
فصل اول- کلیات تحقیق
عنوان
۱-۱-مقدمه
۱-۲-تبیین موضوع
۱-۳-اهمیت و ضرورت موضوع
۱-۴-پرسشهای پژوهش
۱-۵-هدف های تحقیق
۱-۶-روش شناسی تحقیق
۱-۷-روش گردآوری اطلاعات و داده ها
۱-۸-جامعه آماری، روش نمونه گیری حجم نمونه
۱-۹-تعریف عملیاتی واژگان کلیدی
۱-۱۰-ساختار تحقیق
فصل دوم- ادبیات موضوع و پیشینه تحقیق
۲-۱-مقدمه
۲-۲- سیاستگذاری های بین المللی برای مبارزه با بحران محیط زیست
۲-۲-۱- اجلاس های مختلف مربوط به مسائل محیط زیستی
۲-۲-۲-پروتکل کیوتو
۲-۲-۲-۱-مواضع کشور های در حال توسعه در اجرای پروتکل کیوتو
۲-۲-۲-۲-روش های انعطاف پذیر
۲-۲-۲-۲-۱- اجرای مشترک
۲-۲-۲-۲-۲-تجارت انتشار
۲-۲-۲-۲-۳- روش توسعه پاک
۲-۳-تجارت و محیط زیست
۲-۳-۱- مبانی نظری اثر تجارت بر محیط زیست
۲-۳-۲-بررسی فرضیات مختلف درخصوص اثر تجارت بر محیط زیست
۲-۳-۲-۱- فرضیه پناهگاه آلودگی
۲-۳-۲-۲- فرضیه فراوانی عامل
۲-۴- محتوای انتشار co2 و شاخص های پایداری
۲-۴-۱- نظام اقتصادی و اکولوژیکی;تعامل یا تقابل؟
۲-۴-۲- انواع شاخص های پایداری
۲-۵- محتوای انتشار دی اکسید کربن حاصل از روابط تجاری
۲-۶- وضعیت انتشار دی اکسید کربن در جهان
۲-۶-۱- وضعیت انتشار co2 در کشورهای الحاقی و غیر الحاقیI (توسعه یافته و در حال توسعه)۳۰
۲-۶-۲- وضعیت انتشار CO2 درایران
۲-۷- پیشینه تحقیق
۲-۷-۱- پیشینه تحقیق در جهان
۲-۷-۲- پیشینه تحقیق در ایران
۲-۸- جمع بندی
فصل سوم- روش شناسی تحقیق
۳-۱-مقدمه
۳-۲- ساختار کلی جدول داده-ستانده متعارف، محاسن و معایب
۳-۲-۱- تفکیک واردات بر حسب واسطه ای، مصرفی و سرمایه ای
۳-۳- مراحل محاسبه محتوای مستقیم و غیر مستقیم انتشار co2
۳-۳-۱- ماتریس ضرایب فزاینده co2
۳-۳-۲- محتوای مستقیم و غیر مستقیم انتشار co2 داخلی
۳-۳-۳- پیوند محتوای مستقیم و غیر مستقیم انتشار دی اکسید کربن با تجارت بین المللی
۳-۳-۳-۱- محتوای انتشار co2 در اثر تولید کالا و خدمات صادراتی
۳-۳-۳-۲- محتوای انتشار co2 در اثر تولید کالا و خدمات وارداتی
۳-۳-۳-۲-۱- محتوای انتشار co2 در اثر واردات نهایی
۳-۳-۳-۲-۲- محتوای انتشار co2 واسطه ای
۳-۳-۳-۳- تراز تجاری محتوای انتشار co2
۳-۴- مثال عددی
۳-۵-جمع بندی
فصل چهارم- پایه های آماری، نتایج حاصله و تحلیل آن ها
۴-۱-مقدمه
۴-۲- پایه های آماری جدول داده-ستانده سال ۱۳۸۵
۴-۲-۱- نحوه تجمیع جدول داده-ستانده ۴۸ بخشی به ۲۷ بخش اقتصادی
۴-۳- پایه های آماری میزان انتشار co2
۴-۳-۱- نحوه تعدیل پایه های آماری co2
۴-۳-۱-۱- نحوه تفکیک انتشار co2 به زیر بخش های خانگی و تجاری
۴-۳-۱-۲- نحوه تفکیک انتشار co2 به زیر بخش های صنعتی
۴-۳-۱-۳- نحوه تفکیک انتشار co2 در بخش معدن
۴-۳-۱-۴- میزان انتشار co2 در بخش حمل ونقل
۴-۳-۱-۵- میزان انتشار co2 در بخش کشاورزی
۴-۳-۱-۶- میزان انتشار co2 در بخش نیروگاه
۴-۳-۱-۷-میزان انتشار co2 در بخش پالایشگاه
۴-۳-۲- میزان انتشار co2 به تفکیک بخش های اقتصادی
۴-۴- نتایج حاصله و تحلیل آن ها
۴-۴-۱- ضرایب فزاینده co2
۴-۴-۲- محتوای مستقیم و غیر مستقیم انتشار co2 داخلی
۴-۴-۳- محتوای مستقیم و غیر مستقیم انتشار co2 در اثر تولید کالا و خدمات صادراتی
۴-۴-۴- محتوای مستقیم و غیر مستقیم انتشار co2 در اثر واردات کالا وخدمات نهایی
۴-۴-۵- محتوای مستقیم و غیر مستقیم انتشار co2 در اثر واردات کالا و خدمات واسطه ای
۴-۴-۶- تراز تجاری محتوای مستقیم و غیر مستقیم انتشار co2
۴-۵-جمع بندی
فصل پنجم- جمع بندی، نتیجه گیری، محدودیت ها و پیشنهادات برای پژوهش های آتی
۵-۱- جمع بندی
۵-۲- نتیجه گیری، پیشنهادات
۵-۳- محدودیت ها و پیشنهادات برای پژوهش های آتی
محصول های مرتبط
اثر تکانه های قیمت نفت بر اندازه دولت در کشورهای منتخب عضو اوپک ( ایران، ونزوئلا)
فصل اول مقدمه وکلیات تحقیق ۱-۱- مقدمه ۱-۲- اهمیت موضوع ۱-۳- سؤالات پژوهش ۱-۴- فرضیات پژوهش ۱-۵- روش تحقیق ۱-۶-…
مقایسه مالیات بر درآمد شخصیت اقتصادی با مالیات بر درآمد شخصیت های قانونی مجزای گروه شرکتها
فصل اول : کلیات تحقیق مقدمه بیان مسأله اهمیت و ضرورت موضوع تحقیق اهداف تحقیق فرضیات تحقیق قلمرو تحقیق روش…
مقایسه استراتژی های تحلیل تکنیکال با روش خرید و نگهداری برای خرید سهام
فصل اول: کلیات تحقیق ۱-۱مقدمه ۲-۱اهمیت موضوع تحقیق و انگیزه انتخاب آن ۳-۱اهداف تحقیق ۴-۱فرضیه های تحقیق ۵-۱جامعه آماری و…
موانع پیاده سازی حسابرسی کامپیوتری در شهرداری تهران
فصل اول:کلیات مقدمه بیان مسئله تحقیق اهمیت موضوع تحقیق و انگیزه انتخاب آن هدفهای تحقیق فرضیه های تحقیق چهارچوب نظری…
بررسی ویژگی های کیفی سود و نوع مدیریت سود در شرکت های درمانده مالی و ورشکسته
هدف از گزارشگری مالی فراهم آوردن اطلاعاتی مفید برای تصمیم گیری های تجاری است. از طرفی محصول اصلی گزارشگری مالی…
بررسی و تدوین مولفه های موثر بر رضایتمندی مشتریان در بانکداری الکترونیک
امروزه بسیاری از سازمانها برای بدست آوردن بالاترین ارزشها در جهت جلب رضایت مشتریان خود تلاش میکنند. برنامه های راهبردی،…
قوانین ثبت دیدگاه