ارزیابی تاثیرات سفارشی سازی و محیط بازار بر موفقیت کسب وکار روزنامه های برخط مورد مطالعه روزنامه های آنلاین همشهری، جام جم و خراسان
فصل نخست کلیاتتحقیق مقدمه ۲-۱ بیان مسئله ۳-۱ اهمیت و ضرورت موضوع ۴-۱ گزارههای تحقیق ۱-۴-۱ پرسشهای اصلی ۲-۴-۱…
امکان سنجی و طراحی الگوی ایجاد تکثر رادیو تلویزیونی در ایران با توجه به الزامات سند چشم انداز نظام جمهوری اسلامی
فصل اول کلیات و مقدمه بیان مساله ۲-۱- ضرورت موضوع ۱-۲-۱- شبکه های ماهواره ای مهمترین معضل رسانه ای کشور…
بررسی اثربخشی مدیریت برنامه های صدا و سیمای خراسان رضوی
فصل اول ۱-۱- مقدمه ۱-۲- بیان مساله ۱-۳- اهمیت و ضرورت ۱-۴- چارچوب کلان نظری تحقیق ۱-۵-گزاره های تحقیق ۱-۵-۱-…
پیشنهاد الگوی آرایش رسانه ای صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران در فضای نوین رسانه ای جهان
فصل اول: کلیات ۱-۱٫ مقدمه ۲-۱٫ بیان مسئله ۳-۱٫ ضرورت و اهمیت تحقیق: ۴-۱٫ اهداف تحقیق ۵-۱٫ سؤالات تحقیق ۶-۱٫…
تاثیر رهبری همنوا بر مدیریت جانشین پروری در شبکه یک سیما
سازمان ها ی پیشرو در دنیای امروز، با درک تعاملات متقابل سازمان ، کیفیت، منابع انسانی کیفی و مدیریت اثربخش،…
تحلیل گفتمان تلویزیون بیبیسی فارسی پیرامون «کودتای 28 مرداد ۱۳۳۲»
۱- فصل اول: کلیات تحقیق ۱-۱- طرح مسئله ۲-۱- ضرورت و اهمیت تحقیق ۳-۱- هدفهای تحقیق ۴-۱- سؤالهای تحقیق ۵-۱-…
دانشآفرینی در سازمانهای رسانهای با استفاده از مدل نوناکا
فصل اول: کلیات تحقیق ۱-۱) بیان مسأله ۱-۲) اهمیت و ضرورت موضوع تحقیق ۱-۳) گزارههای تحقیق ۱-۳-۱) اهداف تحقیق ۱-۳-۲)…
مقایسه رابطه سبک رهبری و جو سازمانی با انگیزش کارکنان در شبکه های پرس تی وی، یک و پنج سیمای جمهوری اسلامی ایران
۱ فصل اول ۱-۱ مقدمه ۲-۱ بیان مساله ۳-۱ اهمیت و ضرورت تحقیق ۴-۱ سوالات تحقیق ۵-۱ اهداف تحقیق ۶-۱…