فصل اول :مقدمه
۱-۱-کلیات
۱-۲- تعریف تابآوری : شاخصها و مدلها
۱-۲-۱-عوامل خطرزا
۱-۲-۲-عوامل حفاظتی
۱-۲-۳-مدلهای تابآوری
۱-۲-۳-۱-مدلهای مفهومی تابآوری
۱-۲-۳-۲-مدل گارمزی و همکاران
۱-۲-۳-۳-مدلهای فرآیندی تابآوری
۱-۲-۳-۳-۱-مدل ریچاردسون، نیگز، جنسین و کامپفر(۱۹۹۰)
۱-۲-۳-۳-۲- مدل کامپفر
۱-۳-ماهیت چند بعدی بودن سازهی تابآوری
۱-۴-تابآوری تحصیلی و تابآوری هیجانی
۱-۵-فرآیندهای تنظیمی مدل پژوهش
۱-۵-۱- هیجان، تنظیم هیجان، و نظریه های هیجان
۱-۵-۲- هیجان ، تنظیم هیجان و سازههای مشابه
۱-۵-۳- مقابله
۱-۵-۴-مدلها و راهبردهای مقابله
۱-۶-عامل حفاظتی ساختاری فردی: باورهای انگیزشی و اسنادهای علّی
۱-۷- عامل حفاظتی ساختاری خانوادگی : دلبستگی
۱-۸- عامل حفاظتی ساختاری مدرسه: جو تعاملی معلم- دانشآموز
۱-۹-بیان مسئله و تبیین مدل
۱-۱۰-اهمیت و ضرورت پژوهش
فصل دوم: تحقیقات پیشین
۲-۱- تاریخچه مطالعات تابآوری
۲-۲-تحقیقات تابآوری
۲-۳-تحقیقات پیشین مدرسه
۲-۴-تحقیقات مربوط به عوامل فردی و پیامدهای تحصیلی و هیجانی
۲-۵-تحقیقات مربوط به عوامل فردی و باورهای انگیزشی و فرآیندهای مقابلهای
و تنظیمی
۲-۶-تحقیقات مربوط به دلبستگی و راهبردهای مقابلهای
۲-۷-پیامدهای روانی و تحصیلی دلبستگی
۲-۸-تحقیقات مربوط به فرآیندهای مقابلهای و تنظیمی و پیامدهای آن
۲-۹- نتیجهگیری از تحقیقات گذشته
۲-۱۰-فرضیههای مدل
۲-۱۰-۱- فرضیه کلی مدل
فصل سوم: روش پژوهش
۳-۱- شرکت کنندگان پژوهش
۳-۲- ابزارهای پژوهش
۳-۲-۱- مقیاس انگیزشی و درگیری دانش آموزان (SEMS)
۳-۲-۲- پرسشنامه دلبستگی به والدین و همسالان (IPPA)
۳-۲-۳-پرسشنامه معلم به عنوان بافت اجتماعی (جو تعاملی معلم- دانشآموز)
۳-۲-۴- مقیاس راهبردهای مقابلهای
۳-۲-۵- پرسشنامه تنظیم شناختی عاطفی(CERQ)
۳-۲-۶- مقیاس تابآوری تحصیلی
۳-۲-۶- ۱- مقیاس تابآوری تحصیلی مارتین
۳-۲-۷- مقیاس تابآوری هیجانی
۳-۲-۷-۱- مقیاس عاطفه مثبت و عاطفه منفی
۳-۲-۷-۲- پرسشنامه افسردگی کودکان و نوجوانان
۳-۲-۷-۳- مقیاس بهزیستی روانی
۳-۳- روش تجزیه و تحلیل اماری
فصل چهارم: نتایج
۴-۱- یافتههای توصیفی
۴-۲- نتایج تحلیل مسیر
۴-۲-۱- مدل باورهای انگیزشی، راهبردهای مقابلهای و تنظیم شناختی هیجانات،
و تابآوری تحصیلی
۴-۲-۲- مدل باورهای انگیزشی، راهبردهای مقابلهای و تنظیم شناختی هیجانات، و
تابآوری هیجانی
۴-۲-۳- مدل دلبستگی به والدین و همسالان، راهبردهای مقابلهای و تنظیم
شناختی هیجانات، و تابآوری تحصیلی
۴-۲-۴) مدل دلبستگی به والدین و همسالان، راهبردهای مقابلهای و تنظیم
شناختی هیجانات، و تابآوری هیجانی
۴-۲-۵- مدل جو تعاملی، راهبردهای مقابلهای و تنظیم شناختی هیجانات، و
تابآوری تحصیلی
۴-۲-۶- مدل جو تعاملی، راهبردهای مقابلهای و تنظیم شناختی هیجانات و تابآوری
هیجانی
۴-۲-۷- مدل کلی تاب آوری تحصیلی: باورهای انگیزشی، دلبستگی به والدین و
همسالان، جو تعاملی، راهبردهای مقابلهای، تنظیم شناختی هیجانات، و تاب آوری
تحصیلی
۴-۲-۸- مدل کلی باورهای انگیزشی، دلبستگی به والدین و همسالان، جو
۴-۳- برازش مدل
۴-۴- تعیین واسطهگری
۴-۵- نتایج تحلیل افتراقی
۴-۵-۱-۱- ضرایب افتراقی در تابع چند وجهی تاب آوری تحصیلی
۴-۵-۱-۲- ماتریس ساختاریدر تابع چند وجهی تاب آوری تحصیلی
۴-۵-۱- ۳- میانگین استاندارد شدهدر تابع چند وجهی تاب آوری تحصیلی
۴-۵-۱-۴-ارزیابی صحت طبقه بندی در تابع چند وجهی تاب آوری تحصیلی
۴-۵-۲- تحلیل افتراقی گروههای تاب آور هیجانی و غیرتاب آور هیجانی
۴-۵-۲-۱- ضرایب افتراقی در تابع چند وجهی تاب آوری هیجانی
۴-۵-۲-۲- ماتریس ساختاریدر تابع چند وجهی تاب آوری هیجانی
۴-۵-۲- ۳- میانگین استاندارد شدهدر تابع چند وجهی تاب آوری هیجانی
۴-۵-۲-۴-ارزیابی صحت طبقه بندی در تابع چند وجهی تاب آوری هیجانی
فصل پنجم: بحث و نتیجهگیری
۵-۱- مدل باورهای انگیزشی
۵-۱-۱- تأثیر باورهای انگیزشی بر تابآوری تحصیلی و هیجانی
۵-۱-۲- تأثیر باورهای انگیزشی بر راهبردهای مقابلهای و تنظیم شناختی هیجانات
۵-۱-۳- واسطهگری راهبردهای مقابلهای و تنظیم شناختی هیجانات در رابطه
باورهای انگیزشی با تابآوری تحصیلی و هیجانی
۵-۲- مدل دلبستگی
۵-۲-۱- تأثیر مستقیم دلبستگی بر تابآوری هیجانی و تحصیلی
۵-۲-۲- تأثیر دلبستگی بر راهبردهای مقابلهای و تنظیم شناختی هیجانات
۵-۲-۳- واسطهگری راهبردهای مقابلهای و تنظیم شناختی هیجانات در رابطه
دلبستگی با تابآوری تحصیلی و هیجانی
۵-۳-مدل جو تعاملی معلم-دانشآموز
۵-۳-۱- تأثیر مستقیم جو تعاملی معلم-دانشآموز بر تابآوری تحصیلی و هیجانی
۵-۳-۲- تأثیر جو تعاملی معلم-دانشآموز بر راهبردهای مقابلهای و تنظیم شناختی
هیجانات
۵-۳-۳- واسطهگری راهبردهای مقابلهای و تنظیم شناختی هیجانات در رابطه جو
تعاملی معلم-دانشآموز با تابآوری تحصیلی و هیجانی
۵-۴-مدل نهایی: بررسی تأثیر همزمان باورهای انگیزشی، دلبستگی به والدین و
همسالان، و جو تعاملی معلم-دانشآموز
۵-۴-۱- تأثیر باورهای انگیزشی، دلبستگی به والدین و همسالان، و جو تعاملی معلم-
دانشآموز بر تابآوری تحصیلی و هیجانی
۵-۴-۲- تأثیر همزمان باورهای انگیزشی، دلبستگی به والدین و همسالان، و جو
تعاملی معلم-دانشآموز بر راهبردهای مقابلهای و تنظیم شناختی هیجانات
۵-۴-۳- واسطهگری راهبردهای مقابلهای و تنظیم شناختی هیجانات در رابطه
باورهای انگیزشی، دلبستگی به والدین و همسالان، و جو تعاملی معلم-دانشآموز با
تابآوری تحصیلی و هیجانی
۵-۵- نتایج حاصل از تحلیل فتراقی
۵-۵-۱- نتایج حاصل از تحلیل افتراقی تاب آور تحصیلی
۵-۵-۲- نتایج حاصل از تحلیل افتراقی تاب آوری هیجانی
۵-۶- نتیجهگیری نهایی
۵-۷-مضامین نظری پژوهش
۵-۸- پیشنهادات پژوهشی
۵-۹-مضامین آموزشی و کاربردی
۵-۱۰- محدودیتهای پژوهش
منابع فارسی
محصول های مرتبط
بررسی تأثیر دوره کارشناسی بر نگرش دانشجویان کتابداری و اطلاع¬رسانی دانشگاه¬های اصفهان و علوم پزشکی اصفهان نسبت به اینترنت بر اساس مدل IAS
فصل اول: کلیات پژوهش مقدمه ۱-۱- شرح و بیان مسأله پژوهشی ۱-۲- اهداف پژوهش ۱-۲-۱-اهداف کلی ۱-۲-۲- اهداف جزیی ۱-۳-…
بررسی تأثیر آموزش شناختی رفتاری بر دانش، نگرش و اعتماد به نفس جنسی زنان شیراز
چکیده فصل اول:کلیات مقدمه بیان مسئله اهمیت و ضرورت تحقیق اهداف پژوهش فرضیه ها تعاریف نظری و عملیاتی متغیرهای پژوهش…
بررسی انطباق عملکرد جاری مدیران بر وظایف مدیران آموزشی دوره ابتدایی شهرستان … با رویکرد مدیریت زمان
چکیده فصل اول: کلیات تحقیق ۱-۱- مقدمه ۱-۲- بیان مسأله ۱-۳- اهمیت وضرورت مسأله ۱-۴- اهداف تحقیق: (به تفکیک هدف…
بررسی اثربخشی معنا درمانی به شیوه گروهی برافزایش امید به زندگی و کاهش احساس تنهایی در مردان بازنشسته کانون بازنشستگان شهرستان …
چکیده فصل اول (موضوع پژوهش) مقدمه بیان مسئله اهمیت و ضرورت تحقیق اهداف تحقیق سوالهایی تحقیق فرضیه های تحقیق تعاریف…
بررسی اثربخشی غنی سازی روابط بر بهبود کیفیت روابط زناشویی زوجین شهر اصفهان
فصل اول: کلیات پژوهش ۱-۱- مقدمه ۱-۲- بیان مساله ۱-۳- اهداف تحقیق ۱-۴- اهمیت و ارزش تحقیق ۱-۵- فرضیه های…
اثربخشی آموزش مهارت های اجتماعی بر سازگاری و نگرش صمیمانه دختران با نقص بینایی اصفهان
فصل اول: کلیات پژوهش ۱-۱ مقدمه ۱-۲ شرح و بیان مساله ۱-۳ اهمیت و ارزش تحقیق ۱-۴ اهداف تحقیق ۱-۴-۱…
قوانین ثبت دیدگاه