
فصل اول کلیات تحقیق
مقدمه
۱-۱٫ بیان مسأله
۱-۲٫ اهمیت و ضرورت انجام تحقیق
۱- ۳٫ اهداف تحقیق
۱- ۳- ۱٫ هدف اصلی
۱- ۳- ۲٫ اهداف فرعی
۱-۴٫ فرضیات و سؤالات تحقیق
۱-۵٫ تعاریف متغیرها و واژه های کلیدی
۱-۵-۱٫تعاریف نظری
کلاهبرداری بیمه ای
۱-۵-۲٫تعریف عملیاتی
۱-۶٫ قلمرو تحقیق:
فصل دوم مطالعات نظری
مقدمه
۲-۱٫ بیمه
۲-۲٫ تاریخچه بیمه
۲-۳٫ کلاهبرداری
۲-۴٫ کلاهبرداری بیمه ای
۲-۵٫ تاریخچه جرم کلاهبرداری
۲-۶ . ریسک کلاهبرداری و تاثیر آن بر بیمه
۲-۷ . انواع ریسک های کلاهبرداری در صنعت بیمه
۲-۸ . کلاهبرداری داخلی ( شناسایی و پیشگیری)
۲-۹ . کلاهبرداری بیمه گذار و دعاوی خسارت( شناسایی و پیشگیری)
۲-۱۰ . ریسک کلاهبرداری واسطه( شناسایی و پیشگیری)
۲-۱۱ . تقسیم بندی دیگری از کلاهبرداری بیمه ای
۲-۱۲ . گروه های کلاهبرداری بیمه ای
۲-۱۳ . مثلث فریب یا کلاهبرداری در صنعت بیمه
۲-۱۴ . مدل کنترل کلاهبرداری و تقلب
۲-۱۵ . مدیریت ریسک های کلاهبرداری توسط بیمه گران
۲- ۱۶ . تبیین ارکان کلاهبرداری در صنعت بیمه
۲-۱۷ . رفتار صنعت بیمه دنیا در مقابله با کلاهبرداری های بیمه ای .
۲-۱۸ . تحلیل وضعیت صنعت بیمه ایران در ارتباط با ریسک های کلاهبرداری
۲-۱۹٫ موارد کلاهبرداری از شرکت های بیمه
۲-۲۰٫ نقش نهادهای و شرکت ها در امر رسیدگی به کلاهبرداری بیمه ای
۲-۲۱٫ روندها و ضوابط سازمانی حمایت کننده در جلوگیری از کلاهبرداری بیمه ای..
۲-۲۲٫ محدویتها ومشکلات مربوط به روند رسیدگی به کلاهبرداری بیمه ای..
۲-۲۳ . موانع موجود برای مقابله موثر با کلاهبرداری
۲-۲۴ . راههای مقابله با کلاهبرداری در شرکت های بیمه.
۲-۲۵ . مهمترین مواردی که روند رسیدگی به پروندههای کلاهبرداریهای بیمهای را با مشکل مواجه میکند..
۲-۲۶ .مهمترین محدودیتهای کشف تقلب و کلاهبرداریهای بیمهای.
۲-۲۷٫ وظایف و نقش شرکتهای بیمه
۲-۲۸٫پیشینه پژوهش
فصل سوم روش شناسی تحقیق
مقدمه
۳-۱٫ روش تحقیق
۳-۲٫ جامعه آماری
۳-۳٫ نمونه آماری
۳-۴ . ابزار جمعآوری دادهها و اطلاعات
۳-۵٫ روایی و پایایی
۳-۶ . روش تجزیه و تحلیل دادهها و اطلاعات
۳-۷٫مدل تحقیق:
فصل چهارم تجزیه و تحلیل نتایج
مقدمه
۴-۱ آمارتوصیفی اطلاعات جمعیت شناختی پاسخ دهندگان
۴-۲ آزمون نرمال بودن متغیر ها ( آزمون کولموگوروف – اسمیرنوف، KS )
۴-۳ بررسی پایایی تحقیق
۴-۴ تجزیه و تحلیل و آزمون فرضیه اصلی :
۴-۴-۱-آزمون فرضیه اول:
۴-۴-۲-آزمون فرضیه دوم:
۴-۴-۳-آزمون فرضیه سوم:
۴-۵آزمون فریدمن جهت اولویت بندی ۳ بعد در سازمان مورد مطالعه
۴-۶ تعیین اوزان شاخصها
۴-۷ رتبه بندی عوامل موثر بر کلاهبرداری با TOPSIS
فصل پنجم نتیجه گیری
مقدمه
۵-۱ نتیجه گیری از سوالات تحقیق
۵-۲ محدودیت های تحقیق
محصول های مرتبط
بررسی مدیریت منابع انسانی برعملکرد مالی بر اساس مدل هاروارد
چکیده فصل اول : کلیات تحقیق مقدمه بیان مسئله اهمیت و ضرورت تحقیق اهداف تحقیق فرضیه های تحقیق متغیرهای تحقیق…
بررسی رابطه بین توانمند سازی روانشناختی و یادگیری سازمانی
فصل اول ۱-۱-.مقدمه. ۱۳ ۱-۲-بیان مساله. ۱۴ ۱-۳- اهمیت و ضرورت پژوهش…. ۱۷ ۱-۴-اهداف پژوهش…. ۱۸ ۱-۴-۱- هدف اصلی.. ۱۸…
نقش نظام حفظ و نگهداری منابع انسانی درعملکرد کارکنان
نقش نظام حفظ ونگهداری منابع انسانی درعملکرد کارکنان ۱-۱-مقدمه ۱-۲-بیان مساله ۱-۳-اهمیت وضرورت تحقیق ۱-۴-اهداف تحقیق ( شامل اهداف عملی…
تاثیر بکارگیری اتوماسیون اداری بر بهبود عملکرد کارکنان
تاثیر بکارگیری اتوماسیون اداری بر بهبود عملکرد کارکنان چکیده فصل اول: کلیات تحقیق مقدمه بیان مساله مدل تحلیلی تحقیق اهمیت…
تاثیرسیستم مدیریت ارتباطات داخلی بر سکوت سازمانی
تاثیرسیستم مدیریت ارتباطات داخلی بر سکوت سازمانی – فصل اول- کلیات تحقیق مقدمه ۱-۱- بیان مسأله ۱-۲- ضرورت موضوع تحقیق…
شناسایی و رتبه بندی عوامل مؤثر بر رضایت مشتریان از خدمات الکترونیکی بانک رفاه شعب بانک رفاه شهر بوشهر
تأثیر فناوری ارتباطات و اطلاعات در حوزه تجارت و بازرگانی موجب تغییرات ساختاری در اقتصاد جهانی و به وجود آمدن…
قوانین ثبت دیدگاه