
فصل اول : معرفی سامانه ناوبری CVOR و DVOR و شرح اصول عملکرد آنها
مقدمه
۱-۱- تعاریف و معرفی واژهها
۱-۲- ماموریت و عملکرد سامانه VOR
۱-۳- کاربردهای ناوبری سامانه VOR
۱-۴- تشریح اصول عملکرد سامانه CVOR
۱-۴-۱- آنتن فرستنده CVOR
۱-۴-۲- ساختار و عملکرد ایستگاه زمینی CVOR
۱-۴-۳- پترن افقی فرستنده CVOR
۱-۴-۴- نحوه چرخش پترن آنتن باندکناری و ایجاد پترن قلبی شکل
۱-۴-۵- دیاگرام فرستنده و سیگنال ارسالی
۱-۴-۶- روابط سیگنال ارسالی CVOR
۱-۴-۷- طیف فرکانسی CVOR
۱-۵- تشریح اصول عملکرد DVOR
۱-۵-۱- آنتن DVOR
۱-۵-۲- ساختار و عملکرد ایستگاه زمینی DVOR
۱-۵-۳- پترن افقی فرستنده DVOR
۱-۵-۴- نحوه چرخش الکتریکی آنتنهای باندکناری
۱-۵-۵- بلوک دیاگرام فرستنده DVOR
۱-۵-۶- روابط سیگنال ارسالی DVOR
۱-۵-۷- طیف فرکانسی سیگنال دریافتی سامانه DVOR
۱-۵-۸- چک زمینی DVOR
۱-۶- ناحیه مخروطی سکوت سیگنال VOR
۱-۷- رابطه اختلاف فاز دو سیگنال ۳۰ هرتز و موقعیت هواپیما در سامانه VOR
۱-۸- مشخصات سایت زمینی VOR و اطراف آن
۱-۹- گیرنده VOR
۱-۹-۱- اصول محاسبه سمت
۱-۹-۲- عملیات پردازشی در گیرنده
۱-۹-۳- سیگنال دریافتی در ورودی گیرنده
۱-۱۰- تعیین مشخصات سیگنالی لینک مخابراتی ایستگاه زمینی
۱-۱۱- پوشش سیگنال
۱-۱۲- پارامترهای سامانه ناوبری VOR
۱-۱۳- نتیجه گیری
فصل دوم : بررسی تحقیقات انجام شده در خصوص CVOR و DVOR
مقدمه
۲-۱- خطای زاویه CVOR و DVOR در شرایط N منعکسکننده
۲-۱-۱- الگوریتم پردازشی سیگنال CVOR
۲-۱-۲- الگوریتم پردازشی سیگنال DVOR
۲-۲- شبیهسازی خطای زاویهسنجی
۲-۳- نتیجهگیری
فصـل سوم : بررسی و شبیهسازی کانالهای مخابراتی هوایی
مقدمه
۳-۱- کلیات
۳-۲- مدل کانال چندمسیری برای لینکهای هوایی
۳-۲-۱- فیدینگ مقیاس بزرگ
۳-۲-۲- فیدینگ مقیاس کوچک
۳-۳- مدل آماری کانالهای زمین به هوا در باند VHF
۳-۳-۱- سناریو پرواز در مسیر
۳-۳-۲- سناریوهای ورود و برخاست هواپیما
۳-۳-۳- سناریو تاکسی
۳-۳-۴- سناریو پارکینگ
۳-۴- تجمیع پارامترهای کانال در سناریوهای مختلف برای شبیهساز
۳-۵- روش انتخاب پارامترهای اتفاقی کانال برای سیستم پردازشی
۳-۶- شبیهسازی مدلهای آماری پوش سیگنال دریافتی در کانالهای زمین به هوا
۳-۷- نتیجه گیری
فصل چهارم : بررسی و شبیهسازی اثرات چندمسیری بر عملکرد سامانه ناوبری CVOR و DVOR
مقدمه
۴-۱- ارائه پارامترهای گیرنده و کانال و شبیهسازی آن
۴-۲- روابط سیگنال دریافتی تحت تاثیر کانال
۴-۳- محاسبه محدوده داینامیکی گیرنده
۴-۴- آشکارسازی توان سیگنال دریافتی
۴-۵- تعیین خطای سامانه ناوبری تنها در حضور نویز و بدون سیگنال چندمسیری
۴-۶- تجمیع شرایط و پارامترهای در نظر گرفته شده و انتخاب سناریو
۴-۷- ارائه نتایج شبیهسازی
۴-۸- جمعبندی و نتیجهگیری
فصل پنجم : نتیجهگیری و پیشنهادات
فصل پنجم
نتیجهگیری و پیشنهادات
محصول های مرتبط
ارزیابی عملکرد شهرک های صنعتی استان مازندران با استفاده از تحلیل پوششی داده ها وشبکه های عصبی مصنوعی
۱- مقدمه و کلیات ۱-۱- مقدمه ۱-۲- تشریح و بیان موضوع ۱-۳- ضرورت انجان تحقیق ۱-۴- فرضیات تحقیق ۱-۵- اهداف…
ارائه یک مدل برای استقرار رقابتی تسهیلات در بازار با استفاده از خوشه بندی
مقدمه تعریف مسئله ضرورت بررسی مکانیابی رقابتی اهداف مسئله جنبه نوآوری و جدید بودن پایاننامه ساختار کلی پایاننامه جمعبندی…
ارائه یک مدل شکل گیری تیم توسعه محصول جدید با سازگاری شبکه ای نیروی انسانی
فصل اول: مقدمه و کلیات تحقیق ۱-۱- مقدمه ۱-۲- ضرورت و اهداف تحقیق ۱-۳- بیان مسأله ۱-۴- فرضهای مسأله ۱-۵-…
ارائه ی مدلی برای برنامه ریزی استراتژیک در محیطهای پروژه محور
فصل اول: کلیات تحقیق مقدمه بیان مساله اهمیت ضرورت و انجام تحقیق جنبه جدید و نوآوری در تحقیق اهداف مشخص…
ارائه مدل ریاضی برای تخصیص فضای قفسه کالا در محیط فازی
فصل اول: کلیات تحقیق مقدمه تعریف مسئله فرضیات مسئله روش حل مسئله اهداف تحقیق ضرورت انجام تحقیق جنبه های نوآوری…
ارائه راهکاری برای انتخاب مدل هزینهی کیفیت با استفاده از تکنیک گسترش ویژگی های کیفیت
۱-فصل اول تعرف مساله ۱-۱ مقدمه و تعریف مسئله ۱-۲ ضرورت انجام تحقیق ۱-۳ تعریف مسئله ۱-۴ روش تحقیق و…
قوانین ثبت دیدگاه