فصل اول: کلیات پژوهش
۱- ۱ مقدمه
۱-۲ بیان مسأله
۱-۳ اهمیت پژوهش
۱-۴ اهداف پژوهش
۱-۵ فرضیههای پژوهش
۱-۶ تعاریف مفهومی و عملیاتی
۱-۶-۱ تعاریف مفهومی
۱-۶-۲ تعاریف عملیاتی
فصل دوم : پیشینه پژوهش
۲-۱ معرفی اختلال وسواس فکری و عملی
۲-۱-۱ تاریخچه
۲-۱-۲ سیمای بالینی وسواس
۲-۱-۳ ملاکهای تشخیصی
۲- ۱-۴ زیرمجموعههای وسواس
۲- ۱- ۴-۱ انواع فرعی وسواس ها
۲- ۱-۴-۲ انواع فرعی اجبارها
۲-۱-۵ سببشناسی
۲-۱-۵-۱ عوامل عصبی – زیستی
۲-۱-۵-۲ عوامل روانپویشی
۲-۱-۵-۳ عوامل رفتاری
۲-۱-۵-۴ عوامل شناختی
۲-۱-۶ تشخیص افتراقی
۲-۱-۷ طیف اختلالات وسواس فکری و عملی
۲-۱-۸ همایندی
۲-۱-۸-۱ همایندی وسواس فکری و عملی و افسردگی
۲-۱-۹ شیوع وسواس
۲-۱-۱۰ سیروپیش آگهی اختلال
۲-۱-۱۱ سایرویژگی ها(سنی، جنسیتی و فرهنگی)
۲-۲ مدلهای درمانی اختلال وسواس فکری و عملی
۲-۲-۱ مدل عصبی- زیستی
۲-۲-۱-۱ نقش عوامل ارثی- ژنتیکی
۲-۲-۱-۲ ناهنجاری درکنش مغز
۲-۲-۱-۳ نقش انتقال دهندههای عصبی
۲-۲-۱-۴ درمان دارویی وسواس
۲-۲-۱-۴-۱ مهارکنندههای اختصاصی بازجذب سروتونین(SSRIS)
۲-۲-۱-۴-۲ سایر داروها
۲-۲-۲ مدل رفتاری
۲-۲-۳ مدل شناختی
۲-۲-۳-۱ مدل شناختی سالکوفسکیس
۲-۲-۳-۲ مدل شناختی ویلهلم و استکتی
۲-۲-۳ مدل فراشناختی
۲-۲-۳-۱ مدل عملکرد اجرایی خودتنظیمی(S-REF)
۲-۲-۳-۲ ارتباط S-REF با اختلالات روانشناختی
۲-۲-۳-۳ پدیدآیی وسواس مطابق مدل S-REF
۲-۲-۳-۴ درمان وسواس مطابق مدلS-REF
۲-۳ پژوهشهای داخلی و خارجی وسواس
۲-۳-۱ رفتار درمانی(پژوهشهای داخلی و خارجی)
۲-۳-۲ شناخت درمانی(پژوهشهای داخلی و خارجی)
۲-۳-۳ دارودرمانی (پژوهشهای داخلی و خارجی)
۲-۳-۴درمان فراشناختی (پژوهشهای داخلی و خارجی)
۲-۴ خلاصه
فصل سوم: روش پژوهش
۳-۱ طرح کلی پژوهش
۳-۲ جامعهی آماری
۳-۳ نمونه و روشنمونهگیری
۳-۴ ابزارهای پژوهش
۳-۴-۱ برگ اطلاعات جمعیت شناختی
۳-۴-۲ مصاحبه بالینی
۳-۴-۳ پرسشنامه وسواس فکری- عملی مادزلی (MOCI)
۳-۴-۴ پرسشنامه فراشناخت-۳۰ (MCQ-30)
۳-۴-۵ پرسشنامه افسردگی بک – ویرایش دوم (BDI-II)
۳-۵ روش اجرا
۳-۶ روشهای آماری تحلیل دادهها
فصل چهارم : نتایج پژوهش
۴-۱ توصیف دادهها
۴-۲ بررسی فرضیههای پژوهش در مرحلهی پس آزمون
۴-۳ بررسی فرضیههای پژوهش در مرحلهی پیگیری
۴-۴ یافتههای جانبی پژوهش
فصل پنجم: بحث و نتیجهگیری
۵-۱ خلاصه طرح و نتایج پژوهش
۵-۲ بحث و نتیجهگیری
۵-۳ محدودیتهای پژوهش
۵-۴ پیشنهادهای پژوهش
۵-۴-۱ پیشنهادهای پژوهشی
۵-۴-۲ پیشنهادهای کاربردی
پیوستها
پیوست (۱) محتوای جلسات رفتاری
پیوست (۲) محتوای جلسات رفتاری – شناختی
پیوست (۳) محتوای جلسات رفتاری – فراشناخت
پیوست (۴) آزمون وسواس فکری – عملی مادزلی(MOCI)
پیوست (۵) کلید آزمون MOCI
پیوست (۶) پرسشنامه فراشناخت-۳۰ (MCQ-30)
پیوست (۷) پرسشنامه افسردگی بک – ویرایش دوم (BDI-II)
منابع و مآخذ
محصول های مرتبط
بررسی تحلیل محتوای کتب علوم تجربی دوره ابتدایی به روش ویلیام رومی درسال تحصیلی (88-1387)
چکیده فصل اول کلیات تحقیق مقدمه بیان مسأله اهمیت و ضرورت مساله اهداف تحقیق فرضیه ها و سوال ها…
بررسی تأثیر آموزش شناختی رفتاری بر دانش، نگرش و اعتماد به نفس جنسی زنان شیراز
چکیده فصل اول:کلیات مقدمه بیان مسئله اهمیت و ضرورت تحقیق اهداف پژوهش فرضیه ها تعاریف نظری و عملیاتی متغیرهای پژوهش…
بررسی تأثیر ارائه تکلیف به روش حل تمرین بر عملکرد تحصیلی دانش آموزان پایه پنجم ابتدایی در منطقه … در سال تحصیلی 88-87
فصل اول : کلیات ۱-۱ مقدمه ۱-۲ بیان مساله ۱-۳ ضرورت و اهمیت تحقیق ۱-۴ اهداف پژوهش ۱-۵ فرضیه های…
اثربخشی آموزش مهارت های اجتماعی بر سازگاری و نگرش صمیمانه دختران با نقص بینایی اصفهان
فصل اول: کلیات پژوهش ۱-۱ مقدمه ۱-۲ شرح و بیان مساله ۱-۳ اهمیت و ارزش تحقیق ۱-۴ اهداف تحقیق ۱-۴-۱…
اثر بخشی آموزش غنیسازی ازدواج بر تعهد و تابآوری زنان متأهل شهرستان نجف آباد
فصل اول: کلیات پژوهش مقدمه ۱-۱- بیان مسئله ۱-۲- اهمیت و ضرورت پژوهش ۱-۳ – اهداف پژوهش ۱-۴- فرضیههای پژوهش…
رابطه تاب آوری و هوش معنوی با سلامت روان دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی خرم آباد
فایل: word صفحه :۱۱۰ چکیده فصل اول: کلیات پژوهش مقدمه بیان مسئله اهمیت و ضرورت پژوهش اهداف پژوهش فرضیههای تحقیق…
قوانین ثبت دیدگاه