فصل اول: کلیات تحقیق
۱٫۱٫ مقدمه
۲٫۱٫ بیان مسئله
۳٫۱٫ اهمیت و ضرورت تحقیق
۴٫۱٫ اهداف تحقیق
۱٫۴٫۱٫ اهداف کلی تحقیق
۲٫۴٫۱٫ اهداف جزئی تحقیق
۵٫۱٫ فرضیات تحقیق
۶٫۱٫ محدوده تحقیق
۷٫۱٫ تعاریف واژه ها و اصطلاحات تحقیق
فصل دوم: مبانی نظری و پیشینۀ تحقیق
۱٫۲٫ مقدمه
۲٫۲٫ ورزش
۱٫۲٫۲٫ اهداف تربیت بدنی وورزش
۲٫۲٫۲٫ سلسله مراتب ورزش
۳٫۲٫۲٫ مشکلات ناشی از عدم فعالیت جسمانی
۳٫۲٫ توسعه
۱٫۳٫۲٫ توسعه و گسترش ورزش
۲٫۳٫۲٫ رویکردهای توسعه ورزش
۲٫۳٫۲٫ چالش مشارکت دولت ها در توسعه ورزش
۱٫۳٫۳٫۲٫ چالش توسعه از پایین به بالا در مقابل توسعه از بالا به پایین
۴٫۳٫۲٫ نیاز برای برنامه ریزی توسعه و پیشرفت در ورزش خاص
۱٫۵٫۳٫۲٫ مدل اندیشه های هرمی
۷٫۲٫ مدل هرمی توسعه ورزش
۲٫۵٫۳٫۲٫ مدل Balyi در رابطه با توسعه بلند مدت قهرمانان (ورزشکاران) (LTA D)
۳٫۵٫۳٫۲٫ مدل توسعه ای C ôté’s از مشارکت ورزشی (D M S P)
۴٫۵٫۳٫۲٫ مدل Bailey و Morleyدر رابطه با توسعه افراد با استعداد
۴٫۲٫ ورزش پایه
۵٫۲٫ ورزش در مدارس
۱٫۵٫۲٫ ورزش مدارس در سایر کشور ها
۳٫۶٫۲٫ مشکلات درس تربیت بدنی در مدارس
۶٫۲٫ عوامل بازدارنده
۷٫۲٫ ادبیات و پیشینه تحقیق
۱٫۷٫۲٫ پیشینه داخلی
۲٫۷٫۲٫ پیشینه خارجی
۹٫۲٫ جمع بندی:
فصل سوم: روش شناسی تحقیق
۱٫۳٫ مقدمه
۲٫۳٫ روش تحقیق
۴٫۳٫ نمونه آماری و روش نمونه گیری
۵٫۳٫ متغیرهای تحقیق
۶٫۳٫ ابزار اندازهگیری
۷٫۳٫ روایی ابزار اندازه گیری
۸٫۳٫ پایایی ابزار اندازه گیری
۹٫۳٫ روش گردآوری اطلاعات
۳-۱۰ روش تجزیه و تحلیل آماری تحقیق
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل یافته های تحقیق
۱٫۴٫ مقدمه
۲٫۴٫ آمار توصیفی
۱٫۲٫۴٫ ویژگیهای فردی
۱٫۱٫۲٫۴٫ نحوه توزیع نمونه تحت بررسی بر اساس وضعیت تاهل
۲٫۱٫۲٫۴٫ نحوه توزیع نمونه تحت بررسی بر اساس سن
۳٫۱٫۲٫۴٫ نحوه توزیع نمونه تحت بررسی بر اساس مدرک تحصیلی
۲٫۲٫۴٫ آمار توصیفی متغیرهای تحقیق
۳٫۴٫ تجزیه و تحلیل استنباطی دادهها
۱٫۳٫۴٫ بررسی طبیعی بودن توزیع داده ها
۲٫۳٫۴٫ آزمون فرضیه ها
۱٫۲٫۳٫۴٫ فرضیه اول
۴٫۲٫۲٫۳٫۴٫ فرضیه دوم
۳٫۲٫۳٫۴٫ فرضیه سوم
۴٫۲٫۳٫۴٫ فرضیه چهارم
۵٫۲٫۳٫۴٫ فرضیه پنجم
۶٫۲٫۳٫۴٫ فرضیه ششم
۷٫۲٫۳٫۴٫ فرضیه هفتم
فصل پنجم:بحث و نتیجه گیری
۱٫۵٫مقدمه
۲٫۵٫ خلاصه آمار توصیفی
۱٫۲٫۵٫ ویژگیهای فردی
۳٫۵٫ خلاصه آمار استنباطی
۱٫۳٫۵٫ بررسی طبیعی بودن توزیع داده ها
۲٫۳٫۵٫ بحث آزمون فرضیه ها
۱٫۲٫۳٫۵٫ بحث فرضیه اول
۲٫۲٫۳٫۵٫ بحث فرضیه دوم
۳٫۲٫۳٫۵٫ بحث فرضیه سوم
۴٫۲٫۳٫۵٫ بحث فرضیه چهارم
۵٫۲٫۳٫۵٫ بحث فرضیه پنجم
۶٫۲٫۳٫۵٫ بحث فرضیه ششم
۷٫۲٫۳٫۵٫ بحث فرضیه هفتم
۸٫۲٫۳٫۵٫ بحث فرضیه هشتم
۴٫۵٫ محدودیتهای تحقیق
۱٫۴٫۵٫ محدودیتهای اجرایی
۲٫۴٫۵٫ محدودیتهای روش شناسی
۵٫۵٫ پیشنهادهای تحقیق
۱٫۵٫۵٫ پیشنهادی مبتنی بر یافتهها
۲٫۵٫۵٫ پیشنهادهای روششناختی
محصول های مرتبط
اثر شش هفته تمرینات اصلاحی موضعی و تمرینات عصبی عضلانی بر راستای زانو در پسران دارای زانوی پرانتزی در حرکت برشی
فصل اول: کلیات طرح تحقیق ۱-۱٫ مقدمه ۱-۲٫ بیان مسئله ۱-۳٫ اهمیت و ضرورت تحقیق ۱-۴٫ اهداف تحقیق ۱-۴-۱٫ هدف…
اثر دستورالعملهای کانون توجه بیرونی و درونی در افراد مستقل/وابسته به زمینه در اجرا، یادداری و انتقال پرتاب دارت
فصل اول: کلیات پژوهش ۱-۱-مقدمه ۱-۲-بیان مسئله ۱-۳- اهمیت و ضرورت تحقیق ۱-۴- اهداف ۱-۵- فرضیه ها ۱-۶- پیش فرض…
اثر 6 هفته تمرین پرحجم تناوبی شدید بر غلظت هورمون رشد و گرلین مردان دارای اضافه وزن
هدف از پژوهش حاضر بررسی اثر ۶ هفته تمرین پرحجم تناوبی شدید بر سطوح سرمی هورمون رشد و گرلین مردان…
اثر برنامه تمرین پاپ بر شاخص های بدنی و رکورد 100 متر آزاد دختران شناگر 10 تا 14 سال
هدف: پژوهش حاضر با هدف بررسی اثر برنامه تمرین نیرومند سازی بعد فعالیت (PAP) بر شاخص های بدنی و رکورد…
ازگیل ژاپنی برسطح GDNFمخچه موش های پارکینسونی القائی توسط 6 هیدروکسی دوپامین (6-OHDA).
مقدمه و هدف: پارکینسون یک اختلال عصبی تخریب کننده ی مزمن وشایع است که سبب اختلال در مراکز کنترل بدن…
اثر تمرینات یوگا و ثبات مرکزی بر تعادل و ناهنجاری قامت زنان مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس
مقدمه: مولتیپل اسکلروزیس شایع ترین بیماری نورولوژی پیش رونده در جوانان بالغ می باشد. این بیماری باعث تخریب میلین در…
قوانین ثبت دیدگاه