
فصل اول: کلیات تحقیق
مقدمه
بیان مسئله
ضرورت و اهمیت تحقیق
اهداف تحقیق
سوالات تحقیق
نوآوری تحقیق
روش تحقیق
تعریف کلمات کلیدی
فصل دوم: مروری بر ادبیات تحقیق
مقدمه
مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)
تاریخچه CRM
ضرورت بهرهگیری از CRM
علل پیادهسازی CRM
انواع مدیریت ارتباط با مشتری
رویگردانی مشتری
دادهکاوی و مفاهیم آن
تاریخچه دادهکاوی
فرآیند کشف دانش
فرآیند CRISP – DM
وظایف دادهکاوی
ابزار و تکنیکهای دادهکاوی
کاربرد دادهکاوی در CRM
پیشینه تحقیق
تحقیقات انجام شده در خارج از کشور
تحقیقات انجام شده در داخل کشور
خلاصه تحقیقات انجام شده
اپراتور تلفن همراه تالیا
فصل سوم: مدل پیشنهادی
مقدمه
روش تحقیق
ساختار کلی مدل
فاز اول: پیشبینی رویگردانی مشتری
مدل پیشنهادی
فاز دوم مدل: شناسایی مشتریان با ارزش
متغیرهای سنتی CRM
متغیر استخراج شده از شبکه اجتماعی مشتری
نتیجهگیری
فصل چهارم: نتایج
مقدمه
پیادهسازی مدل پیشبینی رویگردانی مشتری
پیادهسازی مدل شناسایی مشتریان با ارزش
نتیجهگیری
فصل پنجم: نتیجهگیری و پیشنهادها
مقدمه
خلاصه
پیشنهادهای برآمده از تحقیق
پیشنهاد برای تحقیقات آتی
محصول های مرتبط
واکنش سرمایه گذاران به مدیریت سود در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
در شرایط واقعی بودن صورت های مالی ارایه شده، سود مبتنی بر سیستم حسابداری تعهدی میبایست بتواند اطلاعات با ارزشی…
بررسی ویژگی های کیفی سود و نوع مدیریت سود در شرکت های درمانده مالی و ورشکسته
هدف از گزارشگری مالی فراهم آوردن اطلاعاتی مفید برای تصمیم گیری های تجاری است. از طرفی محصول اصلی گزارشگری مالی…
بررسی تاثیر جهانی شدن برشدت انرژی در ایران
جهانی شدن را میتوان فرایندی در نظر گرفت که در آن مرزهای اقتصادی میان کشورها هر روز کمرنگ تر میشود…
بررسی تأثیر تمرکززدایی مالی بر فقر و توزیع درآمد در ایران
در سالهای اخیر، ایده تمرکززدایی مالی به معنی انتقال قدرت تصمیم گیری نسبت به ترکیب مخارج و درآمدها از دولت…
بررسی تأثیر تکانه های بهره وری بخش صنعت مناطق منتخب بر سرمایه گذاری و اشتغال
رشد و توسعه اقتصادی بدون توجه به بخشهای مختلف اقتصادی و بهطور خاص سرمایه گذاری در اقتصاد امکانپذیر نخواهد بود،…
بررسی اثرات بازگشتی ناشی از بهبود کارائی مصرف بنزین و گازوئیل در ایران با تأکید بر بخش حملونقل: رویکرد مدل تعادل عمومیقابل محاسبه
فرآورده های نفتی بنزین و گازوئیل اولاً دارای مصرف بالایی بوده و ثانیاً کارائی مصرف این فرآورده ها به ویژه…
قوانین ثبت دیدگاه