فصل اول: طرح پژوهش
۱-۱- مقدمه
۱-۲- بیان مسئله
۱-۳- ضرورت و اهمیت تحقیق
۱-۴- اهداف تحقیق
۱-۴-۱- اهداف کلی
۱-۴-۲- اهداف فرعی
۱-۵- فرضیه های تحقیق
۱-۶- پیش فرض های تحقیق
۱-۷- محدودیت های تحقیق
۱-۷-۱- محدودیت های محقق خواسته
۱-۷-۲- محدودیت های اجتناب ناپذیر
۱-۸- تعاریف واژه ها و اصطلاحات
۱-۸-۱- تعاریف نظری
۱-۸-۲- تعاریف عملیاتی
فصل دوم: ادبیات و پیشینه تحقیق
۲-۱- مقدمه
۲-۲- ساختار عضله اسکلتی
۲-۳- ساختمان تار عضلانی
۲-۴- پتانسیل عمل
۲-۵- نظریه ی سرخوردن الیاف
۲-۶- واحدهای حرکتی و اتصال عصبی عضلانی
۲-۷- قانون همه یا هیچ وجمع انقباضات
۲-۸- انواع تمرینات مقاومتی
۲-۸-۱- تمرینهای ایزومتریک
۲-۸-۲- تمرینهای پویا با مقاومت ثابت
۲-۸-۳- تمرینهای مقاومتی متغیر
۲-۸-۳- تمرینهای اسنتریک
۲-۸-۴- تمرینهای ایزوکینتیک
۲-۹- مکانیسم انقباض وتنظیم آن
۲-۱۰- قدرت و انواع آن وهماهنگی آن با عملکرد
۲-۱۰-۱- قدرت عمومی
۲-۱۰-۲- قدرت ویژه
۲-۱۰-۳- قدرت مطلق
۲-۱۰-۴- قدرت نسبی
۲-۱۱- سازگاریهای عصبی عضلانی با تمرین های ورزشی
۲-۱۱-۱- سازگاریهای عصبی
۲-۱۱-۲- الگوهای فراخوان
۲-۱۱-۳- هم زمان سازی
۲-۱۱-۴- سازوکارهای مهاری
۲-۱۱-۵- سازگاری عضلات اسکلتی
۲-۱۱-۶- هیپرتروفی عضله
۲-۱۲- سازگاریهای قدرت مربوط به سن وجنس
۲-۱۳- مزایای تمرین های یک طرفه و دو طرفه
۲-۱۴- انواع تارهای عضلانی
۲-۱۴-۱- تارهای نوع I
۲-۱۴-۲- تارهای نوع IIA
۲-۱۴-۳- تارهای نوع IIB
۲-۱۵-تبدیل نوع تار
۲-۱۶- پیشینه پژوهش
فصل سوم: روش شناسی پژوهش
۳-۱- مقدمه
۳-۲- روش و نوع پژوهش
عنوان
۳-۳- نمونه آماری
۳-۴- ابزار و وسایل اندازه گیری
۳-۵- نحوه جمع آوری اطلاعات و داده ها
۳-۶- متغیرهای تحقیق
۳-۶-۱- متغیرهای مستقل
۳-۶-۲- متغیرهای وابسته
۲-۳-۷- مدت زمان اجرای آزمون
۳-۸- روش اجرای تمرینات
۳-۸-۱- شیوه اجرای تمرینات مقاومتی یک طرفه و دو طرفه
۳-۹- تجزیه و تحلیل آماری
فصل چهارم: یافته های پژوهش
۴-۱- مقدمه
۴-۲- ویژگی های توصیفی یافته ها
۴-۳- آزمون نرمال بودن متغیرها
۴-۴- یافته های استنباطی پژوهش
۴-۴-۱- آزمون فرضیه اول
۴-۴-۲- آزمون فرضیه دوم
۴-۴-۳- آزمون فرضیه سوم
۴-۴-۳- آزمون فرضیه چهارم
فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری
۵-۱- مقدمه
۵-۲- خلاصه پژوهش
۵-۳- بحث ونتیجه گیری
۵-۴- پیشنهادات
۵-۴-۱- پیشنهادهای کاربردی
۵-۴-۲- پیشنهادهای پژوهشی
پیوست
محصول های مرتبط
اثر یک دوره برنامه تمرینی پیلاتس بر آمادگی جسمانی، ترکیب بدنی و افسردگی دانش آموزان دختر غیرورزشکار دارای اضافه وزن 12 تا 14 ساله
..فصل اول (کلیات پژوهش) ۱-۱٫ مقدمه ۱-۲٫ بیان مسأله ۱-۳٫ اهمیت و ضرورت پژوهش ۱-۴٫ اهداف پژوهش ۱-۴-۱٫ هدف کلی…
اثر نوع و ترتیب تمرینات موازی بر روی فاکتورهای آمادگی جسمانی دانشجویان دختر دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان
فصل اول –طرح پژوهش ۱-۱- مقدمه ۲-۱-بیان مسئله پژوهش ۳-۱- اهمیت وضرورت پژوهش ۴-۱- اهداف پژوهش ۱-۴-۱-هدف کلی ۲-۴-۱-اهداف ویژه…
تاثیر ورزش های بومی و محلی بر توسعه گردشگری شهرستان چابهار
یکی از راهبردهایی که اخیراً در اغلب کشورهای جهان مورد توجه قرارگرفته، مدیریت و برنامهریزی برای توسعه گردشگری در مناطق…
اثر 8 هفته تمرینات ادراکی- حرکتی بر بهبود برخی قابلیت های حرکتی و شناختی کودکان مبتلا به اختلالات هماهنگی رشدی
اختلال هماهنگی رشدی معمولا با اختلالات حرکتی و شناختی نظیر تعادل، هماهنگی حرکتی، مشکلاتی در زمان واکنش و پیشبینی و…
اثر برنامه تمرین پاپ بر شاخص های بدنی و رکورد 100 متر آزاد دختران شناگر 10 تا 14 سال
هدف: پژوهش حاضر با هدف بررسی اثر برنامه تمرین نیرومند سازی بعد فعالیت (PAP) بر شاخص های بدنی و رکورد…
اثر حضور تماشاچی بر روی کارایی تیمی لیگ برتر بسکتبال مردان ایران
تماشاچیان درکناربازیکنان همچون منابعی غنی می باشند که باکمک روانشناسان ورزش شناسایی وبا توجه به درنظرگیری ویژگیهای فردی بازیکنان وفراهم…
قوانین ثبت دیدگاه