جستجو برای:
  • صفحه اصلی
  • سوالات استخدامی
    • استخدامی آموزش و پرورش
    • استخدامی بانک
    • استخدامی تامین اجتماعی
    • استخدامی تخصصی
    • استخدامی دانشگاه صنعتی شریف
    • استخدامی دانشگاه فرهنگیان
    • استخدامی دستگاههای اجرایی
    • استخدامی دولتی
    • استخدامی دیوان محاسبات کشور
    • استخدامی روز
    • استخدامی شرکت نفت
    • استخدامی شهرداری
    • استخدامی قوه قضاییه
    • استخدامی مشاغل شغلی راه آهن
    • استخدامی هلال احمر
    • استخدامی هنرآموزها
    • استخدامی وزارت بهداشت
    • استخدامی وزارت نیرو
    • دولتی مصاحبه و گزینش
    • شرکت خصوصی و دانش بنیان
  • پژوهش ها
  • سوالات متداول
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • info[at]soal24.com
  • فروشگاه
  • بلاگ
  • تماس با ما
  • درباره ما
مرجع آموزش مجازی 24 سوال
  • صفحه اصلی
  • سوالات استخدامی
    • استخدامی آموزش و پرورش
    • استخدامی بانک
    • استخدامی تامین اجتماعی
    • استخدامی تخصصی
    • استخدامی دانشگاه صنعتی شریف
    • استخدامی دانشگاه فرهنگیان
    • استخدامی دستگاههای اجرایی
    • استخدامی دولتی
    • استخدامی دیوان محاسبات کشور
    • استخدامی روز
    • استخدامی شرکت نفت
    • استخدامی شهرداری
    • استخدامی قوه قضاییه
    • استخدامی مشاغل شغلی راه آهن
    • استخدامی هلال احمر
    • استخدامی هنرآموزها
    • استخدامی وزارت بهداشت
    • استخدامی وزارت نیرو
    • دولتی مصاحبه و گزینش
    • شرکت خصوصی و دانش بنیان
  • پژوهش ها
  • سوالات متداول
  • تماس با ما
  • درباره ما
0

ورود و ثبت نام

بررسی تاثیر رسانه های ارتباط جمعی بر سرمایه اجتماعی خانواده های ساکن شهر بندرعباس

خانهپژوهش هاجامعه شناسیبررسی تاثیر رسانه های ارتباط جمعی بر سرمایه اجتماعی خانواده های ساکن شهر بندرعباس
حالت مطالعه

فصل اول کلیات تحقیق

مقدمه

بیان مسئله

اهمیت و ضرورت پژوهش

هدف کلی

اهداف جزیی

 

فصل دوم مروری بر تحقیقات انجام شده(ادبیات و مستندات ، چارچوب ها و مبنای ، سابقه و پیشینه تحقیق)

بخش اول: رسانه های جمعی

انواع ارتباط

رسانه های گروهی

پیدایش رسانه ها

رسانه های چاپی

رسانه های الکترونیکی(رادیو و تلویزیون)

رسانه های جدید الکترونیک(رسانه های تله ماتیک)

شکل گیری فرهنگ رسانه ای

نظریه های رسانه

نظریه جامعه توده وار

نظریه مارکسیسم(کلاسیک)

نظریه اقتصاد سیاسی رسانه

نظریه مکتب فرانکفورت

نظریه کارکردگرایی ساختاری

کارکرد و نقش رسانه های ارتباط جمعی

بخش دوم: سرمایه اجتماعی

تاریخچه مفهومی سرمایه اجتماعی

ماهیت سرمایه اجتماعی

طبقه بندی سرمایۀ اجتماعی

انواع سرمایه اجتماعی

نظریه های سرمایه اجتماعی

جمیز کلمن

فرانسیس فوکومایا

پیر بوردیو

سرمایه اجتماعی در خانواده

سرمایه اجتماعی درون خانواده

سرمایه اجتماعی فراسوی خانواده

بخش سوم: چارچوب نظری تحقیق

بخش چهارم: پیشینه تجربی تحقیق

پژوهش های انجام شده در داخل کشور

پژوهش های انجام شده در خارج از کشور

جمع بندی تحقیقات انجام شده

 

فصل سوم مواد و روش ها / روش اجرای تحقیق

مقدمه

روش سنجش

تعریف نظری و عملیاتی متغیرهای تحقیق

متغیر مستقل: رسانه جمعی

متغیر وابسته: سرمایه اجتماعی

اعتماد

شبکه روابط اجتماعی و پیوندهای خانوادگی

مشارکت اجتماعی

فرضیه های تحقیق

فرضیه های اصلی تحقیق

فرضیه های فرعی تحقیق

واحد تحلیل

سطح مشاهده

جامعه آماری

شیوه نمونه گیری

پایایی و روایی تحقیق

 

فصل چهارم تجزیه و تحلیل و بیان نتایج حاصل از تحقیق

توصیف شاخص های دموگرافیک (بررسی ویژگی های عمومی)

وضعیت جنسیت آزمودنی ها

وضعیت سن آزمودنی ها

وضعیت میزان تحصیلات آزمودنی ها

وضعیت تاهل آزمودنی ها

وضعیت اشتغال آزمودنی ها

وضعیت متغیرهای تحقیق

نمره های مؤلفه های متغیر سطح استفاده از رسانه های الکترونیکی

وضعیت متغیر سرمایه اجتماعی

وضعیت متغیر اعتماد اجتماعی

وضعیت متغیر شبکه روابط و پیوندهای خانوادگی

وضعیت متغیر تعامل اجتماعی

نمره های متغیر سرمایه اجتماعی و مؤلفه های آن

فرضیه های تحقیق

بین متوسط میزان استفاده از اینترنت در طول هفته و سرمایه اجتماعی رابطه وجود دارد

بین متوسط میزان استفاده از تلویزیون داخلی در طول هفته و سرمایه اجتماعی رابطه وجود دارد

بین متوسط میزان استفاده از تلویزیون خارجی در طول هفته و سرمایه اجتماعی رابطه وجود دارد

بین متوسط میزان استفاده از اینترنت در طول هفته و اعتماد اجتماعی رابطه وجود دارد

بین متوسط میزان استفاده از تلویزیون داخلی در طول هفته و اعتماد اجتماعی رابطه وجود دارد

بین متوسط میزان استفاده از تلویزیون خارجی در طول هفته و اعتماد اجتماعی رابطه وجود دارد

بین متوسط میزان استفاده از اینترنت در طول هفته و شبکه روابط و پیوندهای خانوادگی رابطه وجود دارد

بین متوسط میزان استفاده از تلویزیون داخلی در طول هفته و شبکه روابط و پیوندهای خانوادگی رابطه وجود دارد

بین متوسط میزان استفاده از تلویزیون خارجی در طول هفته و شبکه روابط و پیوندهای خانوادگی رابطه وجود دارد

بین متوسط میزان استفاده از اینترنت در طول هفته و تعامل اجتماعی رابطه وجود دارد

بین متوسط میزان استفاده از تلویزیون داخلی در طول هفته و تعامل اجتماعی رابطه وجود دارد

بین متوسط میزان استفاده از تلویزیون خارجی در طول هفته و تعامل اجتماعی رابطه وجود دارد

 

فصل پنجم بحث و تفسیر و نتیجه گیری و جمع بندی

نتایج تحقیق

:نتایج مشخصات فردی پژوهش

نتایج توصیفی متغیرهای تحقیق

نتایج فرضیه های اصلی

نتایج فرضیه‌های فرعی

بحث و بررسی

محدودیتهای پژوهش

پیشنهادات پژوهش

پیشنهادات کاربردی

پیشنهادات پژوهشی

برچسب: دانلود پایان نامه جامعه شناسی دانلود پایان نامه علوم اجتماعی دانلود مقاله علوم اجتماعی موضوع پایان نامه علوم اجتماعی

محصول های مرتبط

بررسی عوامل اجتماعی، فرهنگی انزوای اجتماعی دختران مجردبالای 30 سال شهر یزد

فصل اول: کلیات تحقیق مقدمه بیان مسئله اهمیت و ضرورت تحقیق اهداف پژوهش اهداف اصلی تحقیق اهداف فرعی تحقیق کاربرد…

بررسی تأثیر شبکه های اجتماعی مجازی بر هویت جمعی: مطالعه دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان

فصل اول: کلیات مقدمه بیان مساله اهداف تحقیق اهمیت و ضرورت تحقیق تعاریف مفاهیم و اصطلاحات کلیدی  فصل دوم: چارچوب…

آسیب شناسی نقش زنان در جامعه و پیامدهای آن برای خانواده های یزدی

فصل اول کلیات تحقیق ۱-۱٫مقدمه ۱-۲٫  بیان مسئله ۱-۳٫  اهمیت و ضرورت تحقیق ۱-۴٫  اهداف تحقیق ۱-۴-۱٫  هدف کلی تحقیق…

احساس عدالت و رابطه آن با گرایش های سیاسی (مطالعه ی شهر تهران)

فصل اول: کلیات تحقیق ۱-۱ مقدمه ۲-۱ طرح مسئله ۳-۱ اهداف پژوهش ۴-۱ ضرورت و اهمیت موضوع ۵-۱ مرور پیشینه…

بررسی علل اجتماعی گرایش جوانان 35-18 سال بندر عباس به مصرف مشروبات الکلی در سال 1393

فصل اول : کلیات تحقیق ۱-۱- مقدمه ۲-۱- بیان مسئله ۳-۱-ضرورت و اهمیت تحقیق ۴-۱-اهداف تحقیق ۵-۱-هدف کلی تحقیق ۶-۱-…

بررسی جامعه شناختی کیفیت زندگی سرپرستان خانوار شهر زنجان در سال 1392

فصل اول: کلیات تحقیق مقدمه تعریف مساله و بیان سؤالهای اصلی تحقیق ضرورت انجام تحقیق هدف ها فصل دوم: ادبیات…

نظرات

قوانین ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • دیدگاه های نامرتبط به مطلب تایید نخواهد شد.
  • از درج دیدگاه های تکراری پرهیز نمایید.
  • امتیاز دادن به محصولات فقط مخصوص خریداران محصول می باشد.

لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قیمت :

17,000 تومان

امتیاز
0 از 0 رأی
17,000 تومان
دسته: جامعه شناسی، علوم اجتماعی
درباره مجموعه 24 سوال

مجموعه ۲۴ سوال بهار ۱401 با تفکر خدمت به جامعه دانشجویی و جویای کار در کشور شروع به فعالیت نمود. سعی و هدف مجموعه ۲۴ سوال ارائه آموزش های مجازی می باشد که در واقع یک دفتر مجازی برای آموزش روزمه شما می باشد.

لینک های مفید
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • سوالات متداول
  • فروشگاه
  • وبلاگ
حساب کاربری
  • حساب کاربری من
  • مشاهده سفارشات
  • سبد خرید
  • پرداخت
  • فروشگاه

© 2025 مرجع آموزش مجازی 24 سوال. تمامی حقوق محفوظ است

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت