فصل اول: کلیات تحقیق
مقدمه
بیان مسئله
ضرورت و اهمیت تحقیق
اهداف تحقیق
سوالات تحقیق
نوآوری تحقیق
روش تحقیق
تعریف کلمات کلیدی
فصل دوم: مروری بر ادبیات تحقیق
مقدمه
مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)
تاریخچه CRM
ضرورت بهرهگیری از CRM
علل پیادهسازی CRM
انواع مدیریت ارتباط با مشتری
رویگردانی مشتری
دادهکاوی و مفاهیم آن
تاریخچه دادهکاوی
فرآیند کشف دانش
فرآیند CRISP – DM
وظایف دادهکاوی
ابزار و تکنیکهای دادهکاوی
کاربرد دادهکاوی در CRM
پیشینه تحقیق
تحقیقات انجام شده در خارج از کشور
تحقیقات انجام شده در داخل کشور
خلاصه تحقیقات انجام شده
اپراتور تلفن همراه تالیا
فصل سوم: مدل پیشنهادی
مقدمه
روش تحقیق
ساختار کلی مدل
فاز اول: پیشبینی رویگردانی مشتری
مدل پیشنهادی
فاز دوم مدل: شناسایی مشتریان با ارزش
متغیرهای سنتی CRM
متغیر استخراج شده از شبکه اجتماعی مشتری
نتیجهگیری
فصل چهارم: نتایج
مقدمه
پیادهسازی مدل پیشبینی رویگردانی مشتری
پیادهسازی مدل شناسایی مشتریان با ارزش
نتیجهگیری
فصل پنجم: نتیجهگیری و پیشنهادها
مقدمه
خلاصه
پیشنهادهای برآمده از تحقیق
پیشنهاد برای تحقیقات آتی
محصول های مرتبط
مطالعه رابطه کیفیت سود و نقدشوندگی سهام در بورس اوراق بهادار تهران
فصل اول کلیات پژوهش ۱-۱- مقدمه ۱-۲- بیان مسئله ۱-۳- اهمیت پژوهش ۱-۴- جنبه جدید و نوآورانه بودن ۱-۵-…
نقش کیفیت گزارشگری در کاهش اثر محدودیت سیاست تقسیم سود روی تصمیمات سرمایه گذاری
فصل اول؛ کلیات پژوهش دیباچه بیان مسئله اهمیت و ضرورت انجام پژوهش اهداف پژوهش هدف علمی هدف کاربردی سوالات پژوهش…
موانع پیاده سازی حسابرسی کامپیوتری در شهرداری تهران
فصل اول:کلیات مقدمه بیان مسئله تحقیق اهمیت موضوع تحقیق و انگیزه انتخاب آن هدفهای تحقیق فرضیه های تحقیق چهارچوب نظری…
واکنش سرمایه گذاران به مدیریت سود در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
در شرایط واقعی بودن صورت های مالی ارایه شده، سود مبتنی بر سیستم حسابداری تعهدی میبایست بتواند اطلاعات با ارزشی…
مقایسه رابطه فرسودگی شغلی با سلامت روان در بین حسابرسان و پرستاران
۱- فصل اول: کلیات تحقیق ۱-۱- مقدمه ۱-۲- بیان مساله ۱-۳- اهمیت تحقیق ۱-۴- اهداف تحقیق ۱-۵- فرضیههای تحقیق ۱-۶- …
قوانین ثبت دیدگاه