جستجو برای:
  • صفحه اصلی
  • سوالات استخدامی
    • استخدامی آموزش و پرورش
    • استخدامی بانک
    • استخدامی تامین اجتماعی
    • استخدامی تخصصی
    • استخدامی دانشگاه صنعتی شریف
    • استخدامی دانشگاه فرهنگیان
    • استخدامی دستگاههای اجرایی
    • استخدامی دولتی
    • استخدامی دیوان محاسبات کشور
    • استخدامی روز
    • استخدامی شرکت نفت
    • استخدامی شهرداری
    • استخدامی قوه قضاییه
    • استخدامی مشاغل شغلی راه آهن
    • استخدامی هلال احمر
    • استخدامی هنرآموزها
    • استخدامی وزارت بهداشت
    • استخدامی وزارت نیرو
    • دولتی مصاحبه و گزینش
    • شرکت خصوصی و دانش بنیان
  • پژوهش ها
  • سوالات متداول
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • info[at]soal24.com
  • فروشگاه
  • بلاگ
  • تماس با ما
  • درباره ما
مرجع آموزش مجازی 24 سوال
  • صفحه اصلی
  • سوالات استخدامی
    • استخدامی آموزش و پرورش
    • استخدامی بانک
    • استخدامی تامین اجتماعی
    • استخدامی تخصصی
    • استخدامی دانشگاه صنعتی شریف
    • استخدامی دانشگاه فرهنگیان
    • استخدامی دستگاههای اجرایی
    • استخدامی دولتی
    • استخدامی دیوان محاسبات کشور
    • استخدامی روز
    • استخدامی شرکت نفت
    • استخدامی شهرداری
    • استخدامی قوه قضاییه
    • استخدامی مشاغل شغلی راه آهن
    • استخدامی هلال احمر
    • استخدامی هنرآموزها
    • استخدامی وزارت بهداشت
    • استخدامی وزارت نیرو
    • دولتی مصاحبه و گزینش
    • شرکت خصوصی و دانش بنیان
  • پژوهش ها
  • سوالات متداول
  • تماس با ما
  • درباره ما
0

ورود و ثبت نام

‘بررسی مقایسه‌ای الگوی گذران اوقات فراغت جوانان و والدین آنها’

خانهپژوهش هاعلوم اجتماعی‘بررسی مقایسه‌ای الگوی گذران اوقات فراغت جوانان و والدین آنها’
حالت مطالعه

فصل اول: کلیات تحقیق

۱-۱- مقدمه

۱-۲- طرح مسئله

۱-۳- سؤالات پژوهش

۱-۴- اهمیت و ضرورت پژوهش

۱-۵- اهداف پژوهش

۱-۶- قلمرو تحقیق (موضوعی، زمانی، مکانی)

فصل دوم: بررسی ادبیات نظری و تجربی

۲-۱- مقدمه

۲-۲- تحقیقات پیشین

۲-۲-۱- تحقیقات داخلی

۲-۲-۲- تحقیقات خارجی

۲-۲-۳- جمع‌بندی

۲-۳- تاریخچه‌ی اوقات فراغت از آغاز پیدایش انسان تا امروز

۲-۴- مبانی نظری تحقیق

۲-۴-۱- اوقات فراغت به منزله‌ی وقت آزاد

۲-۴-۲- اوقات فراغت به منزله‌ی فعالیت

۲-۴-۳- اوقات فراغت به منزله‌ی حالتی ذهنی یا حالتی از بودن

۲-۴-۴- اوقات فراغت به منزله‌ی مفهوم کل‌نگر و همه‌جانبه

۲-۴-۵- اوقات فراغت به منزله‌ی شیوه‌ای از زندگی

۲-۵- نظریه پردازان مرتبط با اوقات فراغت

۲-۵-۱- تورستین وبلن

۲-۵-۲- ژوفر دومازیه

۲-۵-۳- ماکس کاپلان

۲-۵-۴- مارتی، اچ نومیر

۲-۵-۵- استنلی پارکر

۲-۵-۶- هایدی روزن باوم

۲-۵-۷- نوربرت الیاس

۲-۵-۸- کریس روجک

۲-۵-۹- پی‌یر بوردیو

۲-۶- چارچوب نظری تحقیق

فصل سوم: روش شناسی تحقیق

۳-۱- مقدمه

۳-۲- روش تحقیق

۳-۳- جامعه آماری

۳-۴- حجم نمونه

۳-۵- فرمول حجم نمونه

۳-۶- واحد تحلیل

۳-۷- روش نمونه‌گیری و نحوه‌ی محاسبه‌ی آن

۳-۷-۱- روش انتخاب بلوک‌های نمونه

۳-۷-۲- روش انتخاب خانوار در بلوک نمونه

۳-۸- روش تجزیه و تحلیل اطلاعات

۳-۹- تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرها

۳-۹-۱- جوان

۳-۹-۲- والدین

۳-۹-۳- اوقات فراغت

۳-۹-۴- رسانه محور

۳-۹-۵- ورزش محور

۳-۹-۶- تفریح محور

۳-۹-۷- سفر محور

۳-۹-۸- بازی محور

۳-۹-۹- آموزش محور

۳-۹-۱۰- مذهب محور

۳-۹-۱۱- تعامل محور

۳-۹-۱۲- هنر محور

۳-۱۰- تعریف مفهومی و عملیاتی متغیرهای زمینه‌ای

۳-۱۰-۱- جنس

۳-۱۰-۲- سن

۳-۱۰-۳- سطح تحصیلات

۳-۱۰-۴- شغل

۳-۱۰-۵- درآمد

۳-۱۰-۵-۱- میزان هزینه ماهانه خانواده

۳-۱۰-۵-۲- میزان هزینه ماهانه فرزند

۳-۱۱- پایگاه اجتماعی- اقتصادی

۳-۱۲- روایی و اعتبار

۳-۱۲-۱- روایی

۳-۱۲-۲- اعتبار

 

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده‌ها

۴-۱- مقدمه

۴-۲- یافته‌های توصیفی

۴-۲-۱- توصیف ویژگی‌های فردی

۴-۲-۱-۱- جنس والدین

۴-۲-۱-۲- جنس جوانان

۴-۲-۱-۳- سن والدین

۴-۲-۱-۴- سن جوانان

۴-۲-۱-۵- تحصیلات والدین

۴-۲-۱-۶- تحصیلات جوانان

۴-۲-۱-۷- وضعیت اشتغال والدین

۴-۲-۱-۸- وضعیت اشتغال جوانان

۴-۲-۱-۹- میانگین هزینه خانواده در ماه

۴-۲-۱-۱۰- میانگین هزینه جوانان در ماه

۴-۲-۱-۱۱- شاخص پایگاه اقتصادی- اجتماعی

۴-۲-۲- توصیف متغیرهای تحقیق

۴-۲-۲-۱- میزان فراغت

۴-۲-۲-۱-۱- میزان فراغت جوانان و والدین در شبانه‌روز

۴-۲-۲-۲- تلویزیون داخلی

۴-۲-۲-۲-۱- میزان تماشای تلویزیون داخلی

۴-۲-۲-۲-۲- نحوه‌ی تماشای تلویزیون بین جوانان و والدین در شبانه روز

۴-۲-۲-۲-۳- میزان تماشای نوع برنامه‌های تلویزیونی بین جوانان و والدین

۴-۲-۲-۳- شبکه‌های تلویزیونی ماهوارهای

۴-۲-۲-۳-۱- میزان تماشای برنامه‌های شبکه‌های ماهوارهای

در بین جوانان و والدین

۴-۲-۲-۳-۲- نحوه‌ی تماشای برنامه‌های شبکه‌های ماهوارهای

بین جوانان و والدین در شبانه روز

۴-۲-۲-۳-۳- میزان تماشای نوع برنامه‌های شبکه‌های ماهوارهای

بین جوانان و والدین

۴-۲-۲-۴- رادیو‌‌ی داخلی

۴-۲-۲-۴-۱- میزان گوش‌دادن به رادیو بین جوانان و والدین در شبانه روز

۴-۲-۲-۴-۲- نحوه‌ی گوش دادن به رادیو بین جوانان و والدین در شبانه روز

۴-۲-۲-۴-۳- میزان گوش دادن به نوع برنامه‌های رادیویی

بین جوانان و والدین

۴-۲-۲-۵- اینترنت

۴-۲-۲-۵-۱- میزان استفاده از اینترنت بین جوانان و والدین در شبانه روز

۴-۲-۲-۵-۲- نحوه‌ی استفاده از اینترنت بین جوانان و والدین در شبانه روز

۴-۲-۲-۵-۳- میزان استفاده از اینترنت در بین جوانان و والدین

۴-۲-۲-۶- سینما

۴-۲-۲-۶-۱- تعداد دفعات مراجعه به سینما

در بین جوانان و والدین در طول سال

۴-۲-۲-۶-۲- نحوه‌ی رفتن به سینما در بین جوانان و والدین در طول سال

۴-۲-۲-۶-۳- نوع فیلم‌های مورد علاقه جوانان و والدین

۴-۲-۲-۷- تئاتر

۴-۲-۲-۷-۱- تعداد دفعات مراجعه به تئاتر

در بین جوانان و والدین در طول سال

۴-۲-۲-۷-۲- نحوه‌ی رفتن به تئاتر جوانان و والدین در طول سال

۴-۲-۲-۷-۳- نوع تئاتر مورد علاقه در بین جوانان و والدین

۴-۲-۲-۸- ورزش

۴-۲-۲-۸-۱- میزان پرداختن به فعالیت‌های ورزشی

در بین جوانان و والدین در طول هفته

۴-۲-۲-۸-۲- نحوه‌ی ورزش کردن جوانان و والدین در طول هفته

۴-۲-۲-۸-۳- نوع ورزش‌های مورد علاقه در بین جوانان و والدین

۴-۲-۲-۹- پارک، کوه، رستوران، مراکز خرید، کنسرت و موزه

۴-۲-۲-۹-۱- تعداد دفعات پارک رفتن در طول هفته

۴-۲-۲-۹-۱-۱- تعداد دفعات و نحوه‌ی پارک رفتن والدین

۴-۲-۲-۹-۱-۲- تعداد دفعات و نحوه‌ی پارک رفتن جوانان

۴-۲-۲-۹-۲- تعداد دفعات کوه رفتن در طول ماه

۴-۲-۲-۹-۲-۱- تعداد دفعات و نحوه‌ی کوه رفتن والدین

۴-۲-۲-۹-۲-۲- تعداد دفعات و نحوه‌ی کوه رفتن جوانان

۴-۲-۲-۹-۳- تعداد دفعات رفتن به رستوران در طول ماه

۴-۲-۲-۹-۳-۱- تعداد دفعات و نحوه‌ی رفتن به رستوران در بین والدین

۴-۲-۲-۹-۳-۲- تعداد دفعات و نحوه‌ی رفتن به رستوران در بین جوانان

۴-۲-۲-۹-۴- تعداد دفعات رفتن به مراکز خرید در طول ماه

۴-۲-۲-۹-۴-۱- تعداد دفعات و نحوه‌ی رفتن به مراکز خرید در بین والدین

۴-۲-۲-۹-۴-۲- تعداد دفعات و نحوه‌ی رفتن جوانان به مراکز خرید

۴-۲-۲-۹-۵- تعداد دفعات رفتن به کنسرت در طول سال

۴-۲-۲-۹-۵-۱- تعداد دفعات و نحوه‌ی رفتن والدین به کنسرت

۴-۲-۲-۹-۵-۲- تعداد دفعات و نحوه‌ی رفتن جوانان به کنسرت

۴-۲-۲-۹-۶- تعداد دفعات رفتن به موزه در طول سال

۴-۲-۲-۹-۶-۱- تعداد دفعات و نحوه‌ی رفتن والدین به موزه

۴-۲-۲-۹-۶-۲- تعداد دفعات و نحوه‌ی رفتن جوانان به موزه

۴-۲-۲-۱۰- مسافرت

۴-۲-۲-۱۰-۱- تعداد دفعات رفتن به سفر بین جوانان و والدین در طول سال

۴-۲-۲-۱۰-۲- نحوه‌ی رفتن به سفر در بین جوانان و والدین

۴-۲-۲-۱۰-۳- نوع سفر در بین جوانان و والدین

۴-۲-۲-۱۱- بازی

۴-۲-۲-۱۱-۱- میزان پرداختن به بازی در بین جوانان و والدین در شبانه روز

۴-۲-۲-۱۱-۲- نحوه‌ی پرداختن به بازی در بین جوانان و والدین

۴-۲-۲-۱۱-۳- نوع بازی در بین جوانان و والدین

۴-۲-۲-۱۲- کتاب

۴-۲-۲-۱۲-۱- میزان مطالعه‌ی کتاب

۴-۲-۲-۱۲-۲- نوع مطالعه‌ی کتاب

۴-۲-۲-۱۳- روزنامه

۴-۲-۲-۱۳-۱- میزان مطالعه‌ی روزنامه

۴-۲-۲-۱۳-۲- نوع مطالب روزنامه

۴-۲-۲-۱۴- مجلات

۴-۲-۲-۱۴-۱- میزان مطالعه‌ی مجلات

۴-۲-۲-۱۴-۲- نوع مجلات

۴-۲-۲-۱۵- کلاس‌های آموزشی

۴-۲-۲-۱۵-۱- میزان شرکت در کلاس‌های آموزشی

۴-۲-۲-۱۵-۲- نوع کلاس‌ها

۴-۲-۲-۱۶- اعمال مستحبی

۴-۲-۲-۱۶-۱- میزان انجام اعمال مستحبی در شبانه روز

۴-۲-۲-۱۷- میزان و نحوه‌ی شرکت جوانان در مراسم دعا، نمازجمعه و

نماز جماعت

۴-۲-۲-۱۷-۱- میزان و نحوه‌ی شرکت جوانان در مراسم دعا، روضه و

۴-۲-۲-۱۷-۲- میزان و نحوه‌ی شرکت جوانان در نمازجمعه

۴-۲-۲-۱۷-۳- میزان و نحوه‌ی شرکت جوانان در نمازجماعت

۴-۲-۲-۱۸- میزان و نحوه‌ی شرکت والدین در مراسم دعا، نماز جمعه و

نماز جماعت

۴-۲-۲-۱۸-۱- میزان و نحوه‌ی شرکت والدین در مراسم دعا، روضه و

۴-۲-۲-۱۸-۲- میزان و نحوه‌ی شرکت والدین در نماز جمعه

۴-۲-۲-۱۸-۳- میزان شرکت والدین در مراسم نماز جماعت

۴-۲-۲-۱۹- تعامل (دید و بازدید)

۴-۲-۲-۱۹-۱- میزان و نحوه‌ی دید و بازدید از اقوام در بین والدین

۴-۲-۲-۱۹-۲- میزان و نحوه‌ی دید و بازدید از اقوام در بین جوانان

۴-۲-۲-۲۰- دید و بازدید از دوستان و آشنایان

۴-۲-۲-۲۰-۱- میزان و نحوه‌ی دید و بازدید از دوستان و آشنایان

در بین والدین

۴-۲-۲-۲۰-۲- میزان و نحوه‌ی دید و بازدید از دوستان و آشنایان

در بین جوانان

۴-۲-۲-۲۱- رفتن به پارتی

۴-۲-۲-۲۱-۱- میزان و نحوه‌ی رفتن به پارتی در بین جوانان

۴-۲-۲-۲۱-۲- میزان و نحوه‌ی رفتن به پارتی در بین والدین

۴-۲-۲-۲۲- فعالیت‌های هنری

۴-۲-۲-۲۲-۱- میزان پرداختن به فعالیت‌های هنری

۴-۲-۲-۲۲-۲- انواع فعالیت‌های هنری

۴-۲-۲-۲۳- اولویت بندی فعالیت‌های مربوط به اوقات فراغت

۴-۳- یافته‌های استنباطی

۴-۳-۱- آزمون سؤالات تحقیق

۴-۳-۱-۱- تلویزیون داخلی

۴-۳-۱-۱-۱- ضریب همبستگی و مقایسه زوجی مدت زمان تماشای تلویزیون  داخلی در بین جوانان و والدین آن‌ها

۴-۳-۱-۲- شبکه‌های ماهواره‌ای

۴-۳-۱-۲-۱- ضریب همبستگی و مقایسه زوجی مدت زمان تماشای شبکه‌های     ماهواره‌ای در بین جوانان و والدین آن‌ها

۴-۳-۱-۳- رادیوی داخلی

۴-۳-۱-۳-۱- ضریب همبستگی و مقایسه زوجی مدت زمان گوش دادن به رادیو

در بین جوانان و والدین آن‌ها

۴-۳-۱-۴- اینترنت

۴-۳-۱-۴-۱- ضریب همبستگی و مقایسه زوجی مدت زمان استفاده از اینترنت

در بین جوانان و والدین آن‌ها

۴-۳-۱-۵- سینما

۴-۳-۱-۵-۱- ضریب همبستگی و مقایسه زوجی تعداد دفعات رفتن به سینما

در بین جوانان و والدین آن‌ها

۴-۳-۱-۶- تئاتر

۴-۳-۱-۶-۱- ضریب همبستگی و مقایسه زوجی تعداد دفعات رفتن به تئاتر

در بین جوانان و والدین آن‌ها

۴-۳-۱-۷- ورزش

۴-۳-۱-۷-۱- ضریب همبستگی و مقایسه زوجی میزان پرداختن به ورزش

در بین جوانان و والدین آن‌ها

۴-۳-۱-۸- تفریح

۴-۳-۱-۸-۱- ضریب همبستگی و مقایسه زوجی میزان پرداختن به تفریح

در بین جوانان و والدین آن‌ها

۴-۳-۱-۹- مسافرت

۴-۳-۱-۹-۱- ضریب همبستگی و مقایسه زوجی تعداد دفعات رفتن به مسافرت

در بین جوانان و والدین آن‌ها

۴-۳-۱-۱۰- بازی

۴-۳-۱-۱۰-۱- ضریب همبستگی و مقایسه زوجی میزان پرداختن به بازی‌ها

در بین جوانان و والدین آن‌ها

۴-۳-۱-۱۱- مطالعه‌ی کتاب

۴-۳-۱-۱۱-۱- ضریب همبستگی و مقایسه زوجی میزان مطالعه‌ی کتاب

در بین جوانان و والدین آن‌ها

۴-۳-۱-۱۲- مطالعه‌ی روزنامه

۴-۳-۱-۱۲-۱- ضریب همبستگی و مقایسه زوجی میزان مطالعه‌ی روزنامه

در بین جوانان و والدین آن‌ها

۴-۳-۱-۱۳- مطالعه‌ی مجلات

۴-۳-۱-۱۳-۱- ضریب همبستگی و مقایسه زوجی میزان مطالعه‌ی مجلات

در بین جوانان و والدین آن‌ها

۴-۳-۱-۱۴- اعمال مستحبی

۴-۳-۱-۱۴-۱- ضریب همبستگی و مقایسه زوجی میزان پرداختن به

اعمال مستحبی در بین جوانان و والدین آن‌ها

۴-۳-۱-۱۵- تعامل(دید و بازدید‌ها)

۴-۳-۱-۱۵-۱- ضریب همبستگی و مقایسه زوجی تعداد دفعات رفتن به

دید و بازدیدها در بین جوانان و والدین آن‌ها

۴-۳-۱-۱۶- فعالیت‌های هنری

۴-۳-۱-۱۶-۱- ضریب همبستگی و مقایسه زوجی میزان پرداختن به

فعالیت‌های هنری در بین جوانان و والدین آن‌ها

۴-۳-۱-۱۷- رسانه محور

۴-۳-۱-۱۷-۱- ضریب همبستگی و مقایسه زوجی رسانه محور(تلویزیون داخلی،

شبکه‌های ماهواره‌ای،) در بین جوانان و والدین آن‌ها

۴-۴- جمع‌بندی

 

فصل پنجم: جمع‌بندی و نتیجه‌گیری

۵-۱- مقدمه

۵-۲- بحث و نتیجه‌گیری

۵-۳- مشکلات و محدودیت‌های تحقیق

۵-۴- پیشنهادات تحقیق

برچسب: دانلود پایان نامه جامعه شناسی دانلود پایان نامه علوم اجتماعی دانلود مقاله علوم اجتماعی موضوع پایان نامه علوم اجتماعی

محصول های مرتبط

بررسی عوامل اجتماعی- اقتصادی موثر بر گرایش دانشجویان به پژوهش (مطالعه موردی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد جهرم)

  فصل اول: کلیات تحقیق ۱ـ۱ـ مقدمه : ۱ـ۲ـ بیان مسأله ۱ـ۳ـ تاریخچه یا سابقه ی موضوع یا مسأله ۱ـ۴ـ…

بررسی جامعه شناختی ساختار و کارکرد حکومت و سیاست در نهج البلاغه

–  ۱ – بیان مسأله امام علی، همواره به عنوان یکی از مصادیق برجسته عدل منشی در جامعه و از…

بررسی تاثیر رسانه های ارتباط جمعی بر سرمایه اجتماعی خانواده های ساکن شهر بندرعباس

فصل اول کلیات تحقیق مقدمه بیان مسئله اهمیت و ضرورت پژوهش هدف کلی اهداف جزیی   فصل دوم مروری بر…

بررسی ارتباط ازدواج خویشاوندی با بیماری های ژنتیکی بررسی موردی شهر اصفهان

فصل اول: کلیات مقدمه بیان مسئله ضرورت و اهمیت موضوع اهداف تحقیق فصل دوم مبانی نظری تحقیق پیشینه تحقیق مطالعات…

آسیب شناسی نقش زنان در جامعه و پیامدهای آن برای خانواده های یزدی

فصل اول کلیات تحقیق ۱-۱٫مقدمه ۱-۲٫  بیان مسئله ۱-۳٫  اهمیت و ضرورت تحقیق ۱-۴٫  اهداف تحقیق ۱-۴-۱٫  هدف کلی تحقیق…

بررسی علل اجتماعی گرایش جوانان 35-18 سال بندر عباس به مصرف مشروبات الکلی در سال 1393

فصل اول : کلیات تحقیق ۱-۱- مقدمه ۲-۱- بیان مسئله ۳-۱-ضرورت و اهمیت تحقیق ۴-۱-اهداف تحقیق ۵-۱-هدف کلی تحقیق ۶-۱-…

نظرات

قوانین ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • دیدگاه های نامرتبط به مطلب تایید نخواهد شد.
  • از درج دیدگاه های تکراری پرهیز نمایید.
  • امتیاز دادن به محصولات فقط مخصوص خریداران محصول می باشد.

لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قیمت :

17,000 تومان

امتیاز
0 از 0 رأی
17,000 تومان
دسته: جامعه شناسی، علوم اجتماعی
درباره مجموعه 24 سوال

مجموعه ۲۴ سوال بهار ۱401 با تفکر خدمت به جامعه دانشجویی و جویای کار در کشور شروع به فعالیت نمود. سعی و هدف مجموعه ۲۴ سوال ارائه آموزش های مجازی می باشد که در واقع یک دفتر مجازی برای آموزش روزمه شما می باشد.

لینک های مفید
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • سوالات متداول
  • فروشگاه
  • وبلاگ
حساب کاربری
  • حساب کاربری من
  • مشاهده سفارشات
  • سبد خرید
  • پرداخت
  • فروشگاه

© 2025 مرجع آموزش مجازی 24 سوال. تمامی حقوق محفوظ است

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت