالکیت
۲-۲۸-۱۰-غرور و تعصب
۲-۲۹- یادگیری سازمانی و نوآوری
۲-۳۰-یادگیری سازمانی،کیفیت و رقابت پذیری
۲-۳۱-سطوح یادگیری کارآفرینانه
۲-۳۱-۱-یادگیری کارآفرینانه فردی
۲-۳۱-۲-یادگیری کارآفرینانه سازمانی
۲-۳۱-۲-۱-یادگیری کارآفرینی درون سازمانی
۲-۳۱-۲-۲-یادگیری کارآفرینی بین سازمانی
۲-۳۲-منابع یادگیری کارآفرینانه
۲-۳۲-۱-یادگیری عملی فعال
۲-۳۲-۲-یادگیری تئوریک رسمی
۲-۳۲-۳-یادگیری اجتماعی
۲-۳۳-نقش اتماد در یادگیری سازمانی
۲-۳۴-سازمان یادگیرنده
۲-۳۵-تفاوت سازمان یادگیرنده و یادگیری سازمانی
بخش دوم:ادبیات مرتبط با کارآفرینی سازمانی
۲-۳۶-معرفی کارآفرینی سازمانی
۳-۳۷-تعریف واژه کارآفرینی
۲-۳۸-انواع کارآفرینی
۲-۳۸-۱-کارآفرینی فردی
۲-۳۸-۲-کارآفرینی سازمانی
۲-۳۹-ایجاد کارآفرینی سازمانی
۲-۴۰-فرآیندکارآفرینی سازمانی
۲-۴۱-فرآیند چهارگانه کارآفرینی سازمانی کانتر
۲-۴۲-تفاوت کارآفرینی فردی و کارآفرینی سازمانی
۲-۴۳-ضرورت کارآفرینی برای تحول سازمان های امروزی
۲-۴۴-عوامل موثر بر کارآفرینی در سازمان
۲-۴۵-تاثیر فرهنگ و کارآفرینی
۲-۴۶-ویژگی های سازمان کارآفرین
۲-۴۶-۱-ویژگی های سازمان کارآفرین
۲-۴۶-۲-صمیمیت با مشتریان
۲-۴۶-۳-آزادی عمل و کارآفرینی
۲-۴۶-۴-تاکید بر ارزش های سازمان
۲-۴۶-۵-فعالیت های تخصصی
۲-۴۶-۶-ساختار ساده و نیروی کار اندک
۲-۴۶-۷-افزایش بهره وری از مجرای کارکنان
۲-۴۶-۸-اعمال کنترل بر ارزش ها و تامین مالی
۲-۴۷-گام های موثر در مسیر کارآفرین نمودن سازمان
۲-۴۷-۱-اعتقاد به سازمان
۲-۴۷-۲-ترسیم چشم انداز
۲-۴۷-۳-شناخت کافی از مشتری
۲-۴۷-۴-تجزیه وتحلیل محیط
۲-۴۷-۵-درک سازمان
۲-۴۷-۶-محاسبه ریسک
۲-۴۷-۷-تحمل شکست و آموختن درس های جدید از آن
۲-۴۷-۸-ارزش قائل شدن برای افراد و شادنمودن محیط کار
۲-۴۷-۹-اهمیت کالای روزانه
۲-۴۸- مدل تعاملی کارآفرینی سازمانی
۲-۴۹- مدل کارآفرینی سازمانی آنتونیک هیسریچ
۲-۵۰-استقرار کارآفرینی سازمانی در سازمان
۲-۵۱-ابعاد کارآفرینی سازمانی
۲-۵۲-اهمیت رهبری تحول آفرین
۲-۵۳-مدل کارآفرینی سازمانی گاث و گینسبرگ
۲-۵۴-مدل کارآفرینی سازمانی بورگلمان
۲-۵۵-مدل کارآفرینی سازمانی دس
۲-۵۶-مدل کارآفرینی سازمانی هورنزبای
۲-۵۷- مدل کارآفرینی سازمانی کووین و سیلوین
۲-۵۸- مدلی از استراتژی کارآفرینی سازمانی
۲-۵۹-شناخت کارآفرینانه افراد معماری حمایت کننده کارآفرینی سازمان
۲-۶۰-مدل مفهومی پژوهش
۲-۶۱-سابقه مطالعات انجام شده
فصل سوم:روش اجرای تحقیق
مقدمه
۳-۱-نوع روش تحقیق
۳-۱-۱-تحقیق توصیفی
۳-۱-۲-تحقیق پیمایشی
۳-۱-۳-تحقیق همبستگی
۳-۲-جامعه آماری مورد مطالعه
۳-۳-جامعه آماری و حجم نمونه مورد پژوهش
۳-۴-متغیرهای تحقیق
۳-۵-ابزار و روش جمع آوری اطلاعات
۳-۵-۱-روش کتابخانه ای
۳-۵-۲-روش میدانی
۳-۵-۳-تحلیل پرسشنامه
۳-۵-۳-۱-پرسشنامه یادگیری سازمانی نیفه
۳-۵-۳-۲-پرسشنامه کارآفرینی سازمانی اسکاربوروف و زیمرر
۳-۶-پایایی و روایی ابزار سنجش
۳-۷-شیوه های تجزیه و تحلیل اطلاعات
۳-۷-۱-تجزیه و تحلیل آمار توصیفی
۳-۷-۲- تجزیه و تحلیل آمار استنباطی
۳-۸-مراحل اجرای پژوهش
فصل چهارم:یافته های تحقیق(تجزیه و تحلیل داده ها)
مقدمه
۴-۱-توصیف ویژگی های جمعیت شناختی
۴-۱-۱-جنسیت
۴-۱-۲-سن
۴-۱-۳-سطح تحصیلات
۴-۱-۴-سابقه کار
۴-۱-۵-رده شغلی
۴-۲-شاخص های توصیفی متغیرهای تحقیق
۴-۲-۱-یادگیری سازمانی
۴-۲-۲-کارآفرینی سازمانی
۴-۳-بررسی نرمال بودن
۴-۴-آزمون فرضیه های تحقیق و تحلیل نتایج
۴-۵-بررسی مفروضه ها
۴-۶-نرمال بودن عبارت خطا
فصل پنجم:نتیجه گیری و پیشنهادها
مقدمه
۵-۱-خلاصه نتایج تحقیق(نتیجه گیری از فرضیه ها
۵-۱-۱-نتیجه گیری از فرضیه اصلی
۵-۱-۲-نتیجه گیری از فرضیه فرعی اول
۵-۱-۳- نتیجه گیری از فرضیه فرعی دوم
۵-۱-۴- نتیجه گیری از فرضیه فرعی سوم
۵-۱-۵- نتیجه گیری از فرضیه فرعی چهارم
۵-۱-۶- نتیجه گیری از فرضیه فرعی پنجم
۵-۲-تفسیر یافته های تحقیق
۵-۳-پیشنهادهای ناشی از یافته های تحقیق
۵-۴-پیشنهادهایی در ارتباط با تحقیقات آتی
۵-۵-محدودیت های تحقیق
محصول های مرتبط
بررسی مدیریت منابع انسانی برعملکرد مالی بر اساس مدل هاروارد
چکیده فصل اول : کلیات تحقیق مقدمه بیان مسئله اهمیت و ضرورت تحقیق اهداف تحقیق فرضیه های تحقیق متغیرهای تحقیق…
بررسی ارتباط نظام جبران خدمات کل با بهرهوری نیروی انسانی
۱ فصل اول: کلیات پژوهش ۱.۱ مقدمه ۲ ۱.۲ تشریح و بیان مساله. ۲ ۱.۳ اهمیت و ضرورت انجام تحقیق..…
رابطه سرمایه اجتماعی و تعالی سازمانی
رابطه سرمایه اجتماعی و تعالی سازمانی فصل اول : کلیات طرح تحقیق مقدمه ۱-۱ بیان مساله تحقیق ۱-۲ سابقه موضوع…
تاثیر فرهنگ سازمانی مدل هافستد در کاهش فساد اداری
تاثیر فرهنگ سازمانی مدل هافستد در کاهش فساد اداری فصل اول: کلیات تحقیق ۱-۱ مقدمه ۱-۲ بیان مسئله ۱-۲-۱ تعریف…
تاثیر سرمایه اجتماعی بر ارتقا امنیت عمومی از دیدگاه فرماندهان و مدیران فرماندهی انتظامی استان گلستان
فصل اول:کلیات تحقیق مقدمه بیان مساله اهمیت وضرورت تحقیق انگیزه تحقیق وانتخاب موضوع اهداف تحقیق سوالات تحقیق فرضیه های…
بررسی و تحلیل تاثیر توانمند سازی مدیران در برقراری ارتباط موثر با کارکنان
بیان مساله- کوئین و اسپرتیزر معتقدند با وجود آن که توانمندسازی می تواند مزیت رقابتی به یک سازمان بدهد و به…
قوانین ثبت دیدگاه