هدف پرسشنامه : ارزیابی میزان توجه سازمان به فعالیت های بازاریابی
نحوه تکمیل : میزان انجام هر یک از فعالیت های زیر را با توجه به طیف مشخص کنید.
توضیحات : سوالات این پرسشنامه به صورت 5 گزینه ای طراحی شده و نحوه امتیاز بندی و تفسیر نتایج به صورت کامل تشریح شده است.
تعداد سوالات : 49
نوع فایل : Word 2007
روایی و پایایی : این پرسشنامه، ترجمه ی یک پرسشنامه استاندارد خارجی است که به زبان فارسی برگردانده شده است. لذا روایی و پایایی این پرسشنامه در ایران مورد بررسی قرار نگرفته و در صورت لزوم، محققان باید نسبت به بررسی روایی و پایایی این پرسشنامه اقدام نمایند. منبع : مقیمی، سید محمد و رمضان، مجید، 1390، پژوهشنامه مدیریت، جلد هفتم، انتشارات راهدان، تهران.
محصول های مرتبط
دانلود پرسشنامه : ارتباطات کلامی بین کارکنان و مدیران
هدف پرسشنامه : بررسی تفاوت ها در ارتباطات شفاهی بین کارکنان و مدیران. نحوه تکمیل : پس از مطالعه هر…
دانلود پرسشنامه : سبک ارتباطی
هدف پرسشنامه :بررسی و شناسایی سبک ارتباطی. نحوه تکمیل : جملات زیر را با دقت بخوانید و با توجه به…
دانلود پرسشنامه : شبکه های ارتباطات
هدف پرسشنامه : تعیین میزان اثربخشی شبکه های ارتباطات. نحوه تکمیل : با توجه به طیف زیر مشخص کنید هر…
دانلود پرسشنامه : رفتارهای متقابل شخصی عادلانه
هدف پرسشنامه : یک عنصر اصلی عدالت رویه ای بر این موضوع تمرکز دارد که اعتقاد افراد در مورد رفتار…
دانلود پرسشنامه : ارزیابی اثربخشی عملکرد گروه
هدف پرسشنامه :بررسی اثربخشی عملکرد گروه. نحوه تکمیل : با توجه به طیف زیر، نظر خود را درباره هر بخش…
دانلود فایل WORD پرسشنامه : ارزشیابی میزان استقلال و خودمختاری افراد در گروه کاری
هدف : این ابزار به شما نشان می دهد از چه میزان استقلال در گروه کاری خود برخوردار هستید. تعداد…

قوانین ثبت دیدگاه