فصل اول: کلیات تحقیق
۱-۱- مقدمه
۱-۲- بیان مسئله
۱-۳- ضرورت و اهمیت تحقیق
۱-۴- اهداف پژوهش
۱-۴-۱ هدف کلی
۱-۴-۲ اهداف اختصاصی
۱-۵- فرضیه های تحقیق
۶-۱- محدودیت های تحقیق
۱-۷- پیشفرضهای تحقیق
۱-۸- قلمرو تحقیق
۱-۹- تعریف واژهها و اصطلاحات تحقیق
۱-۹-۱ تعریف مفهومی واژههای تحقیق
۱-۹-۲ تعریف عملیاتی واژههای تحقیق
فصل دوم: ادبیات و پیشینه تحقیق
۲-۱- مقدمه
۲-۲- هیئتهای ورزشی
۲-۲-۱ تعریف هیئت
۲-۲-۲ وظایف هیئت
۲-۲-۳ ارکان هیئت
۲-۲-۳-۱ ترکیب مجمع
۲-۲-۳-۱-۱ وظایف مجمع
۲-۲-۳-۲ ترکیب هیئت رئیسه
۲-۲-۳-۲-۱ وظایف هیئت رئیسه
۲-۲-۳-۳ رئیس هیئت
۲-۲-۳-۳-۱ وظایف رئیس هیئت
۲-۲-۳-۴ وظایف نایب رئیس هیئت رئیس
۲-۲-۳-۵ وظایف دبیر هیئت
۲-۲-۳-۶ درآمد و هزینههای هیئت استان
۲-۲-۴ هیئت شهرستانها و شهرها
۲-۳- مدیریت دانش
۲-۳-۱ تعاریف مدیریت دانش
۲-۳-۲ انواع دانش
۲-۳-۳ سیستم های مدیریت دانش
۲-۳-۴ اهمیت مدیریت دانش
۲-۳-۵ کارکرد مدیریت دانش
۲-۳-۶ مراحل مدیریت دانش
۲-۳-۷ مدلهای دانش و مدیریت دانش
۲-۳-۷-۱ مدل مفهومی مدیریت دانش
۲-۳-۷-۲ مدل حلزونی دانش
۲-۳-۷-۳ الگوی هفتگانه مدیریت دانش
۲-۳-۸ مدل نیومن در مدیریت دانش
۲-۳-۸-۱ خلق و اکتساب دانش
۲-۳-۸-۲ تسهیم دانش
۲-۳-۸-۳ سازماندهی و ذخیرهسازی دانش
۲-۳-۸-۴ کاربرد دانش
۲-۳-۹ ابزارهای مدیریت دانش
۲-۳-۹-۱ ابزار سازماندهی دانش
۲-۳-۹-۲ ابزار اخذ دانش
۲-۳-۹-۳ ابزار ارزیابی دانش
۲-۳-۹-۴ بزار تسهیم دانش
۲-۳-۹-۵ ابزار ذخیرهسازی و ارائه دانش
۲-۴- هوش سازمانی
۲-۴-۱ تعاریف هوش سازمانی
۲-۴-۲ مؤلفههای هوش سازمانی
۲-۴-۲-۱ بینش راهبردی
۲-۴-۲-۲ سرنوشت مشترک
۲-۴-۲-۳ تغییرگرایی
۲-۴-۲-۴ روحیه سازمانی
۲-۴-۲-۵ اتحاد و توافق
۲-۴-۲-۶ عملکرد سازمانی
۲-۴-۲-۷ فناوری اطلاعات و ارتباطات
۲-۴-۳ دیدگاههای هوش سازمانی
۲-۴-۳-۱ هوش سازمانی از دیدگاه ماتسودا
۲-۴-۳-۲ هوش سازمانی از دیدگاه ویلیام هلال
۲-۴-۳-۳ هوش سازمانی از دیدگاه مکمستر
۲-۴-۳-۴ هوش سازمانی از دیدگاه کارل آلبرخت
۲-۴-۳-۵ دیدگاه معرفت شناختی
۲-۴-۴ چهار توانمندساز کلیدی هوش سازمانی
۲-۴-۴-۱ رهبران فکری
۲-۴-۴-۲ انجمن های ذینفع
۲-۴-۴-۳ ادهوکراسی
۲-۴-۴-۴ سکوی دانش
۲-۴-۵ دلایل استفاده از هوش سازمانی در سازمان ها
۲-۵- پیشینه تحقیق
۲-۵-۱ تحقیقات انجام شده در داخل کشور
۲-۵-۲ تحقیقات انجام شده در خارج از کشور
۲-۶ جمع بندی
فصل سوم: روش شناسی تحقیق
۳-۱- مقدمه
۳-۲- روش تحقیق
۳-۳- جامعه آماری
۳-۴- نمونه آماری
۳-۵- روش جمعآوری دادهها
۳-۶- متغیرهای تحقیق
۳-۷- روش و ابزار گردآوری دادهها
۳-۸- روشهای آماری تحقیق
فصل چهارم: تحلیل یافته های تحقیق
۴-۱- مقدمه
۴-۲- یافتههای پژوهش
۴-۲-۱ یافتههای توصیفی
۴-۲-۲ بررسی فرضیه پژوهش
۴-۲-۲-۱ فرضیه اول
۴-۲-۲-۲ فرضیه دوم
۴-۲-۲-۳ فرضیه سوم
۴-۲-۲-۴ فرضیه چهارم
۴-۲-۲-۵ فرضیه پنجم
۴-۲-۲-۶ فرضیه ششم
فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری
۵-۱- مقدمه
۵-۲- خلاصه تحقیق
۵-۳- بحث و نتیجهگیری
۵-۴- پیشنهادهای تحقیق
۵-۴-۱ پیشنهادهای مبتنی بر یافته های تحقیق
۵-۴-۲ پیشنهادهایی برای محققان دیگر
محصول های مرتبط
اثرات وابسته به زمان تمرین تناوبی شدید کوتاه مدت بر پویای جذب اکسیژن دختران
فصل اول: کلیّات تحقیق مقدمه بیان مسأله پژوهشی اهمیت و ضرورت انجام تحقیق اهداف تحقیق هدف اصلی اهداف فرعی فرضیه…
اثر مصرف ده روزه ی زنجبیل بر کوفتگی عضلانی تأخیری دختران دبیرستانی
فصل اول : طرح تحقیق ۱-۱٫ مقدمه ۱-۲٫ بیان مسئله ۱-۳٫ ضرورت و اهمیت تحقیق ۱-۴٫ اهداف تحقیق ۱-۴-۱٫ هدف…
اثر 8 هفته تمرین هوازی و مصرف مکمل امگا-3 بر شاخص های التهابی بیماران دیابتی نوع دو
هدف از پژوهش حاضر مطالعه اثر مصرف مکمل امگا-۳ در یک دوره تمرین هوازی فزاینده بر پاسخ سایتوکاین های پیش…
اثر 8 هفته تمرینات ادراکی- حرکتی بر بهبود برخی قابلیت های حرکتی و شناختی کودکان مبتلا به اختلالات هماهنگی رشدی
اختلال هماهنگی رشدی معمولا با اختلالات حرکتی و شناختی نظیر تعادل، هماهنگی حرکتی، مشکلاتی در زمان واکنش و پیشبینی و…
ازگیل ژاپنی برسطح GDNFمخچه موش های پارکینسونی القائی توسط 6 هیدروکسی دوپامین (6-OHDA).
مقدمه و هدف: پارکینسون یک اختلال عصبی تخریب کننده ی مزمن وشایع است که سبب اختلال در مراکز کنترل بدن…
اثر حضور تماشاچی بر روی کارایی تیمی لیگ برتر بسکتبال مردان ایران
تماشاچیان درکناربازیکنان همچون منابعی غنی می باشند که باکمک روانشناسان ورزش شناسایی وبا توجه به درنظرگیری ویژگیهای فردی بازیکنان وفراهم…
قوانین ثبت دیدگاه