فصل ۱- کلیات پژوهش
۱-۱- بیان مسأله
۱-۲-اهمیت و ضرورت تحقیق
۱ -۳-هدفهای تحقیق
۱-۴-فرضیههای تحقیق
۱-۵-تعاریف عملیاتی
۱-۵-۱-اضطراب اجتماعی
۱-۵-۲-حساسیت اضطرابی
۱-۵-۳-عدم تحمل بلاتکلیفی
۱-۵-۴-ذهنآگاهی
فصل ۲-
۲-۱-مقدمه
۲-۲-مروری بر تاریخچه اختلال اضطراب اجتماعی
۲-۳-تعریف و ملاکهای تشخیصی اختلال اضطراب اجتماعی
۲-۳-۱-انواع اختلال اضطراب اجتماعی
۲-۳-۲-پیوستار اضطراب اجتماعی
۲-۳-۳-همبودی اختلال اضطراب اجتماعی با سایر اختلالات روانپزشکی
۲-۳-۴-اختلال اضطراب اجتماعی و اختلال شخصیت اجتنابی
۲-۳-۵-شیوع
۲-۴-تفاوتهای جنسیتی و بین فرهنگی
۲-۵-پیامدهای اختلال اضطراب اجتماعی
۲-۶-سببشناسی اختلال اضطراب اجتماعی
۲-۶-۱-عوامل ژنتیکی
۲-۶-۲-عوامل شناختی
۲-۶-۳-نقص مهارتهای اجتماعی
۲-۶-۴-عوامل محیطی
۲-۶-۴-۱-تعامل والد/ کودک
۲-۶-۴-۲-تجارب اجتماعی ناخوشایند
۲-۷-آسیبشناسی شناختی اختلال اضطراب اجتماعی
۲-۸-مدلهای سببشناسی اختلال اضطراب اجتماعی
۲-۸-۱-مدل کلارک و ولز (۱۹۹۵)
۲-۸-۲-مدل رپی و هیمبرگ (۱۹۹۷)
۲-۸-۳-مدل بارلو و هافمن (۲۰۰۲)
۲-۸-۴-مدل رپی و اسپنس(۲۰۰۴)
۲-۸-۵-مدل جامع و خاص اختلال اضطراب اجتماعی؛ هافمن(۲۰۰۷)
۲-۸-۶-مدل کیمبرل برای اختلال اضطراب اجتماعی تعمیم یافته (۲۰۰۸)
۲-۸-۷-مدل شناختی اختلال اضطراب اجتماعی کلارک و بک (۲۰۱۰)
۲-۹-حساسیت اضطرابی
۲-۱۰-عدم تحمل بلاتکلیفی
۲-۱۱-ذهن آگاهی
۲-۱۲-پیشینه پژوهشی
فصل ۳-
۳-۱-مقدمه
۳-۲-نوع تحقیق
۳-۳-آزمودنیها
۳-۳-۱-جامعه پژوهش
۳-۳-۲-نمونه و روش نمونهگیری
۳-۴-ابزارهای تحقیق
۳-۴-۱-مقیاس اضطراب اجتماعی(SPIN)
۳-۴-۲-شاخص تجدید نظر شده حساسیت اضطرابی (ASI-R)
۳-۴-۳-مقیاس عدم تحمل بلاتکلیفی (IUS)
۳-۴-۴-پرسشنامه ذهن آگاهی(FFMQ)
۳-۵-شیوه انجام تحقیق
۳-۶-شیوه تحلیل دادهها
فصل ۴-
۴-۱-مقدمه
۴-۲-یافتههای توصیفی مربوط به ویژگیهای جمعیت شناختی آزمودنیها
۴-۳-یافتههای توصیفی مربوط به متغیرهای پژوهش
۴-۴-بررسی فرضیههای پژوهش
۴-۴-۱-فرضیه اول
۴-۴-۲-فرضیه دوم
۴-۴-۳-فرضیه سوم
۴-۴-۴-فرضیه چهارم
۴-۴-۵-فرضیه پنجم
۴-۵-نتایج تکمیلی مربوط به یافتههای پژوهش
۴-۵-۱-همبستگی اضطراب اجتماعی و خرده مقیاسهای مربوط به متغیرهای حساسیت اضطرابی، عدم تحمل بلاتکلیفی و ذهنآگاهی
۴-۵-۲-رگرسیون مربوط به خرده مقیاسهای متغیرهای پژوهش (حساسیت اضطرابی، عدم تحمل بلاتکلیفی و ذهن آگاهی) و اضطراب اجتماعی (کل دانشجویان)
۴-۵-۳-رگرسیون مربوط به خرده مقیاسهای متغیرهای پژوهش(حساسیت اضطرابی، عدم تحمل بلاتکلیفی و ذهنآگاهی) و اضطراب اجتماعی (دانشجویان پسر)
۴-۵-۴-رگرسیون مربوط به خرده مقیاسهای متغیرهای پژوهش(حساسیت اضطرابی، عدم تحمل بلاتکلیفی و ذهنآگاهی) و اضطراب اجتماعی(دانشجویان دختر)
۴-۵-۵-مقایسه دو گروه دانشجویان دختر و پسر در متغیرهای پژوهش
۴-۵-۶-مقایسه دو گروه دانشجویان دختر و پسر در خرده مقیاسهای مربوط به متغیرهای پژوهش
فصل ۵-
۵-۱-مقدمه
۵-۲-خلاصه نتایج
۵-۳-بحث و نتایج
۵-۴-جمعبندی
۵-۵-محدودیتها
۵-۶-پیشنهادات
۵-۶-۱-پیشنهادات پژوهشی
۵-۶-۲-پیشنهادات کاربردی
فهرست منابع
پیوستها
پیوست الف پرسشنامه حساسیت اضطرابی
پیوست ب پرسشنامه عدم تحمل بلاتکلیفی
پیوست ج پرسشنامه ذهن آگاهی
پیوست د پرسشنامه اضطراب اجتماعی
محصول های مرتبط
بررسی تولید علم دانشگاه آزاد اسلامی در پایگاه وبآوساینس از سال 1985 تا پایان سال 2009 میلادی
فصل اول: مقدمه ۱-۱- بیان مسئله ۱-۲- اهمیت پژوهش ۱-۳- اهداف پژوهش ۱-۳-۱- هدف کلی پژوهش ۱-۳-۲- اهداف جزئی پژوهش…
بررسی تأثیر ارائه تکلیف به روش حل تمرین بر عملکرد تحصیلی دانش آموزان پایه پنجم ابتدایی در منطقه … در سال تحصیلی 88-87
فصل اول : کلیات ۱-۱ مقدمه ۱-۲ بیان مساله ۱-۳ ضرورت و اهمیت تحقیق ۱-۴ اهداف پژوهش ۱-۵ فرضیه های…
آسیب شناسی مدیریت پژوهشی در شرکت ملی حفاری ایران
چکیده فصل اول: کلیات تحقیق مقدمه بیان مساله ضرورت و اهمیت تحقیق سوالات تحقیق تعریف متغییر های پژوهش فصل دوم:…
اثربخشی آموزش مهارت های اجتماعی بر سازگاری و نگرش صمیمانه دختران با نقص بینایی اصفهان
فصل اول: کلیات پژوهش ۱-۱ مقدمه ۱-۲ شرح و بیان مساله ۱-۳ اهمیت و ارزش تحقیق ۱-۴ اهداف تحقیق ۱-۴-۱…
اثر بخشی گروه درمانی با رویکرد تحلیل رفتار متقابل بر افزایش رضایت مندی زناشویی دانشجویان متأهل
چکیده فصل اول : کلیات تحقیق مقدمه بیان مسأله اهمیت و ضرورت تحقیق اهداف پژوهش هدف کاربردی فرضیه تحقیق تعاریف…
اثر بخشی آموزش غنیسازی ازدواج بر تعهد و تابآوری زنان متأهل شهرستان نجف آباد
فصل اول: کلیات پژوهش مقدمه ۱-۱- بیان مسئله ۱-۲- اهمیت و ضرورت پژوهش ۱-۳ – اهداف پژوهش ۱-۴- فرضیههای پژوهش…
قوانین ثبت دیدگاه