فصل اول : کلیات پژوهش
۱-۱ مقدمه
۲-۱ بیان مسأله
۳-۱ ضرورت پژوهش
۴-۱ اهداف پژوهش
۵-۱ فرضیه های پژوهش
۶-۱ سؤال های پژوهش
۷-۱ تعاریف واژگان واصطلاحات
۱-۷-۱ تعاریف نظری
۲-۷-۱ تعاریف عملیاتی
فصل دوم : ادبیات پژوهش
۱-۲ مقدمه
٢-٢ یادگیری
١-٢-٢ نظریه های یادگیری
١-١-٢-٢ دیدگاه کارکردگرایی
٢-١-٢-٢ دیدگاه تداعی گرایی
٣-١-٢-٢ دیدگاه شناختی
۴-١-٢-٢ دیدگاه عصبی _ فیزیولوژیکی
۵-١-٢-٢ دیدگاه تکاملی
۶-١-٢-٢ نظریه خبرپردازی یا پردازش اطلاعات
۲-۲-۲ پژوهش ها انجام شده در زمینه راهبردهای شناختی
۱-۲-۲-۲ تکرار یا مرور
۲-۲-۲-۲ بسط یا گسترش معنایی
۳-۲-۲-۲ سازمان دهی
۳-۲-۲ فراشناخت
۱-۳-۲-۲ تمایز شناخت وفراشناخت
۲-۳-۲-۲ مولفه های فراشناختی
۳-۳-۲-۲ برنامه ریزی
۴-۳-۲-۲ کنترل ونظارت
۵-۳-۲-۲ نظم دهی
۶-۳-۲-۲ رشد فراشناخت
۷-۳-۲-۲ فنون آموزش راهبردهای شناختی وفراشناختی
۸-۳-۲-۲ الگوهای آموزش راهبردهای فراشناختی
۴-۲-۲ آموزش فنی وحرفه ای
۱-۴-۲-۲ پیشینه آموزش های مهارتی فنی وحرفه ای
۲-۴-۲-۲ پیشینه سازمان فنی وحرفه ای در ایران
۳-۴-۲-۲ نقش آموزش فنی وحرفه ای در چند کشور جهان
۴-۴-۲-۲ راهنمای شاخه کاردانش
۵-۲-۲ فناوری چیست
۱-۵-۲-۲ فناوری اطلاعات و ارتباطات
۲-۵-۲-۲ فناوری اطلاعات و سواد اطلاعاتی
۳-۵-۲-۲ آموزش فناوری
۴-۵-۲-۲ چگونگی ورود فناوری اطلاعات و ارتباطات در نظام آموزشی
۵-۵-۲-۲ سواد فناوری
۶-۵-۲-۲ رویکرد تلفیق فناوری و آموزش
۷-۵-۲- ۲الگوی بهره گیری از فناوری در فرآیند یاددهی – یادگیری
۸-۵-۲- ۲ رویکرد های مواجهه با فناوری جدید
۹-۵-۲- ۲ نقش سازمان فنی و حرفه ای در آموزش افراد در زمینه فناوری اطلاعات وارتباطات
۶-۲-۲ پیشینه پژوهش
١-۶-٢تحقیقات انجام شده در ایران
۲-۶-٢ تحقیقات انجام شده در خارج از کشور
فصل سوم : روش شناسی
۱-۳ مقدمه
۲-۳ روش تحقیق
۱-۲-۳ متغیرهای پژوهش
۳-۳ جامعه ونمونه آماری
۱-۳-۳ جامعه آماری
۲-۳-۳ نمونه آماری
۴-۳ واحد تحلیل
۵-۳ روش نمونه گیری وحجم نمونه
۶-۳ روش و ابزار جمع آوری داده ها
۷-۳ روایی واعتبار ابزار اندازه گیری
۱-۷-۳ اعتبار تحقیق
۲-۷-۳ اعتبار محتوای تحقیق
۳-۷-۳ پایایی و روایی تحقیق
۸-۳ شرح محیط پژوهش
۹-۳ روش های تحلیل آماری
۱۰-۳ خلاصه ای از برنامه آموزشی اجرا شده
فصل چهارم : اراﺋﻪ وتجزیه تحلیل داده ها
مقدمه
آمار توصیفی
تجزیه وتحلیل فر ضیه اول
تجزیه وتحلیل فر ضیه دوم
فصل پنجم : بحث ونتیجه گیری
۱-۵ مقدمه
۲- ۵ نتایج (یافته های پژوهش)
۳-۵ بحث و نتیجه گیری
۴-۵ محدودیت های پژوهش
۵-۵ پیشنهادات:
الف) پیشنهادات پژوهشی
ب) پیشنهادات کاربردی
فهرست منابع فارسی
فهرست منابع غیر فارسی
ضماﺋم
پرسشنامه پیش آزمون و پس آزمون
محصول های مرتبط
بررسی تولید علم دانشگاه آزاد اسلامی در پایگاه وبآوساینس از سال 1985 تا پایان سال 2009 میلادی
فصل اول: مقدمه ۱-۱- بیان مسئله ۱-۲- اهمیت پژوهش ۱-۳- اهداف پژوهش ۱-۳-۱- هدف کلی پژوهش ۱-۳-۲- اهداف جزئی پژوهش…
ارزیابی میزان همخوانی برنامه درسی قصد شده، اجرا شده وآموخته شده علوم تجربی سال سوم راهنمایی
چکیده فصل اول: طرح پژوهش ۱-۱ – مقدمه ۱-۲ – بیان مساله ۱-۳- اهمیت و ضرورت پژوهش ۱-۴ – اهداف…
ارزیابی کاربرد سیستم اطلاعات مدیریت در مدیریت منابع انسانی دانشگاه اصفهان و دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
چکیده فصل اول: کلیات تحقیق ۱ ـ ۱ ـ بیان مسأله ۱ ـ ۲ ـ اهمیت و ارزش تحقیق ۱…
اثربخشی آموزش مهارت های اجتماعی بر سازگاری و نگرش صمیمانه دختران با نقص بینایی اصفهان
فصل اول: کلیات پژوهش ۱-۱ مقدمه ۱-۲ شرح و بیان مساله ۱-۳ اهمیت و ارزش تحقیق ۱-۴ اهداف تحقیق ۱-۴-۱…
اثر بخشی نمایش درمانی بر فراخنای توجه پسران کم توان ذهنی آموزش پذیر مقطع ابتدایی
فصل اول: کلیات پژوهش ۱-۱مقدمه ۲-۱بیان مسأله ۳-۱اهمیت و ضرورت پژوهش ۴-۱اهداف پژوهش الف) هدف کلی ب) اهداف کاربردی فرضیه…
اثر بخشی آموزش غنیسازی ازدواج بر تعهد و تابآوری زنان متأهل شهرستان نجف آباد
فصل اول: کلیات پژوهش مقدمه ۱-۱- بیان مسئله ۱-۲- اهمیت و ضرورت پژوهش ۱-۳ – اهداف پژوهش ۱-۴- فرضیههای پژوهش…
قوانین ثبت دیدگاه