جستجو برای:
  • صفحه اصلی
  • سوالات استخدامی
    • استخدامی آموزش و پرورش
    • استخدامی بانک
    • استخدامی تامین اجتماعی
    • استخدامی تخصصی
    • استخدامی دانشگاه صنعتی شریف
    • استخدامی دانشگاه فرهنگیان
    • استخدامی دستگاههای اجرایی
    • استخدامی دولتی
    • استخدامی دیوان محاسبات کشور
    • استخدامی روز
    • استخدامی شرکت نفت
    • استخدامی شهرداری
    • استخدامی قوه قضاییه
    • استخدامی مشاغل شغلی راه آهن
    • استخدامی هلال احمر
    • استخدامی هنرآموزها
    • استخدامی وزارت بهداشت
    • استخدامی وزارت نیرو
    • دولتی مصاحبه و گزینش
    • شرکت خصوصی و دانش بنیان
  • پژوهش ها
  • سوالات متداول
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • info[at]soal24.com
  • فروشگاه
  • بلاگ
  • تماس با ما
  • درباره ما
مرجع آموزش مجازی 24 سوال
  • صفحه اصلی
  • سوالات استخدامی
    • استخدامی آموزش و پرورش
    • استخدامی بانک
    • استخدامی تامین اجتماعی
    • استخدامی تخصصی
    • استخدامی دانشگاه صنعتی شریف
    • استخدامی دانشگاه فرهنگیان
    • استخدامی دستگاههای اجرایی
    • استخدامی دولتی
    • استخدامی دیوان محاسبات کشور
    • استخدامی روز
    • استخدامی شرکت نفت
    • استخدامی شهرداری
    • استخدامی قوه قضاییه
    • استخدامی مشاغل شغلی راه آهن
    • استخدامی هلال احمر
    • استخدامی هنرآموزها
    • استخدامی وزارت بهداشت
    • استخدامی وزارت نیرو
    • دولتی مصاحبه و گزینش
    • شرکت خصوصی و دانش بنیان
  • پژوهش ها
  • سوالات متداول
  • تماس با ما
  • درباره ما
0

ورود و ثبت نام

طراحی الگوی اخلاق حرفه‌ای مدیران آموزشی با رویکرد اسلامی- ایرانی

خانهپژوهش هاعلوم تربیتیطراحی الگوی اخلاق حرفه‌ای مدیران آموزشی با رویکرد اسلامی- ایرانی
حالت مطالعه

فصل اول:کلیات تحقیق

۱-۱- مقدمه

۱-۲- بیان مسئله

۱-۳- اهمیت وضرورت پژوهش

۱-۴-اهداف تحقیق

۱-۴-۱- هدف اصلی

۱-۴-۲- اهدف فرعی

۱-۵- سوالات پژوهش

۱-۶- تعریف های نظری و عملیاتی

فصل دوم: مبانی نظری و پیشینه پژوهش

بخش اول:مفهوم شناسی اخلاق

۲-۱- معنای اخلاق

۲-۱-۲- طبقه‌بندی علم اخلاق

۲-۱-۲-۱- علم اخلاق

۲-۱-۲-۱-۱- تفاوت علم اخلاق از دیدگاه اندیشمندان اسلامی و غربی

۲-۱-۲-۲- اقسام اخلاق

۲-۱-۲-۲-۱- اخلاق توصیفی

۲-۱-۲-۲-۲- اخلاق هنجاری

۲-۱-۲-۲-۲-۱- نظریه‌های غایت انگارانه (نتیجه محور)

۲-۱-۲-۲-۲-۲- نظریه‌های وظیفه‌گرایانه (فرآیند محور)

۲-۱-۲-۲-۲-۳- نظریه یا مکتب مبتنی بر فضیلت

۱-۲-۲-۳- فرا اخلاق

۲-۱-۲-۳- فلسفه اخلاق

۲-۱-۳- تئوری‌ها و مکاتب اخلاق

۲-۱-۳-۱- مکاتب واقع‌گرا

۲-۱-۳-۲- مکاتب غیرواقع‌گرا

۲-۱-۴- شیوه تبیین نظام اخلاقی

۲-۱-۴-۱- نظام اخلاق اسلامی،غایت‌گرا یا وظیفه‌گرا؟

۲-۱-۴-۲- نظام اخلاقی اسلام عقلانی است یا وحیانی؟

۲-۱-۴-۳- تفاوت نظام اخلاقی اسلام با دیگر نظام‌ها

۲-۱-۴-۴- غایت نظام اخلاقی اسلام

۲-۱-۵- تفاوت اخلاق و حقوق

۲-۱-۶- ارتباط دین و اخلاق

۲-۱-۶-۱- نظریه تباین

۲-۱-۶-۲- نظریه اتحاد

۲-۱-۶-۳- نظریه تعامل

۲-۱-۶-۳-۱- نیازمندی‌های دین به اخلاق

۲-۱-۶-۳-۲- وابستگی‌های اخلاق به دین

بخش دوم:مبانی اخلاق اسلامی

۲-۲-۱- مبانی انسان شناسی

۲-۲-۱-۱- آفرینش دو بعدی انسان

۲-۲-۱-۲- فطرت

۲-۲-۱-۳- عقل

۲-۲-۱-۴- اختیار

۲-۲-۱-۵- اجتماعی بودن انسان

۲-۲-۲- مبانی ارزش شناسی

۲-۲-۲-۱- چیستی ارزش‌ها

۲-۲-۱-۱- ارزش اخلاقی

۲-۲-۲-۲- خاستگاه ارزش‌ها

۲-۲-۲-۳- نسبی یا مطلق بودن ارزش‌ها

۲-۲-۲-۴- معیار  فعل اخلاقی

۲-۲-۲-۴-۱- ارزش اجتماعی

۲-۲-۲-۴-۲- نظریه عاطفی

۲-۲-۲-۴-۳- نظریه اراده

۲-۲-۲-۴-۴- نظریه وجدانی

۲-۲-۲-۴-۵- نظریه زیبایی

۲-۲-۲-۴-۶- نظریه پرستش

۲-۲-۴- مبنای اخلاقی بودن رفتار

بخش سوم: تاریخچه اخلاق حرفه‌ای

۲-۳-۱- اخلاق حرفه‌ای در ایران باستان

۲-۳-۱-۱- آموزه‌های اخلاقی در مدیریت کوروش

۲-۳-۲- دوران اسلام وتمدن اسلامی

۲-۳-۲-۱- شاخصهای رفتاری جوانمردی سازمانی

۲-۳-۳- تاریخچه اخلاق کاری در غرب

۲-۳-۴- مکاتب و نظریه‌های اخلاق حرفه‌ای

۲-۳-۴-۱-مکتب سود انگاری

۲-۳-۴-۲- مکتب تکلیف‌گرایی

۲-۳-۴-۳- مکتب عدالت توزیعی

۲-۳-۴-۴- مکتب آزادی فردی

بخش چهارم: حیطه‌های علم اخلاق در مطالعات مدیریت و سازمان

۲-۴-۱- اخلاق شغلی(اخلاق کار)

۲-۴-۲- اخلاق حرفه‌ای

۲-۴-۳- اخلاق سازمانی

۲-۴-۴- اخلاق کسب و کار

۲-۴-۵- اخلاق مدیریت

۲-۴-۶- نقش راهبردی اخلاق حرفه‌ای در سازمان و مدیریت

۲-۴-۷- تحویلی نگری در اخلاق حرفه‌ای

۲-۴-۸- ضرورت اخلاق حرفه‌ای برای مدیران

۲-۴-۸-۱- ضرورت اخلاق برای مدیران آموزشی

۲-۴-۹- قدرت برتر اخلاقی و مصادیق آن

۲-۴-۹-۱- تقوا و پرهیزگاری

۲-۴-۹-۲- رفق و مدارا

۲-۴-۹-۲-۱- آثار و پیامدهای رفق و مدارا

۲-۴-۹-۲-۲- رفق و مدارا،‌یا شدت و تندی؟

۲-۴-۹-۳- الفت و محبت

۲-۴-۹-۴- دفع بدی با خوبی

۲-۴-۹-۵- سعه‌ی صدر

۲-۴-۹-۵-۱- عوامل سعه‌ی صدر

۲-۴-۱۰- بستر شکل گیری اخلاق حرفه‌ای مدیران و پایداری آن

۲-۴-۱۰-۱- شایسته سالاری و اهلیت‌گرایی

۲-۴-۱۰-۱-۱- نیروی شایسته از منظر نهج البلاغه

۲-۴-۱۰-۲- علاقه‌مندی شخصی

۲-۴-۱۰-۳- قانون‌گرایی

۲-۴-۱۰-۴- تامین مالی

۲-۴-۱۰-۵- امنیت شغلی

۲-۴-۱۰-۶- نظارت

۲-۴-۱۰-۷- ارزشیابی وقدردانی

۲-۴-۱۱- اصول اخلاق حرفه‌ای از منظر نهج البلاغه

۲-۴-۱۱-۱- اصل مسئولیت‌پذیری

۲-۴-۱۱-۲- اصل خدمتگزاری

۲-۴-۱۱-۳- اصل امانت‌داری

۲-۴-۱۱-۴- اصل انضباط کاری

۲-۴-۱۱-۵- اصل پیگیری

۲-۴-۱۱-۶- اصل رفق‌ورزی

۲-۴-۱۱-۷- اصل نفی خودکامگی

۲-۴-۱۲- اصول اخلاق رهبری نورث هاوس

۲-۴-۱۳- آموزه‌های اخلاقی و مدیریتی سعدی

بخش پنجم: مدل‌های موجود در حوزه مطالعات اخلاق مدیریت

۲-۵-۱- مدیریت مبتنی بر رشد از دیدگاه قرآن

۲-۵-۲- مدیریت رحمانی درقرآن

۲-۵-۳- دومدل مدیریت اخلاق‌گرا مبتنی بر مفاهیم دعای عرفه و دعای مکارم الاخلاق

۲-۵-۵- مدل اخلاق کسب و کار کولینز

۲-۵-۶- مدل تحلیل دوراهی اخلاقی (تصمیم‌گیری اخلاقی) نقش محور

تحلیل مدل

۲-۵-۷- مدل تحلیل رابطه‌ی ارزش‌های اخلاقی سازمان و رفتار اخلاقی کارکنان

تحلیل مدل

۲-۵-۸- مدل تصمیم‌گیری اخلاقی جونز

بخش ششم: پیشینه تحقیقات داخلی  و بین المللی

۲-۶-۱- تحقیقات داخلی

۲-۶-۲- تحقیقات خارجی

۲-۷- جمع بندی و چهارچوب نظری تحقیق

فصل سوم: روش شناسی پژوهش

۳-۱- مراحل انجام تحقیق

۳-۲-روش تحقیق

۳-۳- نظریه داده بنیان یا نظریه برخاسته از داده ها

۳-۴-جامعه و نمونه آماری تحقیق

۳-۴-۱-جامعه و نمونه آماری بخش کیفی تحقیق(برای تدوین مدل نظریه داده بنیاد):

۳-۴-۲-جامعه ونمونه آماری بخش کمی(روش دلفی یا پنل خبرگان)

۳-۴-۳-جامعه و نمونه آماری بخش کمی (تحلیل عاملی تاییدی و تحلیل مسیر) تحقیق:

۳-۵-ابزار گردآوری داده ها

۳-۵-۱-ابزار گردآوری داده ها در بخش کیفی

۳-۵-۲-ابزار گردآوری داده ها در بخش کمی

۳-۶-روایی و پایایی ابزارهای پژوهش

۳-۶-۱-پایایی (قابلیت اعتماد) ابزار کیفی(مصاحبه)

۳-۶-۱-۱-محاسبه پایایی بازآزمون

۳-۶-۱-۲-محاسبه پایایی بین دو کُدگذار

۳-۶-۲-بررسی  روایی و پایایی ابزار اندازه گیری در اجرای اولیه

۳-۷-روش تحلیل داده ها

۳-۷-۱-تحلیل داده ها در بخش کیفی

۳-۷-۲-روش تحلیل داده ها در بخش کمی

۳-۷-۲-۱-تحلیل عاملی تاییدی

۳-۷-۲-۲-تحلیل مسیر

۳-۷-۲-۳-شاخصهای برازش در مدل تحلیل مسیر

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها  یافته های پژوهش

۴-۱- یافته های توصیفی

۴-۱-۱-توزیع فراوانی پاسخ گویان برحسب جنس

۴-۱-۲- توزیع فراوانی پاسخ گویان برحسب تحصیلات

۴-۱-۳- توزیع فراوانی پاسخ گویان برحسب سابقه کار

۴-۱-۴-جدول فراوانی تخصص های مدیران

۴-۲- یافته های استنباطی

۴-۲-۱- روش کیفی

۴-۲-۲-روش تجزیه وتحلیل داده ها

۴-۲-۳-مدل نظری

۴-۳- نتایح تحلیل دلفی

۴-۴- تحلیل عاملی تاییدی

۴-۴-۱- تحلیل عاملی تأییدی مرتبه دوم

۴-۴-۱-۱- تحلیل عاملی تأییدی تخصص فردی

۴-۴-۱-۲- تحلیل عاملی تأییدی نگرشها

۴-۴-۱-۳- تحلیل عاملی تأییدی ویژگی های فردی

۴-۴-۱-۴- تحلیل عاملی تأییدی ویژگی های سازمانی

۴-۴-۱-۵- تحلیل عاملی تأییدی محدودیت ها

۴-۴-۱-۶- تحلیل عاملی تأییدی شرایط محیطی

۴-۴-۱-۷- تحلیل عاملی تأییدی خرد

۴-۴-۱-۸- تحلیل عاملی تأییدی راهبردهای کلان

۴-۴-۱-۹- تحلیل عاملی تأییدی ارتقای افراد

۴-۴-۱-۱۰- تحلیل عاملی تأییدی پیامدهای محیطی

۴-۴-۱-۱۱-تحلیل عاملی تأییدی رفتارهای اخلاقی

۴-۴-۱-۱۲- تحلیل عاملی تأییدی عملکرد اخلاقی

۴-۴-۲- شاخصهای توصیفی متغیرهای پژوهش

۴-۴-۲-۱- ضریب همبستگی بین متغیرها

فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری

۵-۱- گزارش روش کیفی (نظریه داده بنیاد)

۵-۲- گزارش کمی(نتایج تحلیل مسیر)

۵-۳-نتیجه گیری

۵-۴-نوآوری های تحقیق

۵-۵-محدودیت‌های تحقیق

۵-۶-پیشنهادات تحقیق

۵-۶-۱-پیشنهادات کاربردی

۵-۶-۲-پیشنهادات پژوهشی

برچسب: دانلود پایان نامه علوم تربیتی دانلود پایان نامه مدیریت آموزشی دانلود مقاله علوم تربیتی موضوع پایان نامه علوم تربیتی

محصول های مرتبط

اثربخشی مشاوره شغلی براساس رویکرد شناختی- اجتماعی بندورا برافزایش باورهای خودکارآمدی جانبازان باشگاه ورزشی شهید مهرانی تهران

فصل اول:کلیات پژوهش مقدمه بیان مسئله اهمیت و ضرورت پژوهش فرضیه پژوهش هدف پژوهش تعریف مفاهیم و وازگان اختصاصی پژوهش…

بررسی اثر بخشی آموزش مهارت رفتار جرات‏مندانه بر تصمیم‏گیری و کمال‏گرایی دانش آموزان دختر مقطع سوم دبیرستان منطقه 8 شهر تهران

کلیات تحقیق : فصل اول مقدمه بیان مسئله اهمیت و ضرورت هدف کلی اهداف جزیی سوال و یا فرضیه های…

رابطه ی هویت دینی با شادمانی در دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان نجف آباد

چکیدهآ فصل اول: کلیات تحقیق مقدمه بیان مسئله اهمیت و ضرورت تحقیق اهداف تحقیق اهداف تحقیق سؤالات تحقیق تعاریف متغیرها…

مقایسه اثر بخشی مشاوره به شیوه آدلری و بازسازی شناختی مبتنی بر تمثیل، بر سلامت روانی ، تاب آوری و امیدواری دانشجویان

چکیده فصل اول : کلیات پژوهش مقدمه بیان مساله اهمیت و ضرورت پژوهش هدفهای پژوهش فرضیه های پژوهش تعاریف مفاهیم…

نیازسنجی آموزشی کارکنان کتابخانه ملی به منظور ارائه برنامه آموزشی مورد نیاز

فصل اول مقدمه بیان مساله ضرورت و اهمیت تحقیق اهداف تحقیق سوالهای تحقیق تعاریف عملیاتی فصل دوم مقدمه نیازسنجی آموزشی…

بررسی وضعیت موجود و ارائه راهکارهای نوین تامین منابع مالی آموزش و پرورش مبتنی بر درآمدهای مالیاتی در استان سمنان

خلاصه تحقیق : فصل اول:کلیات تحقیق مقدمه بیان مسئله : ضرورت و اهمیت تحقیق : اهداف تحقیق : سوال های…

نظرات

قوانین ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • دیدگاه های نامرتبط به مطلب تایید نخواهد شد.
  • از درج دیدگاه های تکراری پرهیز نمایید.
  • امتیاز دادن به محصولات فقط مخصوص خریداران محصول می باشد.

لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قیمت :

17,000 تومان

امتیاز
0 از 0 رأی
17,000 تومان
دسته: علوم تربیتی، مدیریت آموزشی
درباره مجموعه 24 سوال

مجموعه ۲۴ سوال بهار ۱401 با تفکر خدمت به جامعه دانشجویی و جویای کار در کشور شروع به فعالیت نمود. سعی و هدف مجموعه ۲۴ سوال ارائه آموزش های مجازی می باشد که در واقع یک دفتر مجازی برای آموزش روزمه شما می باشد.

لینک های مفید
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • سوالات متداول
  • فروشگاه
  • وبلاگ
حساب کاربری
  • حساب کاربری من
  • مشاهده سفارشات
  • سبد خرید
  • پرداخت
  • فروشگاه

© 2025 مرجع آموزش مجازی 24 سوال. تمامی حقوق محفوظ است

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت