فصل اول: کلیات پژوهش
۱-۱ مقدمه
۱-۲ بیان مسئله
۱-۳ اهمیت و ضرورت تحقیق
۱-۴ اهداف تحقیق
۱-۴-۱ هدف کلی
۱-۴-۲ اهدف فرعی
۱-۵ سوالات تحقیق
۱-۵-۱ سوال اصلی تحقیق
۱-۶ متغیر های تحقیق
۱-۶-۱ متغیر های مستقل
۱-۶-۲ متغیر وابسته
۱-۷ روش تحقیق
۱-۸ روشهای جمع آوری اطلاعات
۱-۹ جامعه آماری
۱-۱۰ حجم نمونه و روش محاسبه آن
۱-۱۱ ابزار گردآوری داده ها
۱-۱۱-۱ سنجش روایی
۱-۱۱-۲ سنجش پایایی
۱-۱۲ قلمرو تحقیق
۱-۱۲-۱ قلمرو موضوعی تحقیق
۱-۱۲-۲ قلمرو مکانی تحقیق
۱-۱۲-۳ قلمرو زمانی تحقیق
۱-۱۳ روش تجزیه و تحلیل داده ها
الف آمار توصیفی
ب آمار استنباطی
۱-۱۴ تعریف مفهومی و عملیاتی واژه ها و اصطلاحات
فصل دوم : ادبیات و پیشینه پژوهش
مقدمه
۲-۱ بخش اول : یادگیری سازمانی
۲-۱-۱ مقدمه
۲-۱-۲ تعریف یادگیری و عناصر آن
۲-۱-۳ تعاریف یادگیری سازمانی
۲-۱-۴ نظریه پردازان یادگیری سازمانی
۲-۱-۵ ویژگی های یادگیری سازمانی
۲-۱- ۶ فرایند یادگیری سازمانی
۲-۱-۶-۱کسب دانش
۲-۱-۶-۲ توزیع اطلاعات
۲-۱-۶-۳ تفسیر اطلاعات
۲-۱-۶- ۴ حافظه سازمانی
۲-۱-۷ یادگیری سازمانی و سازمان یاد گیرنده
۲-۱-۸ ایجاد یک سازمان یادگیرنده
۲-۱-۹ ابعاد یادگیری سازمانی
۲-۱-۱۰ مهارت های پنج گانه لازم برای ایجاد یادگیری سازمانی
۲-۱-۱۱ مولفه های یادگیری سازمانی
۲-۱-۱۲ سه مدل یادگیری سازمانی در تشخیص فرصت کارآفرینانه
۲-۱-۱۲-۱ یادگیری ادراکی در فاز اکتشاف
۲-۱-۱۲-۲ یادگیری رفتاری در فاز شکل گیری
۲-۱-۱۲-۳ یادگیری اجرایی در طول هر دو فاز تشخیص فرصت
۲-۱-۱۳ تشخیص فرصت از طریق یادگیری
۲-۱-۱۳-۱ تشخیص فرصت از طریق یادگیری ادراکی
۲-۱-۱۳-۲ تشخیص فرصت از طریق یادگیری رفتاری
۲-۱-۱۳-۳ تشخیص فرصت از طریق یادگیری اجرایی
۲-۱-۱۴ تاریخچه سازمان یادگیرنده
۲-۱-۱۵ تعاریف سازمان یادگیرنده
۲-۱- ۱۶ویژگی های سازمان یادگیرنده
۲-۱-۱۷ ایجاد یک سازمان یادگیرنده
۲-۱- ۱۸ اهمیت سازمان یادگیرنده
۲-۱-۱۹ تفاوت بین یادگیری سازمانی و سازمان یادگیرنده
۲-۱-۲۰ تفاوت سازمان های سنتی با سازمان های یادگیرنده
۲-۱-۲۱ راهبردهای گسترش سازمان یادگیرنده
۲-۱-۲۲ موانع بکار گیری یادگیری سازمانی
۲-۱-۲۳ مهارت های پنج گانه لازم برای ایجاد یادگیری سازمانی
۲-۱-۲۴ مولفه های یادگیری سازمانی
۲-۲ بخش دوم : بهره وری منابع انسانی
مقدمه
۲-۲-۱بهره وری
۲-۲-۲تاریخچه بهره وری
۲-۲-۳ عوامل پنج گانه مؤثر بر بهره وری
۲-۲-۴ عوامل مؤثر بر بهره وری نیروی کار
۲-۲-۵عوامل مؤثر بر بهره وری نیروی انسانی
۲-۲-۶مدل ACHIEVE
۲-۲-۷ تأثیر حقوق و دستمزد بر بهره وری
۲-۲-۸ شرایط لازم برای بهبود بهره وری نیروی انسانی در سازمانها
۲-۲-۹ اندازهگیری بهرهوری
۲-۳ چندی درباره سازمان مورد پژوهش
۲-۳-۱ تعریف شهرداری
۲-۳-۲ شهرداری محلات
۲-۴ پیشینه پژوهش
۲-۴-۱ تحقیقات انجام گرفته در خارج از کشور
۲-۵ جمع بندی
فصل سوم : روش تحقیق
۳-۱ مقدمه
۳-۲ روش تحقیق
۳-۳ جامعه آماری
۳-۴ تعیین حجم نمونه
۳-۵ روش نمونه گیری
۳-۶ روش گردآوری اطلاعات
۳-۷ تعیین روایی پرسشنامه
۳-۸ تعیین پایایی پرسشنامه
۳-۹ روش تجزیه و تحلیل دادهها
۳-۹-۱ روش شباهت به گزینه ایدهآل فازی یا تاپسیس فازی
۳-۹-۲ مراحل روش شباهت به گزینه ایدهآل فازی یا تاپسیس فازی
مرحله ۱ : تشکیل ماتریس تصمیم فازی
مرحله ۲ : تعیین بردار وزن معیارها
مرحله ۳ : تشکیل ماتریس تصمیم فازی بیمقیاس شده
مرحله ۴ : تشکیل ماتریس تصمیم فازی بیمقیاس شده وزندار
مرحله ۵ : یافتن جواب ایدهآل فازی و جواب ضد ایدهآل فازی
مرحله ۶ : محاسبه فاصله از جواب ایدهآل و ضد ایدهآل فازی
مرحله ۷ : محاسبه شاخص شباهت
مرحله ۸ : رتبهبندی گزینهها
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل دادهها
۴-۱ مقدمه
۴-۲ بررسی مشخصات جمعیت شناختی پاسخ دهندگان
۴-۳ رتبهبندی ابعاد یادگیری سازمانی در بهرهوری منابع انسانی با نظر مدیران اصلی
مرحله ۱ : تشکیل ماتریس تصمیم فازی
مرحله ۲ : تعیین بردار وزن معیارها
مرحله ۳ : تشکیل ماتریس تصمیم فازی بیمقیاس شده
مرحله ۴ : تشکیل ماتریس تصمیم فازی بیمقیاس شده وزندار
مرحله ۵ : یافتن جواب ایدهآل فازی و جواب ضد ایدهآل فازی
مرحله ۶ : محاسبه فاصله از جواب ایدهآل و ضد ایدهآل فازی
مرحله ۷ : محاسبه شاخص شباهت
مرحله ۸ : رتبهبندی گزینهها
۴-۴ رتبهبندی ابعاد یادگیری سازمانی در بهرهوری منابع انسانی با نظر مدیران میانی
مرحله ۱ : تشکیل ماتریس تصمیم فازی
مرحله ۲ : تعیین بردار وزن معیارها
مرحله ۳ : تشکیل ماتریس تصمیم فازی بیمقیاس شده
مرحله ۴ : تشکیل ماتریس تصمیم فازی بیمقیاس شده وزندار
مرحله ۵ : یافتن جواب ایدهآل فازی و جواب ضد ایدهآل فازی
مرحله ۶ : محاسبه فاصله از جواب ایدهآل و ضد ایدهآل فازی
مرحله ۷ : محاسبه شاخص شباهت
مرحله ۸ : رتبهبندی گزینهها
۴-۵ رتبهبندی ابعاد یادگیری سازمانی در بهرهوری منابع انسانی با نظر مدیران اجرایی
مرحله ۱ : تشکیل ماتریس تصمیم فازی
مرحله ۲ : تعیین بردار وزن معیارها
مرحله ۳ : تشکیل ماتریس تصمیم فازی بیمقیاس شده
مرحله ۴ : تشکیل ماتریس تصمیم فازی بیمقیاس شده وزندار
مرحله ۵ : یافتن جواب ایدهآل فازی و جواب ضد ایدهآل فازی
مرحله ۶ : محاسبه فاصله از جواب ایدهآل و ضد ایدهآل فازی
مرحله ۷ : محاسبه شاخص شباهت
مرحله ۸ : رتبهبندی گزینهها
فصل پنجم: نتیجهگیری وپیشنهادها
۵-۱ مقدمه
۵-۲ نتایج حاصل از بررسی مشخصات جمعیت شناختی پاسخ دهندگان
۵-۳ نتایج حاصل از رتبهبندی ابعاد یادگیری سازمانی با نظر مدیران اصلی
۵-۴ نتایج حاصل از رتبهبندی ابعاد یادگیری سازمانی با نظر مدیران میانی
۵-۵ نتایج حاصل از رتبهبندی ابعاد یادگیری سازمانی با نظر مدیران اجرایی
۵-۶ تطبیق نتایج بدست آمده با پیشینه تحقیق
۵-۷ تطبیق نتایج بدست آمده با کلیات تحقیق
۵-۸ محدودیتهای تحقیق
۵-۹ پیشنهادهای تحقیق های آتی
محصول های مرتبط
بررسی تاثیر هوش رقابتی بر عملکرد کارکنان
۱-۱-مقدمه ۱-۲- بیان مسئله ۱-۳- اهمیت و ضرورت تحقیق ۱-۴- فرضیات پژوهش ۱-۵- اهداف تحقیق ۱-۶- روش تحقیق ۱-۷- روش…
بررسی رابطه بین سبک رهبری دانشی با سیستم اطلاعات منابع انسانی
بررسی رابطه بین سبک رهبری دانشی با سیستم اطلاعات منابع انسانی چکیده فصل اول (طرح مسئله) مقدمه ۱-۱ عنوان تحقیق…
بررسی سنجش میزان اثر بخشی تیمهای کاری
بررسی سنجش میزان اثر بخشی تیمهای کاری فصل اول: کلیات تحقیق عنوان تحقیق بیان مسئله ضرورت و اهمیت پژوهش اهداف…
پیشنهاد الگوی آرایش رسانه ای صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران در فضای نوین رسانه ای جهان
فصل اول: کلیات ۱-۱٫ مقدمه ۲-۱٫ بیان مسئله ۳-۱٫ ضرورت و اهمیت تحقیق: ۴-۱٫ اهداف تحقیق ۵-۱٫ سؤالات تحقیق ۶-۱٫…
شناسائی و رتبه بندی عوامل تاثیر گذار آمیخته ترفیع در فروش صنایع لوازم خانگی (مطالعه موردی شرکت اسنوا)
هدف از تحقیق حاضر شناسایی و رتبه بندی عوامل تأثیرگذار آمیخته ترفیع درفروش صنایع لوازم خانگی بوده است. روش پژوهش…
بررسی و تحلیل تاثیر توانمند سازی مدیران در برقراری ارتباط موثر با کارکنان
بیان مساله- کوئین و اسپرتیزر معتقدند با وجود آن که توانمندسازی می تواند مزیت رقابتی به یک سازمان بدهد و به…
قوانین ثبت دیدگاه