فصل اول: کلیات تحقیق
۱-۱٫ مقدمه
۱-۲٫ بیان مسئله
۱-۳٫ متغیرها
۱-۳-۱٫ متغیرمستقل: راهکارها
۱-۳-۲٫ متغیرتابع: طرحهای همکاری (امانت بین کتابخانه ای،اشتراک منابع)
۱-۴٫ اهمیت وضرورت تحقیق
۱-۵٫ اهداف تحقیق
۱-۵-۱٫ هدف اصلی
۱-۵-۲٫ اهداف فرعی
۱-۶٫ استفادهی کاربردی ازتحقیق
۱-۷٫ فرضیه
۱-۸٫ سؤال اصلی تحقیق
۱-۸-۱٫ سؤالهای تحقیق
۱-۹٫ تعاریف مفهومی وعملیات
۱-۹-۱٫ تعریف مفهومی
۱-۹-۲٫ تعریف عملیاتی
فصل دوم مروری بر ادبیات تحقیق و پیشینهی تحقیق
۲-۱٫ مقدمه
۲-۲٫ تعریف همکاری
۲-۳٫ ایجادطرح همکاری بین کتابخانهای
۲-۴٫ روشهای همکاری
۲-۴-۲٫ همکاری کتابخانههادردانشگاه وروکلاو
۲-۵٫ شرایط لازم برای کسب موفقیت دربرنامههای همکاری بین کتابخانهها
۲-۶٫ انواع همکاریهای بین کتابخانهای
۲-۷٫ اهداف همکاری بین کتابخانهها
۲-۸٫ همکاری بین کتابخانهای؛غنی کردن کتابخانههای کوچک
۲-۹٫ همکاری بین کتابخانههادرمان نه پیشگیری
۲-۱۰٫ امانت بین کتابخانهای
۲-۱۰-۱٫ ایجادنظام امانت بین کتابخانهای
۲-۱۰-۲٫ رهنمودهای ایفلادرخصوص اصول اجرای امانت بین کتابخانهای وخدمات تحویل مدرک درسطح بینالملل
۲-۱۰-۳٫ اصول ورهنمودهای اجرایی
۲-۱۰-۳-۱٫ مزایای همکاری بین کتابخانهها
۲-۱۰-۳-۲٫ مزایای کتابخانههای مشترک
۲-۱۰-۴٫ پروتکل امانت بین کتابخانهای: پیشرفت وپروژهها
۲-۱۱٫ تأثیرنظامهای رایانهای برخدمات امانت بین کتابخانهای
۲-۱۲٫ امانت بین کتابخانهای درایران
۲-۱۳٫ امانت بین کتابخانهای درسایرکشورها
۲-۱۳-۱٫ ایالات متحدۀآمریکا
۲-۱۳-۱-۱٫ کدامانت برای ایالات متحده،توسط کمیته امانت بین کتابخانهای
۲-۱۳-۱-۲٫ پروژۀامانت بین کتابخانهها وتحویل مدرک درآمریکای شمالی
۲-۱۳-۱-۳٫ مکزیک
۲-۱۳-۱-۴٫ انگلستان
۲-۱۳-۱-۵٫ استرالیا
۲-۱۳-۱-۶٫ هندوستان
۲-۱۳-۱-۷٫ دانمارک
۲-۱۴٫ اشتراک منابع
۲-۱۴-۱٫ نکات اساسی درطرحهای اشتراک منابع
۲-۱۴-۲٫ جایگاه اشتراک منابع درتوسعه خدمات کتابداری واطلاع رسانی
۲-۱۴-۳٫ استفاده کنندگان چندگانه ازمنابع اطلاعاتی
۲-۱۴-۴٫ ضرورت ایجاددستگاههای اجرایی مناسب
۲-۱۴-۵٫ اشتراک منابع، فراهمآوری مشترک
۲-۱۴- ۵-۱٫ تحویل مدرک واشتراک منابع
۲-۱۴-۶٫ محدودیتهایی که دراشتراک منابع پیش میآید
۲-۱۵٫ پیشینههای تحقیق
۲-۱۵-۱٫ مطالعات انجام شده درخارج ازایران
۲-۱۵-۱-۲٫ مطالعات انجام شده درداخل ایران
۲-۱۵-۱-۳٫ جمعبندی پیشینههای تحقیق
فصل سوم: روش اجرای تحقیق
۳-۱٫ مقدمه
۳-۲٫ روش تحقیق
۳-۳٫ جامعه آماری
۳-۴٫ حجم نمونه
۳-۵٫ روش نمونهگیری
۳-۶٫ ابزارگردآوری اطلاعات (روایی،پایایی)
۳-۶-۱٫ ابزارگردآوری اطلاعات
۳-۶-۲٫ روایی
۳-۶-۳٫ پایایی
۳-۷٫ روش تجزیه وتحلیل اطلاعات
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل دادهها
۴-۱٫ مقدمه
۴-۲٫ پرسش اساسی شماره ۱: ویژگیهای جمعیت شناختی جامعه موردمطالعه ازچه خصوصیاتی برخورداراست؟
۴-۲-۱٫ تعدادکارمندان وجنسیت آنهادرکتابخانههای نهادرهبری
۴-۲-۲٫ نوع دانشگاه
۴-۲-۳٫ سال تاسیس دانشگاه
۴-۲-۴٫ تعدادعضای کتابخانههای نهادرهبری
۴-۲-۵٫ رشته تحصیلی مسئولین کتابخانههای نهادرهبری
۴-۲-۶٫ سطح تحصیلاتی مسئولین کتابخانههای نهادرهبری
۴-۳٫ پرسش اساسی شماره ۲: وضعیت کنونی منابع وشیوه تهیه آن درکتابخانههای نهادرهبری ازچه ویژگیهایی برخورداراست؟
۴-۳-۱٫ انتخاب منابع کتابخانه به چه صورتی انجام میشود؟
۴-۳-۲٫ خریدمنابع برای کتابخانه به چه صورتی انجام میشود؟
۴-۳-۳٫ چندعنوان کتاب درکتابخانه موجوداست؟
۴-۳-۴٫ منابع موجوددرکتابخانه به چه نحوی ثبت میگردند؟
۴-۳-۵٫ آیامنابع چاپی والکترونیکی کتابخانه درارتباط بانیازهای آموزشی وپژوهشی دانشکده یادانشگاه میباشد؟
۴-۳-۶٫کدام یک ازمواردزیررابرای استفاده کنندگان کتابخانه مشترک هستید؟
۴-۳-۷٫ چه تعدادازنشریات ادواری راآبونه هستید؟
۴-۳-۸٫ گرایشات موضوعی کتابخانه رابه ترتیب اولویت ازعدد ۱ تا ۷ مشخص نمائید؟
۴-۴٫ پرسش اساسی شماره ۳: توانایی مالی کتابخانههای نهادرهبری درجهت ایجادطرحهای همکاری تاچه میزان میباشد؟
۴-۴-۱٫ آیاکتابخانه دارای بودجه اختصاصی میباشد؟
۴-۴-۲٫ بودجه اختصاص یافته برای تهیه منابع کتابخانه کافی است؟
۴-۴-۳٫ تاچه اندازه متمایل به همکاری درجهت مرتفع نمودن واختصاص منابع مالی درایجادطرحهای همکاری بین کتابخانهای درکتابخانههای نهادرهبری میباشید؟
۴-۴-۴٫ تاچه اندازه طرحهای همکاری بین کتابخانهای رامیشناسید؟
۴-۵٫ پرسش اساسی شماره ۴ : نیروهای انسانی کتابخانههای نهادرهبری تاچه میزان نسبت به اصول همکاری وپذیرش آن ازآمادگی لازمه بهرهمند میباشند؟
۴-۵-۱٫ به نظرشما امانت بین کتابخانهای تاچه اندازه درتأمین نیازهای اطلاعاتی کاربران مؤثراست؟
۴-۵-۲٫ چنانچه طرح همکاری بین کتابخانههای نهادرهبری ایجادشودبرای حمایت همه جانبه جهت اجرایی شدن آن ازآمادگی لازم برخوردارهستید؟
۴-۵-۳٫ اگرسازمان نهادرهبری درجهت کمک به بالابردن کیفیت وتوسعه منابع اطلاعاتی به کنسرسیومهای اشتراک منابع دانشگاهی بپیوندد، به نظرشمادرجهت اهداف طرحهای همکاری بین کنابخانهها، طرح مناسبی خواهدبود؟
۴-۵-۴٫ درچارچوب قوانین ومقررات کتابخانه، شرایطی که برای ایجادطرح همکاری بین کتابخانههای نهادرهبری درنظرگرفته میشود رامیپذیرید؟
۴-۶٫ پرسش اساسی شماره ۵ : وضعیت امکانات وتجهیزات موجوددرکتابخانههای نهادرهبری تاچه میزان مناسب است؟
۴-۶-۱٫ چه تعداد دستگاه کامپیوتردرکتابخانه موجوداست؟
۴-۶-۲٫ آیاازنرم افزارکتابخانهای استفاده میکنید؟
۴-۶-۳٫ برای دسترسی اعضاءبه کتابخانه ومنابع آن ازچه امکاناتی بهرهبرداری میکنید؟
۴-۶-۴٫ آیا از وجودمنابع الکترونیکی (E- books) درکتابخانه برخوردارهستید؟
۴-۶-۵٫ کتابخانه ازکدام امکانات وتجهیزات جانبی ذیل برخورداراست؟
۴-۶-۶٫ برای به اشتراک گذاری منابع دربین کنابخانههای نهادرهبری،ازکدام نوع مواردفناوری اطلاعاتی بهرهمند هستید؟
۴-۶-۷٫ تاچه اندازه امکانات وتجهیزات موجود درکتابخانههای نهادرهبری را برای پیاده سازی طرحهای همکاری مناسب ارزیابی میکنید؟
۴-۷٫ پرسش اساسی شماره ۶ : ساختارومقررات سازمانی نهاد رهبری تا چه میزان از ایجادطرحهای همکاری استقبال وپشتیبانی میکند؟
۴-۷-۱٫ برای ایجاد هماهنگی درهمکاریهای بین کتابخانهای کدامیک ازمواردزیرضروری است؟به ترتیب اولویت ازعدد ۱ تا ۵ مشخص نمائید.
۴-۷-۲٫ جهت برقراری همکاری مؤثربین کتابخانههاکدامیک از شرایط واقدامات زیربایدتأمین گردد؟به ترتیب اولویت ازعدد ۱ تا ۴ مشخص نمائید.
۴-۷-۳٫ انجمنهای حرفهای نقش مهم وتعیین کنندهای درتوسعه همکاری بین کتابخانهای دارند. بانظریه موافق هستید؟
۴-۸٫ پرسش اساسی شماره ۷: کدام زمینهها درباب همکاری بین کتابخانهها، از ارزش واولویت بیشتری برخورداراست؟
۴-۸-۱٫ کدام یک ازموارد زیردراستفاده مشترک ازمنابع مهمتراست؟به ترتیب اولویت ازعدد ۱ تا ۵ مشخص نمائید.
۴-۸-۲٫ کدام یک ازموارد زیردرمورد فهرستنویسی تعاونی ازاهمیت بیشتری برخورداراست؟به ترتیب اولویت ازعدد ۱ تا ۴ مشخص نمائید.
۴-۸-۳٫ کدام یک ازموارد زیردرموفقیت اشتراک منابع درکتابخانهها ازاهمیت بیشتری برخورداراست؟به ترتیب اولویت ازعدد ۱ تا ۴ مشخص نمائید.
۴-۸-۴٫ همکاری واشتراک منابع رادرخصوص چه نوع منابعی ضروریترومهمترمیدانید؟به ترتیب اولویت ازعدد ۱ تا ۶ مشخص نمائید
۴-۹٫ پرسش اساسی شماره ۸ : چه راهکارهایی درخصوص ایجاد طرحهای همکاری درکتابخانههای نهادرهبری قابل ارائه هستند؟
۴-۹-۱٫ کدامیک ازراهکارهای ذکرشده درخصوص ایجاد طرحهای همکاری درکتابخانههای نهادرهبری مفید میباشد؟به ترتیب اولویت ازعدد ۱ تا ۶ مشخص نمائید.
۴-۹-۲٫ باتوجه به ضرورت ایجادطرحهای همکاری درکتابخانههای نهادرهبری،کدام یک ازگزینههای زیرراپیشنهاد میدهید؟به ترتیب اولویت ازعدد ۱ تا ۴ مشخص نمائید.
۴- ۱۰٫ سؤال بازتحقیق
۴-۱۱٫ آزمون فرضیههای پژوهش
۴- ۱۱-۱٫ آزمون فرضیه اول
۴- ۱۱-۲٫ آزمون فرضیه دوم
فصل پنجم: نتیجهگیری و پیشنهادات
۵-۱٫ مقدمه
۵-۲٫ یافتههای تحقیق
۵-۳٫ بحث ونتیجهگیری
۵-۵٫ پیشنهادهای تحقیق
۵-۵-۱٫ پیشنهادهای اجرایی
ادامهی فهرست مطالب
۵-۵-۲٫ پیشنهادهایی برای آینده
۵-۶٫ محدودیتهای پژوهش
۵-۶-۱٫ محدودیتهای در اختیار محقق
۵-۶-۲٫ محدودیتهای خارج از اختیار تحقیق
محصول های مرتبط
اثربخشی دوره آموزش ضمن خدمت فاوا برای معلمان دوره متوسطه شهرستان ملایر بر اساس مدل کرک پاتریک
فصل یک: کلیات پژوهش مقدمه بیان مسأله اهداف پژوهش ضرورت و اهمیت تحقیق پرسش های پژوهش تعاریف عملیاتی متغیرها فصل…
اثربخشی آموزش مهارتهای زندگی بر سلامت روان دانشآموزان دختر تیزهوش
فصل یکم مقدمه پژوهش ۱-۱-مقدمه ۱-۲-بیان مساله ۱-۳- اهمیت وضرورت پژوهش ۱-۴- اهداف پژوهش ۱-۵- فرضیههای پژوهش ۱-۶- تعریف…
اثر بخشی روش تدریس مبتنی بر یادگیری ترکیبی بر انگیزش پیشرفت و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان دختردوره ابتدایی
فصل اول کلیات پژوهش ۱-۱ مقدمه ۱-۲بیان مسئله ۱-۳ اهمیت و ضرورت پژوهش ۱-۴اهداف پژوهش ۱-۵تعاریف متغیر ها و مفاهیم…
اثر بخشی آموزش خانواده بر دیدگاه تربیتی مادران
فصل اول: کلیات پژوهش ۱-۱- مقدمه ۱-۲- بیان مسئله ۱-۳- اهمیت وضرورت مسئله ۱-۴- اهداف تحقیق ۱-۴-۱- اهداف کلی ۱-۴-۲-…
مقایسه اثر بخشی مشاوره به شیوه آدلری و بازسازی شناختی مبتنی بر تمثیل، بر سلامت روانی ، تاب آوری و امیدواری دانشجویان
چکیده فصل اول : کلیات پژوهش مقدمه بیان مساله اهمیت و ضرورت پژوهش هدفهای پژوهش فرضیه های پژوهش تعاریف مفاهیم…
بهینه سازی یادگیری از پیامهای چندرسانهای از طریق کمینه سازی بار شناختی: نقش وجه حسی و سرعت ارائه مطالب
فصل یک: طرح مسئله گستره فصل مقدمه بیان مسئله اهمیت موضوع مورد پژوهش هدفهای پژوهش فرضیهها تعریف مفهومی و عملیاتی…
قوانین ثبت دیدگاه