
فصل اول: کلیات
۱-۱- مقدمه
۱-۲- بیان مسأله
۱-۳- اهمیت و ضرورت پژوهش
۱-۴- اهداف پژوهش
۱-۴-۱- هدف کلی:
۱-۴-۲- اهداف جزیی
فصل دوم: پیشینه پژوهش
۲-۱- مقدمه
۲-۲- سیر تحول بزهکاری در ادوار تاریخی
۲-۲-۱- بزهکاری در عهد قدیم
۲-۲-۲- بزهکاری در قرون وسطی
۲-۲-۳- بزهکاری و جرم در عصر مدرن
۲-۲-۴- بزهکاری و جرم در اسلام
۲-۳- پیشینه داخلی
۲-۴- پیشینه خارجی
۲-۵- نقد پژوهش های پیشین
فصل سوم: مبانی نظری
۳-۱- مقدمه
۳-۲- نظریه های مربوط به رفتارهای بزهکارانه
۳-۲-۱- دیدگاه جرم شناسی کلاسیک
۳-۲-۲- دیدگاه اثبات گرایی
۳-۲-۲-۱- اثبات گرایی زیستی
۳-۲-۲-۲- اثبات گرایی روانی
۳-۲-۳- نظریه های زیستی – اجتماعی
۳-۲-۴- نظریه های جامعه شناختی
۳-۲-۴-۱- نظریه های ساختار اجتماعی
۳-۲-۴-۱-۱- نظریه بی سازمانی اجتماعی
۳-۲-۴-۱-۱-۱- نظریه بوم شناختی رابرت ازرا پارک
۳-۲-۴-۱-۱-۲- نظریه مناطق متحدالمرکز کلیفورد شاو و هنری مک کی
۳-۲-۴-۱-۱-۳- نظریه فعالیتهای روزمره مارکوس فلسون و لاورنس کوهن
۳-۲-۴-۱-۲- نظریه فشار
۳-۲-۴-۱-۲-۱- نظریه آنومی امیل دورکیم
۳-۲-۴-۱-۲-۲- نظریه فشار رابرت مرتن
۳-۲-۴-۱-۲-۳- نظریه فشار عمومی رابرت آگنیو
۳-۲-۴-۱-۲-۴- نظریه آنومی نهادی استیون مسنر و ریچارد روزنفلد
۳-۲-۴-۱-۳- نظریه انحراف فرهنگی
۳-۲-۴-۱-۳-۱- نظریه هنجارهای رفتاری تورستن سلین
۳-۲-۴-۱-۳-۲- نظریه خرده فرهنگ بزهکارانه آلبرت کوهن
۳-۲-۴-۱-۳-۳- نظریه فرهنگ طبقه پایین والتر میلر
۳-۲-۴-۱-۳-۴- نظریه فرصت افتراقی ریچارد کلووارد و لوید اهلین
۳-۲-۴-۱-۳-۵- نظریه کد(رمز) خیابان الیاه اندرسون
۳-۲-۴-۲- نظریه های فرآیند اجتماعی
۳-۲-۴-۲-۱- نظریه یادگیری اجتماعی
۳-۲-۴-۲-۱-۱- نظریه همنشینی افتراقی ادوین ساترلند
۳-۲-۴-۲-۱-۲- نظریه هویت پذیری افتراقی دانیل گلیزر
۳-۲-۴-۲-۱-۳- نظریه تقویت افتراقی رانلد آکرز و رابرت بورگس
۳-۲-۴-۲-۱-۴- نظریه خنثی سازی دیوید ماتزا و گرشام سایکز
۳-۲-۴-۲-۲- نظریه کنترل اجتماعی
۳-۲-۴-۲-۲-۱- نظریه بازداری والتر ریکلس
۳-۲-۴-۲-۲-۲- نظریه پیوند اجتماعی تراویس هیرشی
۳-۲-۴-۲-۲-۳- نظریه شرمنده سازی جان بریث ویت
۳-۲-۴-۲-۲-۴- دکترین بازدارندگی
۳-۲-۴-۲-۳- نظریه واکنش اجتماعی یا برچسب زنی
۳-۲-۴-۲-۳-۱- نظریه نمایش شر فرانک تاننبائوم
۳-۲-۴-۲-۳-۲- نظریه انحراف اولیه و ثانویه ادوین لمرت
۳-۲-۴-۲-۳-۳- نظریه بیگانگان هوارد بکر
۳-۲-۴-۲-۳-۴- نظریه عدم مداخله رادیکال ادوین شور
۳-۲-۴-۲-۳-۵- نظریه فریبندگی های جرم جک کاتز
۳-۲-۴-۳- نظریه تضاد اجتماعی
۳-۲-۴-۳-۱- نظریه تضاد کارل مارکس
۳-۲-۴-۳-۲- نظریه تضاد گروهی جورج ولد
۳-۲-۴-۳-۳- نظریه واقعیت اجتماعی جرم ریچارد کوئینی
۳-۲-۴-۳-۴- نظریه جرم و نظم قانونی آستین ترک
۳-۲-۴-۳-۵- نظریه مارکسیسم ساختاری ویلیام چامبلیس و رابرت سیدمن
۳-۲-۴-۳-۶- نظریه واقع گرایی چپ جان لی و جوک یانگ
۳-۲-۴-۳-۷- نظریه کنترل قدرت جان هاگان
۳-۲-۴-۴- نظریه های تکاملی(تلفیقی)
۳-۲-۴-۴-۱- نظریه های دوره زندگی
۳-۲-۴-۴-۱-۱- نظریه درجه بندی سنی رابرت سامپسون و جان لاب
۳-۲-۴-۴-۱-۲- مدل تکامل اجتماعی ریچارد کاتالانو و دیوید هاوکینز
۳-۲-۴-۴-۱-۳- نظریه تلفیقی دلبرت الیوت، سوزان ایجتون و راچل کانتر
۳-۲-۴-۴-۱-۴- نظریه تعاملی ترنس ثورنبری، ماروین کرون، آلن لیزوت و مارگرات فارنورث
۳-۲-۴-۴-۱-۵- نظریه عمومی جرم و بزهکاری رابرت آگنیو
۳-۲-۴-۴-۱-۶- نظریه حمایت اجتماعی فرانسیس کالن
۳-۲-۴-۴-۲- نظریه های خصلت پنهان
۳-۲-۴-۴-۲-۱- نظریه یادگیری – سرشتی جیمز ویلسون و ریچارد هرنشتاین
۳-۲-۴-۴-۲-۲- نظریه عمومی جرم میشل گاتفریدسون و تراویس هیرشی
۳-۲-۴-۴-۲-۳- نظریه پتانسیل ضد اجتماعی شناختی تلفیقی دیوید فارینگتون
۳-۲-۴-۴-۲-۴- نظریه اجبار افتراقی مارک کالوین
۳-۲-۴-۴-۲-۵- نظریه تعادل کنترل چارلز تیتل
۳-۲-۴-۴-۳- نظریه های خط سیر
۳-۲-۴-۴-۳-۱- نظریه مسیرهای بزهکاری رالف لوبر
۳-۲-۴-۴-۳-۲- نظریه تاکسونومی دوگانه تخلف تری موفیت
۳-۲-۴-۴-۳-۳- نظریه تخلف زودهنگام و دیرهنگام جرالد پترسون و کارن یوئرگر
۳-۲-۴-۴-۴- نظریه های رفتارهای پرخطر
۳-۲-۴-۴-۴-۱- نظریه رفتار مشکل آفرین ریچارد جسور
۳-۲-۴-۴-۴-۲- نظریه زمان بندی بلوغ چارلز اروین
۳-۲-۴-۴-۴-۳- نظریه استرس اجتماعی جان رودز
۳-۳- نظریه های مهارت های اجتماعی و ارتباطی
۳-۳-۱- نظریه های روانشناختی مهارت اجتماعی و ارتباطی
۳-۳-۲- نظریه های اجتماعی مهارت اجتماعی و ارتباطی
۳-۴- چارچوب نظری پژوهش
۳-۵- مدل مفهومی پژوهش
۳-۶- مدل تجربی پژوهش
۳-۷- فرضیات پژوهش
فصل چهارم: روش شناسی پژوهش
۴-۱- روش پژوهش
۴-۲- تکنیک جمع آوری اطلاعات
۴-۳- جامعه آماری
۴-۴- حجم نمونه
۴-۵- روش نمونه گیری
۴-۶- واحد تحلیل
۴-۷- تعریف مفاهیم
۴-۸- روایی و پایایی ابزار سنجش
۴-۹- روش های تجزیه و تحلیل داده ها
فصل پنجم: تجزیه و تحلیل داده ها
۵-۱- مقدمه
۵-۲- داده های توصیفی
۵-۳- یافته های استنباطی
۵-۳-۱- تحلیل های آماری دو متغیره (بررسی فرضیات)
۵-۳-۲- تحلیل های آماری چندمتغیره
۵-۳-۲-۱- تحلیل رگرسیون چندمتغیره
۵-۳-۲-۲- تحلیل مسیر
فصل ششم: بحث و نتیجه گیری
۶-۱- یافته ها
۶-۲- بحث و تحلیل نتایج
۶-۳- پیشنهادها
۶-۳-۱- پیشنهادهای اجرایی
۶-۳-۲- پیشنهادهای پژوهشی
۶-۴- محدودیت های پژوهش
محصول های مرتبط
بررسی عوامل اجتماعی- اقتصادی موثر بر گرایش دانشجویان به پژوهش (مطالعه موردی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد جهرم)
فصل اول: کلیات تحقیق ۱ـ۱ـ مقدمه : ۱ـ۲ـ بیان مسأله ۱ـ۳ـ تاریخچه یا سابقه ی موضوع یا مسأله ۱ـ۴ـ…
بررسی رابطه برخی عوامل فرهنگی- اجتماعی با افت تحصیلی دانشجویان ایثارگر دانشگاه شهید باهنر کرمان
فصل اول: کلیات تحقیق مقدمه بیان مسئله اهمیت تحقیق هدفهای تحقیق فصل دوم: مبانی نظری پژوهش بخش اول: ادبیات موضوع…
بررسی ایده آل های باروری در بین زنان 49-15 ساله (مطالعه موردی: شهرستان مهر، استان فارس)
فصل اول: کلیات ۱-۱- مقدمه ۱-۲- بیان مسأله ۱-۳- اهمیت و ضرورت ۱-۴- اهداف تحقیق ۱-۴-۱- هدف کلی ۱-۴-۲- اهداف…
بررسی علل اجتماعی گرایش جوانان 35-18 سال بندر عباس به مصرف مشروبات الکلی در سال 1393
فصل اول : کلیات تحقیق ۱-۱- مقدمه ۲-۱- بیان مسئله ۳-۱-ضرورت و اهمیت تحقیق ۴-۱-اهداف تحقیق ۵-۱-هدف کلی تحقیق ۶-۱-…
بررسی رابطه احساس بی هنجاری (آنومی) با امکان کنش ارتباطی
فصل اول: کلیات تحقیق ۱-۱- طرح مسئله ۱-۲- ضرورت و اهمیت موضوع ۱-۳- پرسشهای پژوهش ۱-۴- اهداف تحقیق ۱-۵- پیشینه…
تاثیر استفاده از اینترنت بر سبک زندگی در بین دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان
فصل اول: کلیات تحقیق ۱-۱- مقدمه ۱-۲- بیان مسئله ۱-۳- ضرورت و اهمیت پژوهش ۱-۴- اهداف تحقیق ۱-۴-۱ هدف کلی…
قوانین ثبت دیدگاه