هدف پرسشنامه : ارزیابی میزان توجه سازمان به فعالیت های بازاریابی
نحوه تکمیل : میزان انجام هر یک از فعالیت های زیر را با توجه به طیف مشخص کنید.
توضیحات : سوالات این پرسشنامه به صورت 5 گزینه ای طراحی شده و نحوه امتیاز بندی و تفسیر نتایج به صورت کامل تشریح شده است.
تعداد سوالات : 49
نوع فایل : Word 2007
روایی و پایایی : این پرسشنامه، ترجمه ی یک پرسشنامه استاندارد خارجی است که به زبان فارسی برگردانده شده است. لذا روایی و پایایی این پرسشنامه در ایران مورد بررسی قرار نگرفته و در صورت لزوم، محققان باید نسبت به بررسی روایی و پایایی این پرسشنامه اقدام نمایند. منبع : مقیمی، سید محمد و رمضان، مجید، 1390، پژوهشنامه مدیریت، جلد هفتم، انتشارات راهدان، تهران.
محصول های مرتبط
دانلود پرسشنامه : کیفیت ارتباطات
هدف پرسشنامه : بررسی کیفیت ارتباطات. نحوه تکمیل : پس از مطالعه هر جمله، نظر خود را با توجه به…
دانلود پرسشنامه : مهارتهای بازخور
هدف پرسشنامه : بررسی مهارتهای ارائه بازخور به افراد. نحوه تکمیل : بر روی عددی که به بهترین شکل رفتار…
دانلود پرسشنامه : شبکه های ارتباطات
هدف پرسشنامه : تعیین میزان اثربخشی شبکه های ارتباطات. نحوه تکمیل : با توجه به طیف زیر مشخص کنید هر…
دانلود پرسشنامه : ویژگیهای شخصیتی رهبر
هدف پرسشنامه : بررسی ارتباط بین عزت نفس رهبر، کفایت نفس، خودشیفتگی و کمال گرایی رهبر. نحوه تکمیل : میزان…
دانلود پرسشنامه : ارزیابی اثربخشی عملکرد گروه
هدف پرسشنامه :بررسی اثربخشی عملکرد گروه. نحوه تکمیل : با توجه به طیف زیر، نظر خود را درباره هر بخش…
دانلود فایل WORD پرسشنامه : بررسی نوع پایگاه قدرت در سازمان (پاداش، زور، قانون، تخصص، مرجعیت)
هدف : با این پرسشنامه می توانید انواع پایگاه قدرت در سازمان را ارزیابی کنید. قدرت مبتنی بر پاداش، قدرت…
قوانین ثبت دیدگاه