
فصل اول. کلیات تحقیق
۱-۱- مقدمه
۱-۲- بیان مساله
۱-۳- ضرورت انجام تحقیق
۱-۴- چارچوب نظری تحقیق
۱-۵- هدف اصلی
۱-۶- اهداف فرعی
۱-۷- فرضیات اصلی تحقیق
۱-۸- تعریف مفهومی متغیر های تحقیق
۱-۸-۱- ساختار سازمانی
۱-۸-۲- فرهنگ سازمانی
۱-۸-۳- فناوری اطلاعات
۱-۸-۴- منابع انسانی
۱-۸-۵- مدیریت دانش
۱-۹- تعریف عملیاتی متغیر های تحقیق
۱-۹-۱- فرهنگ سازمانی
۱-۹-۲- ساختار سازمانی
۱-۹-۳ – فناوری اطلاعات
۱-۹-۴ – منابع انسانی
۱-۱۰- مدیریت دانش
۱-۱۱- قلمرو تحقیق(زمانی، مکانی ، موضوعی)
فصل دوم. ادبیات تحقیق
مقدمه
۲-۱- بخش اول : مدیریت دانش
۲-۱-۱- تعاریف مدیریت دانش
۲-۱-۲- اهمیت و ضرورت مدیریت دانش
۲-۱-۳- تاریخچه مدیریت دانش
۲-۱-۴- چرخه مدیریت دانش
۲-۱-۵- مفاهیم مدیریت دانش
۲-۱-۵-۱- داده
۲-۱-۵-۲- اطلاعات
۲-۱-۵-۳- دانش
۲-۱-۶- مکاتب مدیریت دانش
۲-۱-۶-۱- مکتب اقتصادی
۲-۱-۶-۲- مکتب سازمانی
۲-۱-۶-۳- مدیریت دانش و مدیریت استراتژیک
۲-۱-۷- مدل های طبقه بندی دانش
۲-۱-۷-۱- مدل زعیم و تاتگلو
۲-۱-۷-۲- مدل هی سیگ
۲-۱-۷-۳- مدل بکمن
۲-۱-۷-۴- مدل بکوویتز و ویلیامز
۲-۱-۷-۵- مدل نوناکو و تاکوچی
۲-۱-۸- مدل فرایندهای مدیریت دانش در تحقیق حاضر
۲-۲- بخش دوم: عوامل موثر بر استقرار مدیریت دانش
۲-۲-۱-مدل های زیرساخت مدیریت دانش
۲-۲-۱-۱- مدل پژوهشی گلد
۲-۲-۱-۲- مدل یه و لایی و هو
۲-۲-۱-۳- مدل پژوهشی لی و چویی
۲-۲-۲- فرهنگ سازمانی
۲-۲-۲-۱- ابعاد فرهنگ
۲-۲-۲-۲- اﺑﻌﺎد ﻓﺮﻫﻨﮓ ﺳﺎزمانی
۲-۲-۲-۳- ﻧﻘﺶ و اﻫمیت ﻓﺮﻫﻨﮓ ﺳﺎزﻣﺎﻧﯽ
۲-۲-۲-۴- آﺛﺎر ﻓﺮﻫﻨﮓ ﺳﺎزﻣﺎﻧﯽ
۲-۲-۳- فناوری اطلاعات
۲-۲-۳-۱- کارکرد های فناوری اطلاعات
۲-۲-۳-۲- ابعاد فن آوری اطلاعات
۲-۲-۴- منابع انسانی
۲-۲-۴-۱- ﻧﻘﺶ ﻣﻨﺎﺑﻊ اﻧﺴﺎﻧﯽ در اﺳﺘﺮاﺗﮋﯾﻬﺎﯼ ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ داﻧﺶ
۲-۲-۴-۲- انگیزه برای تلاش های دانش محور
۲-۲-۴-۳- ارﺗﺒﺎط ﺑﻴﻦ ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ داﻧﺶ و ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﻣﻨﺎﺑﻊ اﻧﺴﺎﻧﯽ
۲-۲-۵- ساختار سازمانی
۲-۲-۵-۱- ابعاد ساختار
۲-۲-۵-۲- ساختار و مدیریت دانش
۲-۴- بخش چهارم: پیشینه تحقیق
۲-۴-۱- پژوهش های خارجی
۲-۴-۲- پژوهش های داخلی
فصل سوم. روش اجرای تحقیق
۳-۱- مقدمه
۳-۲- روش تحقیق
۳-۳- جامعه آماری و نمونه آماری
۳-۴- روش نمونه گیری
۳-۵- فرآیند اجرایی پژوهش
۳-۶- روش و ابزار گردآوری اطلاعات
۳-۶-۱- تحقیقات میدانی
۳-۷- روایی و پایایی پرسشنامه
۳-۷-۱- روایی پژوهش
۳-۷-۲- تعیین پایایی پرسشنامه
۳-۸- تکنیک های آماری مورد استفاده
۳-۸-۱- آمار توصیفی
۳-۸-۲- آمار استنباطی
فصل چهارم. تجزیه و تحلیل دادهها
۴-۱- مقدمه
۴-۲- توصیف متغیرهای جمعیت شناختی
۴-۲-۱- جنسیت پاسخگویان
۴-۲-۲- سن پاسخگویان
۴-۲-۳- سابق خدمت پاسخگویان
۴-۲-۴- نوع استخدام پاسخگویان
۴-۲-۵- میزان تحصیلات پاسخگویان
۴-۳- توصیف متغیرهای تحقیق
۴-۳-۱- توصیف متغیر استقرار مدیریت دانش
۴-۳-۲- توصیف متغیر ساختار سازمانی
۳-۳- توصیف متغیر فرهنگ سازمانی
۴-۳-۴- توصیف متغیر فناوری اطلاعات
۴-۳-۵- توصیف متغیر مدیریت منابع انسانی
۴-۴- بررسی نرمال بودن توزیع متغیرها
۴-۵- آزمون فرضیه های تحقیق
۴-۶- خلاصه فصل
فصل پنجم. نتیجهگیری
۵-۱- مقدمه
۵-۲- نتایج آمار توصیفی
۵-۳- نتایج بررسی فرضیات تحقیق
۵-۴- نتیجه گیری
۵-۵- پیشنهادات
۵-۵- پیشنهادات اجرایی مبتنی بر نتایج تحقیق
۵-۶- پیشنهادات برای تحقیقات آتی
۵-۷- محدودیت های تحقیق
محصول های مرتبط
نقش نظام حفظ و نگهداری منابع انسانی درعملکرد کارکنان
نقش نظام حفظ ونگهداری منابع انسانی درعملکرد کارکنان ۱-۱-مقدمه ۱-۲-بیان مساله ۱-۳-اهمیت وضرورت تحقیق ۱-۴-اهداف تحقیق ( شامل اهداف عملی…
بررسی تاثیر سرمایه فکری سازمان بر رضایت شغلی و حفظ منابع انسانی کارکنان ادارات مرکزی بانک مسکن
بررسی تاثیر سرمایه فکری سازمان بر رضایت شغلی و حفظ منابع انسانی کارکنان ادارات مرکزی بانک مسکن فصل اول: کلیات…
رابطه سرمایه اجتماعی و تعالی سازمانی
رابطه سرمایه اجتماعی و تعالی سازمانی فصل اول : کلیات طرح تحقیق مقدمه ۱-۱ بیان مساله تحقیق ۱-۲ سابقه موضوع…
تاثیر توانمندسازی و هوش عاطفی بر کیفیت خدمات
تاثیر توانمندسازی و هوش عاطفی بر کیفیت خدمات فصل اول- طرح و کلیات تحقیق مقدمه بیان مسئله اهمیت و ضرورت…
تاثیر بکارگیری اتوماسیون اداری بر بهبود عملکرد کارکنان
تاثیر بکارگیری اتوماسیون اداری بر بهبود عملکرد کارکنان چکیده فصل اول: کلیات تحقیق مقدمه بیان مساله مدل تحلیلی تحقیق اهمیت…
شناسائی و رتبه بندی عوامل تاثیر گذار آمیخته ترفیع در فروش صنایع لوازم خانگی (مطالعه موردی شرکت اسنوا)
هدف از تحقیق حاضر شناسایی و رتبه بندی عوامل تأثیرگذار آمیخته ترفیع درفروش صنایع لوازم خانگی بوده است. روش پژوهش…
قوانین ثبت دیدگاه