![](https://24soal.ir/wp-content/uploads/2022/03/article-image-6.webp)
فصل اول: کلیات پژوهش
۱-۱٫مقدمه
۱-۲٫ بیان مسئله
۱-۳٫ پرسشهای پژوهش
۱-۴٫ فرضیههای پژوهش
۱-۵٫اهداف و ضرورت پژوهش
۱-۵-۱٫اهداف نظری
۱-۵-۲٫اهداف کاربردی
۱-۶٫ مفاهیم بنیادی
۱-۶-۱٫Prospect1
۱-۶-۲٫کتاب درسی
۱-۶-۳٫برنامه درسی
۱-۶-۴٫ارزیابی
۱-۶-۵٫ارزیابی مواد درسی
۱-۶-۶٫مواد درسی
۱-۶-۷٫مدل تاملینسون (۲۰۰۳ )
۱-۷٫ساختار کلی پژوهش
فصل دوم: مباحث نظری و پیشینه تحقیق
۲-۱٫مقدمه
۲-۲٫نگاهی گذرا به آموزش زبان انگلیسی در ایران
۲-۳٫ اهمیت کتابهای درسی و تهیه و تدوین آنها
۲-۴٫معرفی اجمالی کتاب انگلیسی پایه هفتم
۲-۵٫ اهمیت ارزیابی کتابهای درسی
۲-۶٫اهداف ارزیابی
۲-۷٫پیشینه تحقیق در خارج از کشور
۲-۸٫پیشینه تحقیق در داخل کشور
فصل سوم: روش اجرای تحقیق
۳-۱٫مقدمه
۳-۲٫روش پژوهش
۳-۳٫مدل ارزیابی
۳-۴٫ روش و ابزار جمعآوری اطلاعات
۳-۴-۱٫مطالعات کتابخانهای
۳-۴-۲٫مطالعات میدانی
۳-۵٫روایی و پایایی ابزار تحقیق
۳-۶٫جامعه آماری
۳-۷٫ حجم نمونه و روش نمونهگیری
۳-۸٫ تجزیه و تحلیل دادهها
۳-۹٫ محدودیتهای پژوهش
فصل چهارم: توصیف و تحلیل دادهها
۴-۱٫مقدمه
۴-۲٫ توصیف دادهها
۴-۲-۱٫ توصیف متغیرهای جمعیتشناختی
۴-۲-۱-۱٫جنسیت
۴-۲-۱-۲٫سابقه تدریس
۴-۲-۱-۳٫تحصیلات
۴-۲-۲٫ توصیف دادههای تحقیق
۴-۲-۲-۱٫وضوح آموزش
۴-۲-۲-۲٫ وضوح صفحهبندی
۴-۲-۲-۳٫قابلیت درک متون
۴-۲-۲-۴٫قابل قبول بودن تکالیف
۴-۲-۲-۵٫قابل انجام بودن تکالیف
۴-۲-۲-۶٫دستیابی و تحقق اهداف
۴-۲-۲-۷٫عملی بودن مطالب
۴-۲-۲-۸٫قابلیت تدریس مطالب
۴-۲-۲-۹٫ انعطافپذیری
۴-۲-۲-۱۰٫جذابیت مطالب
۴-۲-۲-۱۱٫قدرت ایجاد انگیزه
۴-۲-۲-۱۲٫تأثیر مطالب درسی
۴-۲-۲-۱۳٫میزان یادگیری جدید
۴-۲-۲-۱۴٫عدم یادگیری مطالب
۴-۲-۲-۱۵٫توانایی انجام کارهای جدید
۴-۲-۲-۱۶٫کارآمدی کتاب
۴-۲-۲-۱۷٫ آمادگی یادگیرنده برای امتحانات
۴-۲-۲-۱۸٫آمادگی یادگیرنده برای یادگیری زبان مقصد
۴-۲-۲-۱۹٫ اعتمادبهنفس یادگیرنده
۴-۲-۲-۲۰٫ مستقلشدن یادگیرنده
۴-۲-۲-۲۱٫ پوشش برنامهدرسی
۴-۲-۲-۲۲٫تناسب حجم کتاب با ساعات آموزشی
۴-۲-۳٫ آمار استنباطی و آزمون فرضیهها
فصل پنجم: دستاوردها و پیشنهادها
۵-۱٫مقدمه
۵-۲٫خلاصه پژوهش
۵-۳٫ بررسی فرضیهها
۵-۴٫ بحث و نتیجهگیری درمورد پژوهش حاضر
۵-۴-۱٫ارزیابی در حین تدریس
۵-۴-۲٫ارزیابی بعد از تدریس
۵-۵٫پیشنهادهای پژوهش
۵-۵-۱٫پیشنهادهای کاربردی
۵-۵-۲٫ پیشنهادهایی برای پژوهشهای بعدی
محصول های مرتبط
تحلیل قیاسی مفهوم سفر در سیرالعباد إلی المعاد سنایی و هشت کتاب سهراب سپهری
سفر از مفاهیم پرکاربرد در ادبیات است. این مفهوم در طول دورههای مختلف ادب فارسی و حتی جهان جلوههای متفاوتی…
تحلیل کارکرد واژگان در غزل پست مدرن دهه ی هشتاد
غزل پست مدرن نامی جدید است که در دهه ی هشتاد با تلاشهای همه جانبه ی مهدی موسوی به ادبیات…
تحلیل و بررسی بلاغی و زیباییشناسی ضربالمثلها در سه منظومه شعری نظامی گنجوی
امثال و حکم، آینهی فرهنگ و باورهای قومی و ملی مردم یک محدودهی جغرافیایی یا تاریخی است. با دقت در…
جایگاه دستور زبان فارسی در ویرایش متون
زبان از جمله مؤثرترین و مهمترین ابزارهای ادای فکر و برقراری ارتباط است که بین اجزای آن روابط مشخصی وجود…
جلوه های ادب تعلیمی در شعر سنائی غزنوی
در این پایان نامه به تشخیص قصیده های تعلیمی سنائی پرداخته شده است و خطّ سیر فکری و اندیشه حکیم…
ساخت هنری شعرشهریار
اثر ادبی به ویژه شعر ازنظر به کارگیری زبان و روش بیان از اثر غیر ادبی متمایز می شود. ادبی…
قوانین ثبت دیدگاه