چکیده پژوهش
فصل اول: کلیات پژوهش
مقدمه
بیان مسئله
مبانی و چهارچوب نظری تحقیق
اهداف تحقیق
سوالات تحقیق
تعاریف نظری متغیرها
تعاریف عملیاتی متغیرها
جنبهی نوآوری وجدید بودن تحقیق
اهداف کاربردی واستفاده کنندگان ازنتایج پایاننامه
فصل دوم: ادبیات نظری و پیشینه پژوهش
مقدمه
بخش اول: سازمان
تعریف سازمان
ماکس وبر
استیفن رابینز
تعریف مفهومی
انواع سازمان
اتزیونی
مینتزبرگ
طبقه بندی سازمانها برمبنای تئوری وعمل
تئوری سازمان
استیفن رابینز
ریچارد دفت
ساختارسازمانی
ابعاد سازمانی
انواع ساختارنظری سازمانی
انواع ساختارعملی سازمانی
سازمانهای افقی
تیمهای خودگردان
ساختارشبکهای پویا
بخش دوم: یادگیری
تعریف یادگیری
نظریههای یادگیری
تفاوت بین یادگیری و آموزش
انواع سازمان ازنظر توجه به یادگبری وعمل
یادگیری سازمانی
ضرورت یادگیری سازمانی
انواع یادگیری سازمانی
الف- یادگیری تک حلقهای، دوحلقهای، سه حلقهای
ب- ادگیری انطباقی، پیش گیرانه، عملی
ج- انواع یادگیری ازدیدگاه شاین
سطوح یادگیری سازمانی
فرایند یادگیری سازمانی
مهارتهای یادگیری سازمانی
تفاوت یادگیری سازمانی وسازمان یادگیرنده
بخش سوم: سازمان یادگیرنده
تعریف سازمان یادگیرنده
سازمان یادگیرنده ازدیدگاه پیترسنج
سازمان یادگیرنده ازدیدگاه ریچارد دفت
سازمان یادگیرنده ازدیگاه مایکل مارکوارت
۱- مدل سیستمی سازمان یادگیرنده
۲- پروانه نمونهی یک سازمان یادگیرنده
روند نبدیل سازمان به یک سازمان یادگیرنده
سازمان یادگیرندهی زایشی وانطباقی
مولفههای استراتژیک سازمان یادگیرنده
اهداف سازمان یادگیرنده
تفاوت سازمانهای سنتی با سازمانهای یادگیرنده
بخش چهارم:
پژوهشهای انجام شده در ایران
پژوهشهای انجام شده در خارج از ایران
فصل سوم: روش تحقیق
مقدمه
روش تحقیق
جامعه، نمونه و روش نمونهگیری پژوهش
روش و ابزارجمعآوری اطلاعات
روایی و اعتبارپرسشنامه
روش تجزیه و تحلیل اطلاعات
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل اطلاعات
مقدمه
ارائهی یافتهها براساس آمار توصیفی
الف- توصیف اطلاعات آماری گروه نمونه
ب- تجزیه وتحلیل آماری سوالات پژوهش
تجزیه وتحلیل استنباطی سوالات پژوهش
بررسی معنیدار بودن تفاوت بین پاسخ اعضای گروه نمونه به گویههای پرسشنامه برحسب
مشخصههای فردی با استفاده ازآزمون تحلیل واریانس یک راهه
فصل پنجم: بحث و نتیجهگیری
مقدمه
خلاصه یافتههای پژوهش
خلاصهی یافتههای سوالات پژوهش
بحث و نتیجهگیری .
پیشنهادها
پیشنهادات اجرایی
پیشنهادات پژوهشی
محدودیتهای پژوهش
فهرست منابع
منابع فارسی
منابع انگلیسی
پیوست
محصول های مرتبط
ارایه مدلی علّی برای گرایش به تفکر انتقادی دانشجویان با توجه به عوامل پیشآیند ارزشهای فرهنگی، ابعاد الگوهای ارتباطات خانوادگی- دانشگاهی و ارضای نیازهای روانشناختی پایه
فصل اول: مقدمه ۱-۱- کلیات پژوهش ۱-۱-۱- تفکر انتقادی ۱-۱-۲- بیان مسأله: عوامل مؤثر بر گرایشهای تفکر انتقادی دانشجویان ۱-۱-۲-۱-…
بررسی جو سازمانی بر رضایت شغلی و بهداشت روانی کارکنان پتروشیمی شیراز
فصل اول: طرح تحقیق ۱-۱ مقدمه ۱-۲ بیان مسئله ۱-۳ اهمیت و ضرورت ۱-۴ هدف های تحقیق ۱-۴-۱ هدف کلی…
بررسی اثربخشی معنا درمانی به شیوه گروهی برافزایش امید به زندگی و کاهش احساس تنهایی در مردان بازنشسته کانون بازنشستگان شهرستان …
چکیده فصل اول (موضوع پژوهش) مقدمه بیان مسئله اهمیت و ضرورت تحقیق اهداف تحقیق سوالهایی تحقیق فرضیه های تحقیق تعاریف…
اثربخشی آموزش مهارت های اجتماعی بر سازگاری و نگرش صمیمانه دختران با نقص بینایی اصفهان
فصل اول: کلیات پژوهش ۱-۱ مقدمه ۱-۲ شرح و بیان مساله ۱-۳ اهمیت و ارزش تحقیق ۱-۴ اهداف تحقیق ۱-۴-۱…
اثر بخشی نمایش درمانی بر فراخنای توجه پسران کم توان ذهنی آموزش پذیر مقطع ابتدایی
فصل اول: کلیات پژوهش ۱-۱مقدمه ۲-۱بیان مسأله ۳-۱اهمیت و ضرورت پژوهش ۴-۱اهداف پژوهش الف) هدف کلی ب) اهداف کاربردی فرضیه…
اثر بخشی آموزش غنیسازی ازدواج بر تعهد و تابآوری زنان متأهل شهرستان نجف آباد
فصل اول: کلیات پژوهش مقدمه ۱-۱- بیان مسئله ۱-۲- اهمیت و ضرورت پژوهش ۱-۳ – اهداف پژوهش ۱-۴- فرضیههای پژوهش…
نظرات
17,000 تومان
قوانین ثبت دیدگاه