
فصل اول – کلیات تحقیق
۱-۱-مقدمه
۱-۲- بیان مسئله
۱-۳- اهمیت و ضرورت پژوهش
۱-۴- اهداف پژوهش
۱-۴-۱- اهداف کلی
۱-۴-۲- اهداف اختصاصی
۱-۵- فرضیه های پژوهش
۱-۵-۱- فرضیه اصلی
۱-۵-۲- فرضیه های فرعی
۱-۶- تعاریف نظری و عملیاتی متغیرها
۱-۶-۱- تعاریف نظری متغیرها
۱-۶-۲- تعاریف عملیاتی متغیرها
فصل دوم : مبانی نظری و ادبیات نظری وپیشینه پژوهش
۲-۱- مقدمه
۲-۲- مبانی نظری اضطراب
۲-۲-۱-اضطراب شناختی
۲-۲-۲- اضطراب جسمانی
۲-۳- انواع اضطراب
۲-۴- نظریه های اضطراب
۲-۴-۱- نظریه اضطراب چند بعدی
۲-۴-۲- نظریه فاجعه
۲-۴-۳- نظریه اضطراب بهینه
۲-۵- چگونگی اندازه گیری اضطراب
۲-۶- نشانه های اضطراب
۲-۷- سبب شناسی و درمان اضطراب از دیدگاه روان کاوی ، رفتاری و شناختی
۲-۷-۱- نظریه روان پویشی
۲-۷-۲- نظریه رفتاری
۲-۷-۳- نظریه شناختی
۲-۷-۴- نظریه طرحواره بک
۲-۸- مدل شناختی کلارک و ولز
۲-۸- ۱- الگوی شناختی اضطراب اجتماعی راپی و هیمبرگ ( ۱۹۹۷ )
۲-۹- مبانی نظری کمالگرایی
۲-۱۰- دیدگاههای مختلف درباب کمالگرایی
۲-۱۰-۱- زیگموند فوید ۱۸۵۶-۱۹۳۹
۲-۱۰-۲- کارن هونای ۱۸۵۲-۱۸۸۵
۲-۱۰-۳- آلفرد آدلر ۱۸۷۰-۱۹۳۷
۲-۱۰-۴- آلبرت الیس ۱۹۱۳
۲-۱۰-۶- اریک اریکسون ۱۹۰۲-۱۱۹۰
۲-۱۰-۶- ویکتور فرانکل ۱۹۰۵
۲-۱۱- کمالگرایی به عنوان سازه ای تک بعدی
۲-۱۲- کمالگرایی به عنوان سازه ای چند بعدی
۲-۱۲-۱- دیدگاه فراست و همکاران
۲-۱۲-۲- دیدگاه هویت و فلت
۲-۱۲-۳- دیدگاه اسلانی و همکاران
۲-۱۲-۴- دیدگاه اسنوبر و همکاران
۲-۱۳- کمالگرایی به عنوان یک ویژگی ناسازگارانه
۲-۱۴-کمالگرایی به عنوان یک ویژگی سازگارانه
۲-۱۵- تفاوتهای بین کمالگرایی سازگارانه و ناسازگارانه
۲-۱۶- پیشینه سنجش کمالگرایی
۲-۱۷- مدل و تئوری سنجش کمالگرایی
۲-۱۸- مروری بر پژوهشهای پیشین
۲-۱۸-۱- تحقیقات انجام شده در داخل کشور
۲-۱۸-۲- تحقیقات انجام شده در خارج از کشور
۲-۱۹- جمع بندی سوابق پژوهش و چشم انداز
فصل سوم : روش پژوهش
۳-۱- مقدمه
۳-۲- طرح پژوهش
۳-۳- جامعه آماری پژوهش
۳-۴- نمونه و روش نمونه گیری
۳-۵- ابزارهای گردآوری اطلاعات
۳-۵-۱- پرسشنامه کمالگرایی هیل و همکاران
۳-۵-۱-۱- روش نمره گذاری
۳-۵-۱-۲- پایایی و روایی
۳-۶- پرسشنامه اضطراب شناختی و جسمانی
۳-۶-۱- شیوه نمره گذاری
۳-۶-۲- پایایی و روایی
۳-۷- روش گردآوری اطلاعات
۳-۸- مراحل اجرای پژوهش
۳-۹- روش تجزیه و تحلیل اطلاعات
۳-۱۰- ملاحظات اخلاقی
فصل چهارم : یافته های پژوهش
مقدمه
۴-۱- داده های توصیفی
۴-۳- فرض اول : بین کمالگرایی با خصوصیات جمعیت شناختی ورزشکاران ارتباط معناداری وجود دارد
۴-۴- فرض دوم : بین اضطراب شناختی و جسمانی و ویژگی های دموگرافیک ورزشکاران ارتباط معنی داری وجود دارد
۴-۵- فرض سوم : بین کمالگرایی با اضطراب جسمانی ورزشکاران ارتباط معنی داری وجود دارد
۴-۶- فرض چهارم : بین کمالگرایی و نگرانی ورزشکاران ارتباط معنی داری وجود دارد
۴-۷- فرض پنجم : بین کمالگرایی و عدم تمرکز ورزشکاران رابطه معنی داری وجود دارد
۴-۸- فرض ششم :کمالگرایی اضطراب شناختی و جسمانی را به طور معنی داری پیش بینی میکند
فصل پنجم : بحث و نتیجه گیری
۵-۱- مقدمه
۵-۲- خلاصه پژوهش
۵-۳- یافته های پژوهش
۵-۳-۱-یافته های توصیفی
۵-۳-۲- یافته های استنباطی
۵-۴- بحث و نتیجه گیری
۵-۵- محدودیت ها
۵-۵-۱- محدودیتهای قابل کنترل
۵-۵-۲- محدودیتهای غیر قابل کنترل
۵-۶- پیشنهادات
۵-۶-۱- پیشنهادات کاربردی
۵-۶-۲-پیشنهادات پژوهشی
۵-۷- نتیجه گیری
محصول های مرتبط
اثر هشت هفته تمرین والیبال با و بدون پیش پرش بر اجراء، کوفتگی عضلانی تأخیری و تقلا
فصل اول: طرح پژوهش مقدمه ۱-۱ شرح و بیان مسئلهی پژوهش ۱-۲ ضرورت و اهمیت پژوهش ۱-۳ اهداف پژوهش ۱-۳-۱…
اثر هشت هفته تمرین مقاومتی بر سطوح پلاسمایی کمرین و انسولین در موش های نر مقاوم به انسولین
فصل اول: مقدمه و طرح پژوهش ۱-۱مقدمه ۱-۲بیان مسأله ۱-۳-ضرورت و اهمیت تحقیق ۱-۴- اهداف تحقیق ۱-۴-۱ هدف کلی ۱-۴-۲-…
اثر دو الگوی باردهی مختلف تمرین با وزنه بر قدرت، توان و حجم عضلانی بازیکنان فوتبال
بیان مسئله تمرین قدرتی به طور گسترده ای برای افزایش مطلوب در قدرت، توان و هایپرتروفی عضلانی ورزشکاران مورد…
اثر 6 هفته تمرین پرحجم تناوبی شدید بر غلظت هورمون رشد و گرلین مردان دارای اضافه وزن
هدف از پژوهش حاضر بررسی اثر ۶ هفته تمرین پرحجم تناوبی شدید بر سطوح سرمی هورمون رشد و گرلین مردان…
اثر 8 هفته تمرینات ادراکی- حرکتی بر بهبود برخی قابلیت های حرکتی و شناختی کودکان مبتلا به اختلالات هماهنگی رشدی
اختلال هماهنگی رشدی معمولا با اختلالات حرکتی و شناختی نظیر تعادل، هماهنگی حرکتی، مشکلاتی در زمان واکنش و پیشبینی و…
اثر برنامه تمرین پاپ بر شاخص های بدنی و رکورد 100 متر آزاد دختران شناگر 10 تا 14 سال
هدف: پژوهش حاضر با هدف بررسی اثر برنامه تمرین نیرومند سازی بعد فعالیت (PAP) بر شاخص های بدنی و رکورد…
قوانین ثبت دیدگاه