فصل ۱: طرح تحقیق
۱٫۱٫ مقدمه
۱٫۲٫ بیان مسئله
۱٫۳٫ اهمیت و ضرورت انجام تحقیق
۱٫۴٫ سؤال کلی
۱٫۴٫۱٫ سؤال های اختصاصی تحقیق
۱٫۵٫ فرض کلی
۱٫۵٫۱٫ فرضیه های اختصاصی
۱٫۶٫ هدف کلی
۱٫۶٫۱٫ اهداف اختصاصی
۱٫۷٫ قلمرو تحقیق
۱٫۷٫۱٫ محدوده تحت کنترل محقق
۱٫۷٫۲٫ محدودیتهای خارج از کنترل محقق
۱٫۸٫ پیش فرضهای تحقیق
۱٫۹٫ تعاریف مفهمومی و عملیاتی واژه ها
۱٫۹٫۱٫ شاخص های آنتروپومتریکی
۱٫۹٫۲٫ شاخص های بیومکانیکی
۱٫۹٫۳٫ فیزیولوژی
۱٫۹٫۴٫ پارامترهای روانی
۱٫۹٫۵٫ وضعیت قامتی و اسکلتی- عضلانی
۱٫۹٫۶٫ دختران ۱۵ تا ۱۷ سال
فصل ۲: مبانی نظری
۲٫۱٫ مقدمه
۲٫۲٫ آنتروپومتریک
۲٫۲٫۱٫ تاریخچه سنجش و ویژگی های بدنی
۲٫۲٫۲٫ تعریف آنتروپومتری
۲٫۲٫۳٫ کین آنتروپومتری و کاربردهای آن
۲٫۳٫ بررسی برخی پارامترهای بیومکانیکی
۲٫۳٫۱٫ مقدمه
۲٫۳٫۲٫ آمادگی جسمانی و آمادگی حرکتی
۲٫۴٫ بررسی برخی پارامترهای فیزیولوژیکی
۲٫۴٫۱٫ مقدمه
۲٫۴٫۲٫ سابقه بیماری های قلبی و سبک زندگی
۲٫۴٫۳٫ ضربان قلب در حالت استراحت و فعالیت
۲٫۵٫ بررسی برخی پارامترهای روانی
۲٫۵٫۱٫ مقدمه
۲٫۵٫۲٫ سلامت عمومی
۲٫۵٫۳٫ تیپ شخصیتی
۲٫۶٫ وضعیت قامتی، اسکلتی- عضلانی
۲٫۶٫۱٫ مقدمه
۲٫۶٫۲٫ وضعیت بدن
۲٫۶٫۳٫ ساختار اسکلتی
۲٫۶٫۴٫ خط فرضی ثقل
۲٫۶٫۵٫ علل و عوامل بروز ناهنجاریها
۲٫۶٫۶٫ ناهنجاریهای ساختار اسکلتی
۲٫۶٫۷٫ صفحه شطرنجی
۲٫۶٫۸٫ ناهنجاری های اسکلتی – عضلانی
۲٫۷٫ دختران ۱۵ تا ۱۷ ساله
۲٫۸٫ بررسی پیشینه تحقیقات
۲٫۸٫۱٫ تحقیقات انجام شده در داخل کشور
۲٫۸٫۲٫ تحقیقات انجام شده در خارج کشور
۲٫۸٫۳٫ جمع بندی تحقیقات
فصل ۳: روش تحقیق
۳٫۱٫ مقدمه
۳٫۲٫ روش تحقیق
۳٫۳٫ جامعه آماری
۳٫۴٫ نمونه تحقیق، روش و نحوه گزینش نمونه ها
۳٫۵٫ متغیرهای تحقیق
۳٫۵٫۱٫ متغیر مستقل
۳٫۵٫۲٫ متغیر وابسته
۳٫۶٫ ابزار جمع آوری اطلاعات
۳٫۶٫۱٫ وسایل مورد نیاز برای اندازه گیری ویژگیهای آنتروپومتریکی
۳٫۶٫۲٫ وسایل مورد نیاز برای اندازه گیری ویژگیهای بیومکانیکی
۳٫۶٫۳٫ وسایل مورد نیاز برای اندازه گیری ویژگیهای فیزیولوژیکی
۳٫۶٫۴٫ پرسشنامههای مورد نیاز برای ارزیابی ویژگیهای روانی
۳٫۶٫۵٫ وسایل مورد نیاز برای غربالگری و اندازه گیری ناهنجاریهای اسکلتی- عضلانی
۳٫۷٫ روش اجرایی
۳٫۷٫۱٫ روش اندازهگیری ویژگیهای آنتروپومتریک
۳٫۷٫۲٫ روش اجرای تستهای بیومکانیکی
۳٫۷٫۳٫ نحوه اندازهگیری ویژگی های روانی
۳٫۷٫۴٫ روش اجرای تست فیزیولوژیکی
۳٫۷٫۵٫ ارزیابی ناهنجاریها
۳٫۸٫ روش آماری
فصل۴: یافته های تحقیق
۴٫۱٫ مقدمه
۴٫۲٫ آمار توصیفی
۴٫۲٫۱٫ داده های توصیفی مربوط به پارامترهای آنتروپومتریکی
۴٫۲٫۲٫ داده های توصیفی مربوط به پارامترهای بیومکانیکی
۴٫۲٫۳٫ داده های توصیفی مربوط به پارامترهای فیزیولوژیکی
۴٫۲٫۴٫ ویژگی های روانی
۴٫۲٫۵٫ داده های توصیفی مربوط به ناهنجاری های اسکلتی – عضلانی
۴٫۳٫ شاخصهای اصلی ویژگیهای آنتروپومتریک، بیومکانیک، فیزیولوژیک، روانی و ناهنجاری
۴٫۳٫۱٫ شاخص های اصلی ویژگی های آنتروپومتریک برای دختران ۱۷ – ۱۵ ساله
۴٫۳٫۲٫ شاخص های اصلی ویژگی های بیومکانیکی برای دختران ۱۷ – ۱۵ سال
۴٫۳٫۳٫ شاخص های اصلی ویژگی های فیزیولوژیکی برای دختران ۱۷ – ۱۵ سال
۴٫۳٫۴٫ شاخص های اصلی ویژگی های روانی دختران ۱۷ – ۱۵ سال
۴٫۳٫۵٫ شاخص های اصلی ناهنجاری های اسکلتی – عضلانی برای دختران ۱۷ – ۱۵ سال
۴٫۴٫ نورم
۴٫۴٫۱٫ نورم مربوط به شاخص های اصلی ویژگی های آنتروپومتریک
۴٫۴٫۲٫ نورم مربوط به شاخص های اصلی ویژگی های بیومکانیکی
۴٫۴٫۳٫ نورم مربوط به شاخص های اصلی ویژگی های فیزیولوژیکی
۴٫۴٫۴٫ نورم مربوط به شاخص های اصلی ویژگی های روانی
۴٫۴٫۵٫ نورم مربوط به شاخص های اصلی ناهنجاری اسکلتی – عضلانی
۴٫۵٫ آمار استنباطی
۴٫۵٫۱٫ مقایسه شاخص های اصلی ویژگی های آنتروپومتریک دختران ۱۷ – ۱۵ سال
۴٫۵٫۲٫ مقایسه شاخص های اصلی ویژگی های بیومکانیکی دختران ۱۷ – ۱۵ سال
۴٫۵٫۳٫ مقایسه شاخص های اصلی ویژگی های فیزیولوژیکی دختران ۱۷ – ۱۵ سال
۴٫۵٫۴٫ مقایسه شاخص های اصلی ویژگی های روانی ( سلامت عمومی و تیپ شخصیتی)
۴٫۵٫۵٫ مقایسه شاخص های اصلی ناهنجاری های اسکلتی – عضلانی دختران
فصل۵: بحث و نتیجه گیری
۵٫۱٫ مقدمه
۵٫۲٫ خلاصه تحقیق
۵٫۳٫ بحث و نتیجه گیری
۵٫۳٫۱٫ زیر هدف اصلی اول: مقایسه شاخصهای اصلی ویژگیهای آنترپومتریک دختران ۱۵-۱۷ ساله
۵٫۳٫۲٫ زیر هدف اصلی دوم: مقایسه شاخصهای اصلی ویژگیهای بیومکانیکی دختران ۱۵-۱۷ ساله
۵٫۳٫۳٫ زیر هدف اصلی سوم: مقایسه شاخصهای اصلی ویژگیهای فیزیولوژیکی دختران ۱۵-۱۷ ساله
۵٫۳٫۴٫ زیر هدف اصلی چهارم: مقایسه شاخصهای اصلی ویژگیهای روانی دختران ۱۵-۱۷ ساله
۵٫۳٫۵٫ زیر هدف اصلی پنجم: مقایسه شاخص های اصلی وضعیت قامتی، اسکلتی – عضلانی دختران
۵٫۴٫ جمع بندی نهایی
۵٫۵٫ پیشنهاد برخاسته از تحقیق
۵٫۶٫ پیشنهاد برای تحقیقات بعدی
محصول های مرتبط
ارائه مدل معادلات ساختاری رابطه بین مهارت های بنیادی ارتباط و رضایت شغلی و نقش آنها بر تعهد سازمانی مدیران ورزشی
مقدمه بیان مسأله اهمیت و ضرورت انجام تحقیق جنبه جدید بودن و نوآوری در تحقیق مدل مفهومی تحقیق اهداف…
اثرات وابسته به زمان تمرین تناوبی شدید کوتاه مدت بر پویای جذب اکسیژن دختران
فصل اول: کلیّات تحقیق مقدمه بیان مسأله پژوهشی اهمیت و ضرورت انجام تحقیق اهداف تحقیق هدف اصلی اهداف فرعی فرضیه…
اثر مکمل بهارنارنج بر فعالیت آنزیمهای ALT، ALP، AST سرم پس از تغییرات بار تمرین در مردان واترپلوئیست
فصل اول: کلیات پژوهش مقدمه ۱٫۱٫ بیان مسئله ۲٫۱٫ اهمیت و ضرورت تحقیق ۳٫۱٫ اهداف تحقیق ۱٫۳٫۱٫ هدف کلی ۲٫۳٫۱٫…
اثر مکمل بهار نارنج بر دفاع آنتی اکسیدانی پس از تغییرات بار تمرین در مردان واترپولوئیست
فصل اول: کلیات پژوهش مقدمه ۱٫۱٫ بیان مسئله ۲٫۱٫ اهمیت موضوع تحقیق ۳٫۱٫ اهداف تحقیق ۱٫۳٫۱٫ هدف کلی ۲٫۳٫۱٫ اهداف…
اثر دو الگوی باردهی مختلف تمرین با وزنه بر قدرت، توان و حجم عضلانی بازیکنان فوتبال
بیان مسئله تمرین قدرتی به طور گسترده ای برای افزایش مطلوب در قدرت، توان و هایپرتروفی عضلانی ورزشکاران مورد…
اثر دستورالعملهای کانون توجه بیرونی و درونی در افراد مستقل/وابسته به زمینه در اجرا، یادداری و انتقال پرتاب دارت
فصل اول: کلیات پژوهش ۱-۱-مقدمه ۱-۲-بیان مسئله ۱-۳- اهمیت و ضرورت تحقیق ۱-۴- اهداف ۱-۵- فرضیه ها ۱-۶- پیش فرض…
قوانین ثبت دیدگاه