فصل اول : کلیات تحقیق
۱-۱- مقدمه
۱-۲- بیان مسئله
۱-۲-۱- میزان و نحوه تأثیر وسایل ارتباط جمعی – نظریه های موجود
۱-۳- اهمیت و ضرورت تحقیق
۱-۴- اهداف تحقیق
۱-۴-۱- اهداف کلی
۱-۴-۲- اهداف فرعی تحقیق
۱-۵- سؤالات تحقیق
۱-۶- فرضیه های تحقیق
۱-۶-۱- فرضیه اصلی
۱-۶-۲- فرضیه های فرعی
۱-۷- تعریف واژه ها و اصطلاحات ( مفهومی- عملیاتی)
۱-۷-۱- مصرف رسانه ای
۱-۷-۲- محیط زیست ( Environment)
۱-۷-۲-۱- محیط زیست طبیعی
۱-۷-۲-۲- محیط زیست مصنوعی
۱-۷-۲-۳- محیط زیست اجتماعی
فصل دوم : مروری بر ادبیات ، چهارچوب نظری و پیشینه تحقیق
۲-۱- مقدمه
۲-۲- مفهوم محیط زیست
۲-۲-۱- مفهوم آلودگی
۲-۲-۲- تهدیدات زیست محیطی
۲-۲-۳- تعاریف محیط زیست
۲-۳- مفهوم رسانه جمعی
۲-۳-۱- مفهوم استفاده از رسانه های جمعی
۲-۳-۲- رسانه تلویزیون – ویژگیها
۲-۳-۳- کارکردهای رسانه تلویزیون
۲-۳-۴- رسانه، اطلاع رسانی و آموزش
۲-۳-۵- رسانه تلویزیون آموزشی
۲-۳-۶- جایگاه رسانه در تنویر افکار عمومی
۲-۴- چهارچوب نظری تحقیق
۲-۴-۱- نظریات رسانه ها
۲-۴-۱-۱- نظریه کاشت ( Cultivation Theory)
۲-۴-۱-۲- نظریه برجسته سازی(Agenda-Setting Theory)
۲-۴-۱-۳- نظریه استفاده و خوشنودی (Uses and Gratifications Theory )
۲-۴-۱-۴- تئوری مسئولیت اجتماعی رسانهها
۲-۴-۲- مدل های ارتباطات جمعی – مدل های مخاطب محور
۲-۵- پیشینه تحقیق
۲-۵-۱- تحقیقات داخلی
۲-۵-۲- تحقیقات خارجی
فصل سوم : روش شناسی تحقیق
۳-۱- مقدمه
۳-۲- روش پژوهش
۳-۳- جامعه و نمونه آماری
۳-۴- روش تعیین حجم نمونه
۳-۴-۱- ابزار گردآوری داده ها
۳-۵- روش جمع آوری اطلاعات
۳-۶- روایی و پایایی ابزار اندازه گیری (Reliability & Validity)
فصل چهارم : تجزیه و تحلیل داده ها
۴-۱- مقدمه
۴-۲- آمار توصیفی
۴-۲-۱- آمار توصیفی متغیر ” جنسیت”
۴-۲-۲- آمار توصیفی متغیر ” سن”
۴-۲-۳- آمار توصیفی متغیر ” تحصیلات”
۴-۲-۴- آمار توصیفی متغیر ” وضعیت اشتغال”
۴-۲-۵- آمار توصیفی متغیر ” مدت زمان استفاده از تلویزیون”
۴-۲-۶- آمار توصیفی متغیر ” نوع برنامه های تلویزیونی زیست محیطی”
۴-۳- آمار استنباطی
۴-۳-۱- فرضیه اصلی تحقیق – آمار استنباطی
۴-۳-۲- فرضیه فرعی اول – آمار استنباطی
۴-۳-۳- فرضیه فرعی دوم – آمار استنباطی
۴-۳-۴- فرضیه فرعی سوم – آمار استنباطی
۴-۴- تکنیک یا ماتریس سوات (SWOT)
۴-۴-۱- مرحله نخست: ارزیابی عوامل داخلی (IFE) و خارجی (EFE)
۴-۴-۱- ۱- ارزیابی “عوامل داخلی” موثر بر عملکرد برنامه های تلویزیون در حفاظت از محیط زیست
۴-۴-۱-۲- ارزیابی “عوامل خارجی” مؤثر برعملکرد برنامه های تلویزیونی در حفظ محیط زیست
۴-۴-۲- مرحله دوم : ماتریس عوامل داخلی و خارجی
۴-۴-۳- مرحله سوم: اولویت بندی نهایی عوامل داخلی و خارجی
۴-۴-۴- مرحله چهارم : تدوین راهبردها
۴-۴-۴-۱- راهبردهای تهاجمی/رقابتی (SO)
۴-۴-۴-۲- راهبردهای تنوع بخشی (ST)
۴-۴-۴-۳- راهبردهای بازنگری (WO)
۴-۴-۴-۴- راهبردهای تدافعی (WT)
فصل پنجم : نتیجه گیری و پیشنهادات
۵-۱- مقدمه
۵-۲- خلاصه یافته های تحقیق
۵-۳- محدودیت های تحقیق
۵-۴- پیشنهادات نظری و کاربردی
۵-۴-۱- پیشنهادات نظری
۵-۴-۲- پیشنهادات کاربردی
۵-۴-۳- پیشنهادات برای سایر تحقیقات
محصول های مرتبط
بررسی عوامل اجتماعی- فرهنگی مرتبط با نگرش زنان نسبت به معاشرت و دوستی دختر و پسر قبل از ازدواج
فصل اول: کلیات ۱-۱-مقدمه ۱-۲- بیان مسئله ۱-۴- اهمیت و ضرورت تحقیق ۱-۳- اهداف تحقیق فصل دوم: پیشینه تحقیق…
بررسی کیفی تطبیقی اخبار 20:30 سیمای جمهوری اسلامی ایران و برنامه خبری شصت دقیقه بی بی سی فارسی
فصل اول: کلیات پژوهش مقدمه بیان مسئله ضرورت و اهمیت پژوهش اهداف پژوهش سوألات کلیدی پژوهش روش پژوهش جامعه آماری…
بررسی مقایسه ای سبک های دلبستگی و تمایل به طلاق با کنترل سر سختی روانشناختی بین زنان، دارای شوهر مبتلا به اختلال مصرف مواد
فصل اول طرح تحقیق ۱-۱- مقدمه ۱-۲- بیان مساله ۱-۳- اهمیت و ضرورت انجام تحقیق ۱-۴- اهداف تحقیق ۱-۴-۱-هدف کلی…
بررسی میزان گرایش فرزندان نوجوان مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام (ره) شهرستان سمنان به انحرافات اجتماعی
فصل اول: کلیات پژوهش مقدمه بیان مساله اهمیت و ضرورت پژوهش اهداف پژوهش فصل دوم: مبانی نظری پژوهش مقدمه مروری…
بررسی جامعه شناختی کیفیت زندگی سرپرستان خانوار شهر زنجان در سال 1392
فصل اول: کلیات تحقیق مقدمه تعریف مساله و بیان سؤالهای اصلی تحقیق ضرورت انجام تحقیق هدف ها فصل دوم: ادبیات…
بررسی عوامل اجتماعی- روانی مؤثّر بر میزان مصرف خودسرانهِ ی دارو در بین شهروندان 18 تا 55 سال شهر یاسوج
فصل اول: کلیات تحقیق ۱-۱- مقدمه ۱-۲- بیان مسأله ۱-۳- اهمیت و ضرورت تحقیق ۱-۴- اهداف تحقیق ۱-۴-۱ هدف اصلی…
قوانین ثبت دیدگاه