جستجو برای:
  • صفحه اصلی
  • سوالات استخدامی
    • استخدامی آموزش و پرورش
    • استخدامی بانک
    • استخدامی تامین اجتماعی
    • استخدامی تخصصی
    • استخدامی دانشگاه صنعتی شریف
    • استخدامی دانشگاه فرهنگیان
    • استخدامی دستگاههای اجرایی
    • استخدامی دولتی
    • استخدامی دیوان محاسبات کشور
    • استخدامی روز
    • استخدامی شرکت نفت
    • استخدامی شهرداری
    • استخدامی قوه قضاییه
    • استخدامی مشاغل شغلی راه آهن
    • استخدامی هلال احمر
    • استخدامی هنرآموزها
    • استخدامی وزارت بهداشت
    • استخدامی وزارت نیرو
    • دولتی مصاحبه و گزینش
    • شرکت خصوصی و دانش بنیان
  • پژوهش ها
  • سوالات متداول
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • info[at]soal24.com
  • فروشگاه
  • بلاگ
  • تماس با ما
  • درباره ما
مرجع آموزش مجازی 24 سوال
  • صفحه اصلی
  • سوالات استخدامی
    • استخدامی آموزش و پرورش
    • استخدامی بانک
    • استخدامی تامین اجتماعی
    • استخدامی تخصصی
    • استخدامی دانشگاه صنعتی شریف
    • استخدامی دانشگاه فرهنگیان
    • استخدامی دستگاههای اجرایی
    • استخدامی دولتی
    • استخدامی دیوان محاسبات کشور
    • استخدامی روز
    • استخدامی شرکت نفت
    • استخدامی شهرداری
    • استخدامی قوه قضاییه
    • استخدامی مشاغل شغلی راه آهن
    • استخدامی هلال احمر
    • استخدامی هنرآموزها
    • استخدامی وزارت بهداشت
    • استخدامی وزارت نیرو
    • دولتی مصاحبه و گزینش
    • شرکت خصوصی و دانش بنیان
  • پژوهش ها
  • سوالات متداول
  • تماس با ما
  • درباره ما
0

ورود و ثبت نام

سطح کیفیت زندگی مادران دارای فرزند توانخواه وعوامل مؤثرآن

خانهپژوهش هاعلوم اجتماعیسطح کیفیت زندگی مادران دارای فرزند توانخواه وعوامل مؤثرآن
حالت مطالعه

کلیات پژوهش

۱-۱ مقدمه

۱-۲ بیان مسئله

۱-۳ اهمیت و ضرورت موضوع تحقیق

۱-۴ اهدف تحقیق

۱-۴-۱ هدف اصلی تحقیق

۱-۴-۲  اهداف فرعی پژوهش

۱-۵ سوالات تحقیق

فصل ۲

۲-۱ مروریبر ادبیات پژوهش

۲-۱-۱ بخش اول: کیفیت زندگی

۲-۱-۱-۲ مقدمه

۲-۱-۱-۳ تعاریف کیفیت زندگی

۲-۱-۱-۴  تعاریف کارشناسانه کیفیت زندگی

۲-۱-۱-۵ تعاریف غیرکارشناسانه

۲-۱-۱-۶ اهداف کیفیت زندگی

۲-۱-۱-۷ روشهای رسیدن به اهداف کیفیت زندگی

۲-۱-۱-۸ چگونگی عملکرد کیفیت زندگی

۲-۱-۱-۹ دامنه های پیشنهادی برای کیفیت زندگی

منبع: برون و برون، ۲۰۰۴

۲-۱-۱-۱۰ خرده ابعاد کیفیت زندگی

۲-۱-۱-۱۱ نشانگرهای کیفیت زندگی

۲-۱-۱-۱۲ ابعاد مفهومی کیفیت زندگی

۳ -۱-۱-۱۲-۱ کیفیت زندگی به مثابه سازه­ای ذهنی

۳ -۱-۱-۱۲-۲کیفیت زندگی به مثابه سازه­ای عینی

۳ -۱-۱-۱۲-۳ کیفیت زندگی به مثابه سازه­ای ترکیبی

۱-۱-۱-۱۳ شبکه های حمایتی و کیفیت زندگی

۲-۱-۱-۱۴ مروری بر رویکردهای مرتبط به کیفیت زندگی

۲-۱-۱-۱۴-۱ رویکرد عاملیتی و کیفیت زندگی

۲-۱-۱-۱۴-۱ -۱ رویکرد مطلوبیت گرایی

۲-۱-۱-۱۴-۱ -۲ رویکرد ارزش های عام

۲-۱-۱-۱۴-۱ -۳ رویکرد های نیاز محور

۲-۱-۱-۱۴-۱ -۴ رویکرد قابلیتی

۲-۱-۱-۱۴-۲ رویکردهای ساختاری و کیفیت زندگی

۲-۱-۱-۱۴-۲ -۱ رویکرد دیالکتیک دموکراتیک برنارد

۲-۱-۱-۱۴-۲ -۲ کیفیت زندگی فراگیر برگر-اشمیت و نول

۲-۱-۱-۱۴-۲ -۳ کیفیت اجتماعی

۲-۲ حمایت اجتماعی

۲-۲-۱تعاریف حمایت اجتماعی

۲-۲-۲ انواع حمایت اجتماعی

۲-۲-۲ -۱ حمایت اجتماعی عاطفی

۲-۲-۲ -۲ حمایت خود ارزشمندی

۲-۲-۲ -۳ حمایت اجتماعی اطلاعاتی

۲-۲-۲ -۴ جستجوی حمایت اجتماعی

۲-۲-۲ -۵ حمایت اجتماعی ابزاری

۲-۲-۲-۶ بعد ساختاری وعملکردی حمایت اجتماعی

۲-۲-۳ سلامت روانی- جسمی وحمایت اجتماعی

۲-۲-۴ الگوی وایس جهت افزایش حمایت اجتماعی

۲-۲-۵ نقش حمایت اجتماعی در کاهش تعارض

۲-۲-۶حمایت اجتماعی به عنوان عامل مؤثربرسلامت اجتماعی

۲-۲-۷ نظریه های مربوط به حمایت اجتماعی

۲-۲-۷ -۱ مدل فقدان

۲-۲-۷ -۲ فرضیه انباشت هویتی

۲-۲-۷-۳ نظریه سپر یا محافظ

۲-۲-۷-۴ مدل تأثیر مستقیم حمایت اجتماعی

۲-۲-۷ -۵ مدل تأثیر غیر مستقیم یا فرضیه ضربه گیر

۲-۲-۷-۶ مدل حمایت اجتماعی به عنوان تعدیل کننده فشار روانی

۲-۲-۷ -۷ دیدگاه نظریه پردازان تحولی

۲-۲-۷ -۸ نظریه نقش

۲-۳  مهارتهای مقابله

۲-۳-۱ مقابله

۲-۳-۲ استرس

۲-۳-۳ شیوه های (سبک های) مقابله با استرس

۲-۳-۴ سبکهای مقابله مسأله مدار

۲-۳-۵ سبکهای مقابله هیجان مدار

۲-۳-۶ سبکهای مقابله اجتنابی

۲-۳-۷ مقیاس جلیوس جهت ارزیابی مهارتهای مقابلهای

۲-۳-۸ پیامد های استرس

۲-۳-۹ مهارتهای  مقابله با استرس و کیفیت زندگی مراقبت دهندگان

۲-۴  عزت نفس

۲-۴-۱ تعریف عزت نفس

۲-۴-۲ ماهیت عزت نفس

۲-۴-۳ نظریات مرتبط با عزت نفس

۲-۴-۳ -۱ نظریه‌ی جیمز

۲-۴-۳ -۲ نظریه‌ی مید

۲-۴-۳ -۳ نظریه‌ی کولی

۲-۴-۳ -۴ نظریه‌ی سالیوان

۲-۴-۳ -۵ نظریه‌ی روزنبرگ

۲-۴-۳ -۶ نظریه‌ی هورنای

۲-۴-۳ -۷ نظریه‌ی آدلر

۲-۴-۴ انواع عزت نفس

۲-۴-۴ -۱ عزت نفس کلی

۲-۴-۴ -۲ عزت نفس اجتماعی

۲-۴-۴ -۵ عزت نفس جسمانی (بدنی)

۲-۴-۴ -۶ عزت نفس تحصیلی

۲-۴-۴ -۷ عزت نفس خانوادگی

۲-۴-۵ عوامل موثر بر عزت نفس

۲-۵  مروری بر پیشینه تحقیقات انجام گرفته

۲-۵-۱  تحقیقات داخلی

۲-۵-۲  تحقیقات خارجی

۲-۵-۳ چهارچوب نظری تحقیق

۲-۵-۴ فرضیه های تحقیق

فصل۳

۳-۱ مقدمه

۳-۲ روش تحقیق

۳-۳ جامعه آماری

۳-۴ نمونه و روش نمونه گیری

۳-۵ حجم نمونه و روش محاسبه آن

۳-۶ ابزارهای پژوهش

الف- فرم کوتاه ۳۶ سوالی کیفیت زندگی(SF-36)، روایی و پایایی

شیوه نمره گذاری پرسشنامه SF-36

ب- پرسشنامه حمایت اجتماعی نوربک (NSSQ)

روش اجرا و نمر گذاری پرسشنامه حمایت اجتماعی نوربک

محاسبه متغیرها و خرده مقیاسهای پرسشنامه حمایت اجتماعی نوربک

محاسبه خرده مقیاس ها

محاسبه متغیرهای اصلی

روایی و پایایی پرسشنامه حمایت اجتماعی نوربک

ج- مقیاس عزت نفس روزنبرگ

شیوه نمره گذاری و تفسیر نتایج مقیاس عزت نفس روزنبرگ

روایی و پایایی مقیاس عزت نفس روزنبرگ

د- مقیاس سنجش مهارتهای مقابله با استرس (CISS)

روایی پرسشنامه ی راه های مقابله با استرس

و- پرسشنامه ویژگیهای دموگرافیک و برخی متغیرهای اصلی مورد بررسی

۳-۷  فنون مورد استفاده برای تجزیه و تحلیل داده ها

۳-۸ تعاریف نظری و عملی متغیرهای تحقیق

۳-۸-۱ تعاریف نظری

الف- کیفیت زندگی

ب- توانخواه ذهنی

ج- حمایت اجتماعی

د- مهارتهای مقابله با استرس

و- عزت نفس

و- وضعیت اقتصادی

۳-۸-۲ تعاریف عملیاتی

الف- کیفیت زندگی

ب- توانخواه ذهنی

ج- حمایت اجتماعی

د- مهارتهای مقابله با استرس

و- عزت نفس

ه- وضعیت اقتصادی

فصل ۴

۴-۱ مقدمه

۴-۲  یافته های توصیفی

۴-۳ ویژگی های جمعیت شناختی

۴-۴  یافته های استنباطی: بررسی فرضیه های تحقیق

فصل ۵

۵-۱ مقدمه

۵-۲ بحث و نتیجه گیری

۵-۳ پیشنهادات کاربردی

۵-۴ پیشنهادات تحقیقی

۵-۵ محدودیت های پژوهش

برچسب: دانلود پایان نامه علوم اجتماعی دانلود پایان نامه مددکاری اجتماعی دانلود مقاله علوم اجتماعی موضوع پایان نامه علوم اجتماعی

محصول های مرتبط

بازنمایی همسر دوم در سینمای دهه 70 و 80 ایران

فصل اول: طرح و کلیات تحقیق ۱-۱ طرح مسأله ۱-۲ اهمیت و ضرورت تحقیق ۱-۳ اهداف تحقیق ۱-۴ روش تحقیق…

بررسی رابطه استفاده از برنامه های تلویزیونی با گرایش به حفظ محیط زیست

فصل اول : کلیات تحقیق ۱-۱-      مقدمه ۱-۲-      بیان مسئله ۱-۲-۱-  میزان و نحوه تأثیر وسایل ارتباط جمعی – نظریه…

بررسی کیفی تطبیقی اخبار 20:30 سیمای جمهوری اسلامی ایران و برنامه خبری شصت دقیقه بی بی سی فارسی

فصل اول: کلیات پژوهش مقدمه بیان مسئله ضرورت و اهمیت پژوهش اهداف پژوهش سوألات کلیدی پژوهش روش پژوهش جامعه آماری…

بررسی میزان گرایش فرزندان نوجوان مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام (ره) شهرستان سمنان به انحرافات اجتماعی

فصل اول: کلیات پژوهش مقدمه بیان مساله اهمیت و ضرورت پژوهش اهداف پژوهش فصل دوم: مبانی نظری پژوهش مقدمه مروری…

بررسی و مقایسه سازگاری اجتماعی در دانش آموزان پسر ورزشکار و غیر ورزشکار مورد مطالعه: دانش آموزان مقطع متوسطه پسرانه منطقه 12 شهر تهران

فصل اول:کلیات تحقیق ۱-۱٫مقدمه ۲-۱٫ چارچوب نظری ۳-۱٫ مدل تحقیق ۴-۱٫ بیان مساله ۵-۱٫ اهمیت تحقیق ۶-۱٫  اهداف تحقیق الف:…

بررسی رابطه سواد رسانه ای با سبک زندگی(مورد مطالعه): نوجوانان 15 تا 18 ساله دبیرستانی منطقه شش تهران

فصل اول: کلیات تحقیق مقدمه طرح مسئله اهمیت و ضرورت تحقیق هدف های تحقیق سئوال های تحقیق تعریف مفاهیم کلیدی…

نظرات

قوانین ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • دیدگاه های نامرتبط به مطلب تایید نخواهد شد.
  • از درج دیدگاه های تکراری پرهیز نمایید.
  • امتیاز دادن به محصولات فقط مخصوص خریداران محصول می باشد.

لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قیمت :

17,000 تومان

امتیاز
0 از 0 رأی
17,000 تومان
دسته: علوم اجتماعی، مددکاری اجتماعی
درباره مجموعه 24 سوال

مجموعه ۲۴ سوال بهار ۱401 با تفکر خدمت به جامعه دانشجویی و جویای کار در کشور شروع به فعالیت نمود. سعی و هدف مجموعه ۲۴ سوال ارائه آموزش های مجازی می باشد که در واقع یک دفتر مجازی برای آموزش روزمه شما می باشد.

لینک های مفید
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • سوالات متداول
  • فروشگاه
  • وبلاگ
حساب کاربری
  • حساب کاربری من
  • مشاهده سفارشات
  • سبد خرید
  • پرداخت
  • فروشگاه

© 2025 مرجع آموزش مجازی 24 سوال. تمامی حقوق محفوظ است

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت