
فصل اول: کلیات پژوهش
مقدمه
بیان مسئله
مبانی و چهارچوب نظری تحقیق
اهداف تحقیق
سوالات تحقیق
تعاریف نظری متغیرها
تعاریف عملیاتی متغیرها
جنبهی نوآوری وجدید بودن تحقیق
اهداف کاربردی واستفاده کنندگان ازنتایج پایاننامه
فصل دوم: ادبیات نظری و پیشینه پژوهش
مقدمه
بخش اول: سازمان
تعریف سازمان
ماکس وبر
استیفن رابینز
تعریف مفهومی
انواع سازمان
اتزیونی
مینتزبرگ
طبقه بندی سازمانها برمبنای تئوری وعمل
تئوری سازمان
استیفن رابینز
ریچارد دفت
ساختارسازمانی
ابعاد سازمانی
انواع ساختارنظری سازمانی
انواع ساختارعملی سازمانی
سازمانهای افقی
تیمهای خودگردان
ساختارشبکهای پویا
بخش دوم: یادگیری
تعریف یادگیری
نظریههای یادگیری
تفاوت بین یادگیری و آموزش
انواع سازمان ازنظر توجه به یادگبری وعمل
یادگیری سازمانی
ضرورت یادگیری سازمانی
انواع یادگیری سازمانی
الف- یادگیری تک حلقهای، دوحلقهای، سه حلقهای
ب- ادگیری انطباقی، پیش گیرانه، عملی
ج- انواع یادگیری ازدیدگاه شاین
سطوح یادگیری سازمانی
فرایند یادگیری سازمانی
مهارتهای یادگیری سازمانی
تفاوت یادگیری سازمانی وسازمان یادگیرنده
بخش سوم: سازمان یادگیرنده
تعریف سازمان یادگیرنده
سازمان یادگیرنده ازدیدگاه پیترسنج
سازمان یادگیرنده ازدیدگاه ریچارد دفت
سازمان یادگیرنده ازدیگاه مایکل مارکوارت
۱- مدل سیستمی سازمان یادگیرنده
۲- پروانه نمونهی یک سازمان یادگیرنده
روند نبدیل سازمان به یک سازمان یادگیرنده
سازمان یادگیرندهی زایشی وانطباقی
مولفههای استراتژیک سازمان یادگیرنده
اهداف سازمان یادگیرنده
تفاوت سازمانهای سنتی با سازمانهای یادگیرنده
بخش چهارم:
پژوهشهای انجام شده در ایران
پژوهشهای انجام شده در خارج از ایران
فصل سوم: روش تحقیق
مقدمه
روش تحقیق
جامعه، نمونه و روش نمونهگیری پژوهش
روش و ابزارجمعآوری اطلاعات
روایی و اعتبارپرسشنامه
روش تجزیه و تحلیل اطلاعات
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل اطلاعات
مقدمه
ارائهی یافتهها براساس آمار توصیفی
الف- توصیف اطلاعات آماری گروه نمونه
ب- تجزیه وتحلیل آماری سوالات پژوهش
تجزیه وتحلیل استنباطی سوالات پژوهش
بررسی معنیدار بودن تفاوت بین پاسخ اعضای گروه نمونه به گویههای پرسشنامه برحسب
مشخصههای فردی با استفاده ازآزمون تحلیل واریانس یک راهه
فصل پنجم: بحث و نتیجهگیری
مقدمه
خلاصه یافتههای پژوهش
خلاصهی یافتههای سوالات پژوهش
بحث و نتیجهگیری .
پیشنهادها
پیشنهادات اجرایی
پیشنهادات پژوهشی
محدودیتهای پژوهش
محصول های مرتبط
اثربخشی دوره آموزش ضمن خدمت فاوا برای معلمان دوره متوسطه شهرستان ملایر بر اساس مدل کرک پاتریک
فصل یک: کلیات پژوهش مقدمه بیان مسأله اهداف پژوهش ضرورت و اهمیت تحقیق پرسش های پژوهش تعاریف عملیاتی متغیرها فصل…
اثربخشی آموزش مهارتهای زندگی بر سلامت روان دانشآموزان دختر تیزهوش
فصل یکم مقدمه پژوهش ۱-۱-مقدمه ۱-۲-بیان مساله ۱-۳- اهمیت وضرورت پژوهش ۱-۴- اهداف پژوهش ۱-۵- فرضیههای پژوهش ۱-۶- تعریف…
اثربخشی آموزش گروهی مدیریت خشم مبتنی بر بازسازی شناختی در افزایش صمیمیت اجتماعی و کاهش تفکر قطعی نگر دانش آموزان شهر شیراز
فصل اول: طرح تحقیق مقدمه بیان مسأله هدف پژوهش فرضیههای پژوهش ضرورت و اهمیت پژوهش تعریف واژهها و اصطلاحات…
بررسی اثر بخشی آموزش مهارت رفتار جراتمندانه بر تصمیمگیری و کمالگرایی دانش آموزان دختر مقطع سوم دبیرستان منطقه 8 شهر تهران
کلیات تحقیق : فصل اول مقدمه بیان مسئله اهمیت و ضرورت هدف کلی اهداف جزیی سوال و یا فرضیه های…
بررسی و مقایسه مهارتهای حرفه ای معلمان دروس علوم پایه و علوم انسانی دوره راهنمایی شهرستان بهشهر به منظور ارائه روشهای ارتقاءکیفی این مهارت ها
چکیده فصل اول: طرح تحقیق مقدمه بیان مساله تحقیق اهداف تحقیق سوالات تحقیق اهمیت و ضرورت موضوع تحقیق روش پژوهش-…
اثر بخشی آموزش غنیسازی ازدواج بر تعهد و تابآوری زنان متأهل شهرستان نجفآباد
این پژوهش به بررسی تاثیر آموزش غنیسازی ازدواج بر تعهد و تابآوری زنان متاهل پرداخته است. جامعه آماری این پژوهش…
قوانین ثبت دیدگاه