
فصل اول: طرح و کلیات تحقیق
مقدمه
۱-۱-بیان مسئله
۲-۱- اهمیت و ضرورت موضوع
۳-۱- اهداف تحقیق
۴-۱- پرسش های تحقیق
۵-۱- نوع و روش تحقیق
۶-۱- روش گردآوری اطلاعات
۷-۱- قلمرو تحقیق
۸-۱- تعریف مفاهیم و واژگان اختصاصی تحقیق
۹-۱-مراحل انجام تحقیق
فصل دوم : مبانی نظری پژوهش و مروری بر تحقیقات پیشین
مقدمه
۱-۲- ارزیابی عملکرد
۱-۱-۲-تعریف ارزیابی عملکرد
۲-۱-۲- فلسفه ی امروزین ارزیابی عملکرد
۳-۱-۲- چرا بایستی عملکرد را بسنجیم؟
۴-۱-۲- عوامل مؤثر بر عملکرد سازمان
۵-۱-۲-اهداف ارزیابی عملکرد سازمان
۶-۱-۲- اهداف سیستم های ارزیابی عملکرد در شهرداری ها
۷-۱-۲-فرآیند ارزیابی عملکرد
۸-۱-۲- سیر تاریخی ارزیابی عملکرد
۹-۱-۲- دیدگاه های ارزیابی عملکرد
۲-۲- مدل های ارزیابی عملکرد
۱-۲-۲-مدل جایزه ی دمینگ
۱-۱-۲-۲-معیارهای اصلی مدل دمینگ
۲-۲-۲-مدل بنیاد کیفیت اروپا
۳-۲-۲- جایزه کیفیت مالکوم بالدریج
۴-۲-۲-مدل کارت امتیازی متوازن
۱-۴-۲-۲-ویژگیهای کارت امتیازی متوازن
۲-۴-۲-۲-مراحل پیاده سازی کارت امتیازی متوازن
۳-۴-۲-۲-منظرهای کارت امتیازی متوازن
۴-۴-۲-۲-شاخص های کارت امتیازی متوازن
۵-۴-۲-۲-مدل کارت امتیازی در بخش عمومی و غیرانتفاعی
۵-۲-۲- مدل تعالی کسب و کار کانجی
۶-۲-۲- دلایل انتخاب مدل کارت امتیازی کانجی توسط محقق
۳-۲- پیشینه تحقیق و مطالعات ارزیابی عملکرد شهرداری
۱-۳-۲-پیشینه داخلی تحقیق
۱-۱-۳-۲- طراحی سیستم نظارت و ارزیابی عملکرد شهرداری تهران
۲-۱-۳-۲- طراحی نظام ارزیابی عملکرد معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران
۳-۱-۳-۲- طراحی شاخص ها و نظام ارزیابی عملکرد شهرداری تهران
۴-۱-۳-۲- ارزیابی عملکرد سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور
۵-۱-۳-۲-ارزیابی عملکرد سازمان با استفاده از مدل تعالی کسب و کار کانجی
۶-۱-۳-۲- ارزیابی عملکرد شهرداری کاشان با استفاده از کارت امتیازی متوازن
۲-۳-۲- پیشینه خارجی تحقیق
۱-۲-۳-۲- شاخص های شهری برای مدیریت شهرها
۲-۲-۳-۲- نظام ارزیابی عملکرد شهرداری پرتوریا
۳-۲-۳-۲- نظام ارزیابی عملکرد شهرداری شارلوت
۳-۳-۲-جمع بندی مطالعه ی تطبیقی نظام ارزیابی عملکرد شهرداری ها
۴-۲-معرفی معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران
۱-۴-۲- ماموریت معاونت شهرسازی و معماری
۲-۴-۲-هدف معاونت شهرسازی و معماری
۳-۴-۲- اهم وظایف معاونت شهرسازی و معماری
۵-۲- نظام موجود ارزیابی عملکرد معاونت ها و مناطق
۶-۲- طرح جامع شهر تهران
۷-۲- برنامه پنج ساله ی شهرداری تهران
۸-۲- برنامه عملیاتی میان مدت شهرداری تهران
۹-۲- تعریف معیار و شاخص
۱-۹-۲-تعریف معیار
۲-۹-۲- تعاریف و ویژگی های شاخص
۱۰-۲-مدل مفهومی و مدل تحلیلی تحقیق
خلاصه
فصل سوم : روش شناسی تحقیق
مقدمه
۱-۳-روش تحقیق
۲-۳-جامعه آماری
۳-۳-نمونه آماری
۴-۳-روش نمونه گیری
۵-۳-ابزار جمع آوری اطلاعات
۶-۳-مقیاس اندازه گیری
۷-۳-روایی و پایایی ابزار
۸-۳-معرفی دو منطقه ی ۷ و ۱۰ شهرداری تهران
۱-۸-۳-معرفی منطقه ۷ شهرداری تهران
۲-۸-۳-معرفی منطقه ۱۰ شهرداری تهران
۱۰-۳-روش های آماری مورد استفاده
۱۱-۳-ارتباط سوالات پرسشنامه با سوالات تحقیق و شاخص ها
خلاصه
فصل چهارم : تجزیه و تحلیل دادهها
مقدمه
۱-۴-آمار توصیفی
۱-۱-۴- توصیف دادههای جمعیت شناختی شهروندان
۱-۲-۴- توصیف دادههای جمعیت شناختی متخصصان و کارشناسان
۳-۲-۴- سن
۲-۴-آمار استنباطی
۱-۲-۴- پاسخ به سوالات تحقیق از منظر شهروندان
۲-۲-۴-نتیجه گیری آزمون پرسش های تحقیق از منظر شهروندان:
۳-۲-۴- الویت بندی ابعاد کارت امتیازی کانجی از منظر شهروندان در منطقه ۷
۴-۲-۴- الویت بندی ابعاد کارت امتیازی کانجی از منظر شهروندان در منطقه ۱۰
۵-۲-۴- آزمون پرسش های تحقیق مربوط به کارشناسان و متخصصین
۶-۲-۴-نتیجه گیری آزمون پرسش ها از منظر کارشناسان:
۷-۲-۴- الویت بندی ابعاد کارت امتیازی کانجی از منظر کارشناسان در منطقه ۷
۸-۲-۴- الویت بندی ابعاد کارت امتیازی کانجی از منظر کارشناسان در منطقه ۱۰
۹-۲-۴- الویت بندی عملکرد معاونت شهرسازی و معماری از منظر کارشناسان / پاسخ به سوال باز تحقیق
۱-۹-۲-۴- الویت بندی عملکرد معاونت شهرسازی و معماری از منظر کارشناسان منطقه ۷/ پاسخ به سوال باز تحقیق
۲-۹-۲-۴- الویت بندی عملکرد معاونت شهرسازی و معماری از منظر کارشناسان و متخصصین منطقه ۱۰/ پاسخ به سوال باز تحقیق
۱۰-۲-۴- پاسخ به سوال اصلی تحقیق از نظر شهروندان و کارشناسان معاونت شهرسازی منطقه ۷
۱۲-۲-۴- الویت بندی مولفه های یادگیری سازمانی در منطقه ۷
۱۳-۲-۴- الویت بندی مولفه های تحقیق در منطقه ۷
۱۴-۲-۴- الویت بندی مولفه های یادگیری سازمانی در منطقه ۱۰
۱۵-۲-۴- الویت بندی شاخص های تحقیق در منطقه ۱۰
۱۶-۲-۴-ضریب همبستگی پیرسون بین ابعاد کارت امتیازی کانجی
خلاصه
فصل پنجم : نتیجه گیری و پیشنهادها
مقدمه
۱-۵- خلاصه نتایج تحقیق
۱-۱-۵-پاسخ به سوالات تحقیق و تحلیل یافته ها
۲-۵- محدودیت های تحقیق
۳-۵- ارائه راهکارها و پیشنهادها
۴-۵- پیشنهادهایی برای تحقیقات آینده
محصول های مرتبط
ارتباط هوش فرهنگی با عملکرد کارکنان
چکیده فصل اول ۱-۱-مقدمه ۱-۲- بیان مسأله ۱-۳-اهمیت وضرورت تحقیق ۱-۴- اهداف تحقیق ۱-۴-۱-هدف اصلی ۱-۴-۲-اهداف فرعی ۱-۵-فرضیه های تحقیق…
بررسی سنجش اقدامات مدیریت منابع انسانی در ارتقاء عملکرد تعاونیهای تولید کشاورزی
مقدمه بیان مسأله اهمیت و ضرورت انجام تحقیق اهداف تحقیق فرضیههای تحقیق چارچوب نظری تحقیق تعاریف مفهومی و عملیاتی اصطلاحات…
رابطه سرمایه اجتماعی و تعالی سازمانی
رابطه سرمایه اجتماعی و تعالی سازمانی فصل اول : کلیات طرح تحقیق مقدمه ۱-۱ بیان مساله تحقیق ۱-۲ سابقه موضوع…
تاثیر فرهنگ سازمانی مدل هافستد در کاهش فساد اداری
تاثیر فرهنگ سازمانی مدل هافستد در کاهش فساد اداری فصل اول: کلیات تحقیق ۱-۱ مقدمه ۱-۲ بیان مسئله ۱-۲-۱ تعریف…
بررسی و تحلیل تاثیر توانمند سازی مدیران در برقراری ارتباط موثر با کارکنان
بیان مساله- کوئین و اسپرتیزر معتقدند با وجود آن که توانمندسازی می تواند مزیت رقابتی به یک سازمان بدهد و به…
رابطه بین توسعه منابع انسانی و رضایت شغلی کارکنان
رضایت شغلی را می توان به عنوان نتیجه تمام عوامل تأثیرگذار بر کیفیت زندگی کاری افراد مطرح کرد. رضایت شغلی…
قوانین ثبت دیدگاه