
چکیده
طرح مسئله
اهمیت موضوع
فرضیه تحقیق
روش جمع آوری اطلاعات
روش تحقیق
پیشینه تحقیق:
پایان نامه های مشابه
ضرورت موضوع
بخش اول: بایسته ها
فصل اول: مفاهیم وتعریف موضوع
مبحث اول: مفاهیم
الف:دانشگاه
ب: واژه استقلال
ج :استقلال دانشگاهی
د:استقلال سازمانی
مبحث دوم:تعریف موضوع
الف:استقلال (اتونومی)
ب: اصل بنیادی استقلال دانشگاه
ج:آزادی آموزشی
فصل دوم: جایگاه استقلال در اسناد قانونی
مبحث اول:اصول
بنداول :استقلال علمی
بند دوم:استخدام اعضای هئیت های علمی بر پایه معیاری های آکادمیک:
بند سوم:آزادی آکادمیک
مبحث دوم:مبانی استقلال
بنداول:قانون اساسی
بنددوم: سندچشم انداز
الف:بندالف ماده ۴۹ قانون برنامه چهارم توسعه
ب:بندب ماده ۲۰ قانون برنامه پنجم توسعه
فصل سوم : وضعیت ایران
مبحث اول:سیرتاریخی
مبحث دوم:پیشینه موضوع
بخش دوم:استقلال سازمانی،استقلال محتوایی،استقلال مالی واداری
فصل اول:قلمرو استقلال سازمانی(Institutional Autonomy)
گفتاراول:تعریف وتبیین موضوع
بنداول:تعریف
گفتاردوم: قلمرو استقلال سازمانی
گفتارسوم: سطوح آموزش در کشورهای مختلف
مبحث اول:هیات امنا
بنداول:تعریف وتبیین
بنددوم:وظایف واختیارات هیات امنا قبل وبعداز تصویب ماده ۴۹قانون برنامه چهارم توسعه
الف)وظایف واختیارات هیات امنا تا قبل از تصویب ماده ۴۹قانون برنامه چهارم
ب) وظایف و اختیارات هیئت های امنا در برنامه چهارم توسعه
بند سوم:جایگاه تطبیقی استقلال
الف)آمریکا
ب)کانادا
ج)استرالیا
گفتارچهارم:مسائل ساختاری درسطح وزارت
مبحث اول: شورای انقلاب فرهنگی
مبحث دوم:رفع موانع ساختاری درسطح فراوزارتی
فصل دوم:قلمرواستقلال محتوایی
گفتار اول:تعریف وتبیین وتاریخچه
مبحث اول:تعریف استقلال
بند اول:استقلال محتوایی
مبحث دوم:سیرتاریخی( مروری بر مفاهیم و مبانی استقلال و آزادی علمی دانشگاه)
مبحث سوم:آزادی علمی
مبحث سوم:قلمرواستقلال محتوایی
الف)هیات امنا وآزادی علمی
ب)دانشجو وآزادی علمی
ج)هیات علمی وآزادی علمی
د) حق دسترسی آزاد به اطلاعات و دانش
ه) استقلال دانشگاه ها در گزینش استاد و دانشجو
ط) امکان تعامل آزاد علمی با محیط جهانی
ظ) تقویت بخشی غیر دولتی آموزش عالی و انجمن های علمی
مبحث چهارم:پی آمدهای نفی استقلال
گفتاردوم:حدود آزادی آکادمیک
بند اول : حدود آزادی آکادمیک در موسسات آموزشی و پژوهشی
مبحث دوم:گزینش و استخدام اساتید
گفتارسوم:اعضای جامعه علمی
مبحث اول:اساتید
اولین دی نفع ازادی آکادمیک اساتید هستند برای دانستن چگونگی این آزادی وکم وکیف آن وروشن تر شدن بحث پرسش های ذیل مطرح شده..
الف: موسسات آموزشی
ب: دانشجویان
فصل سوم:قلمرواستقلال اداری ومالی
گفتاراول:تعریف وتبیین مفاهیم وسیرتاریخی قوانین ومقررات مالی واداری دانشگاهها
مبحث اول:تعریف وتبیین مفاهیم
مبحث دوم:سیرتاریخی قوانین ومقررات مالی واداری
گفتاردوم:وظایف واختیارات هیات امنا درزمینه مسائل اداری ومالی
گفتار سوم:فرصت ها
گفتارچهارم :چالش ها
چالش های عمده در اجرای بند الف ماده ۴۹
گفتارچهارم:رویکرداصل۴۴وبحث خصوصی سازی آموزش عالی
مبحث اول:استقلال دانشگاهی و رابطه آن با خصوصی سازی
مبحث دوم: عواقب و پیامدهای خصوصی سازی
محصول های مرتبط
ثبت اسناد رسمی و سند مالکیت و کاداستر و املاک
ثبت اسناد رسمی و سند مالکیت و کاداستر و املاک مقدمه. فصل اول.. تاریخچه ثبت و مالکیت در ایران.. ایمن…
شرکت با مسئولیت محدود
شرکت با مسئولیت محدود محاسن و معایب شرکت با مسئولیت محدود در مقایسه با شرکت سهامی خصوصیات شرکت با مسئولیت…
میزان اثربخشی تدابیر اتخاذ شده در زمینه پیشگیری از جرایم علیه املاک و اراضی
جرایم علیه املاک و اراضی من جمله جرایم علیه اموال و مالکیت هستند. جرایمی که علیه املاک و اراضی صورت…
آسیب ها و چالش های تفکیک اعیانی
سازمان ثبت اسناد و املاک از جمله سازمانهای قدیمی، و بسیار مهم درتثبیت سرمایه های اشخاص حقیقی و حقوقی خصوصی…
ثبت املاک ، دفتر ، املاک و استعلام بازداشتی
چکیده : این پروژه حاصل چندین ماه تلاش در زمینه ثبت و اسناد واملاک کشور می باشد که در سه…
تاریخچه ثبت اسناد و املاک اهداف و ماموریت ها
در این مقاله تاریخچه ثبت اسناد و املاک از دوران باستان تا کنون بررسی و تحقیق گردیده نوع فایل: word…
قوانین ثبت دیدگاه