جستجو برای:
  • صفحه اصلی
  • سوالات استخدامی
    • استخدامی آموزش و پرورش
    • استخدامی بانک
    • استخدامی تامین اجتماعی
    • استخدامی تخصصی
    • استخدامی دانشگاه صنعتی شریف
    • استخدامی دانشگاه فرهنگیان
    • استخدامی دستگاههای اجرایی
    • استخدامی دولتی
    • استخدامی دیوان محاسبات کشور
    • استخدامی روز
    • استخدامی شرکت نفت
    • استخدامی شهرداری
    • استخدامی قوه قضاییه
    • استخدامی مشاغل شغلی راه آهن
    • استخدامی هلال احمر
    • استخدامی هنرآموزها
    • استخدامی وزارت بهداشت
    • استخدامی وزارت نیرو
    • دولتی مصاحبه و گزینش
    • شرکت خصوصی و دانش بنیان
  • پژوهش ها
  • سوالات متداول
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • info[at]soal24.com
  • فروشگاه
  • بلاگ
  • تماس با ما
  • درباره ما
مرجع آموزش مجازی 24 سوال
  • صفحه اصلی
  • سوالات استخدامی
    • استخدامی آموزش و پرورش
    • استخدامی بانک
    • استخدامی تامین اجتماعی
    • استخدامی تخصصی
    • استخدامی دانشگاه صنعتی شریف
    • استخدامی دانشگاه فرهنگیان
    • استخدامی دستگاههای اجرایی
    • استخدامی دولتی
    • استخدامی دیوان محاسبات کشور
    • استخدامی روز
    • استخدامی شرکت نفت
    • استخدامی شهرداری
    • استخدامی قوه قضاییه
    • استخدامی مشاغل شغلی راه آهن
    • استخدامی هلال احمر
    • استخدامی هنرآموزها
    • استخدامی وزارت بهداشت
    • استخدامی وزارت نیرو
    • دولتی مصاحبه و گزینش
    • شرکت خصوصی و دانش بنیان
  • پژوهش ها
  • سوالات متداول
  • تماس با ما
  • درباره ما
0

ورود و ثبت نام

بررسی وضعیت سواد رسانه ای کارکنان ادارات روابط عمومی سطح شهر کرمانشاه

خانهپژوهش هاعلوم اجتماعیبررسی وضعیت سواد رسانه ای کارکنان ادارات روابط عمومی سطح شهر کرمانشاه
حالت مطالعه

فصل اول: کلیات

۱-۱- مقدمه

۱-۲- بیان مسأله

۱-۳- اهداف تحقیق

۱-۳-۱٫ اهدف کلی

۱-۳-۲٫ اهداف جزیی

۱-۴-  اهمیت و ضرورت تحقیق

۱-۵- فایده پژوهش

فصل دوم: ادبیات موضوع

۱-۲- مقدمه

۲-۲-  تاریخچۀ سواد رسانه­ای در برخی از کشورهای جهان

۲-۲-۱-  مفهوم سواد رسانه­ای

۲-۲-۲- عناصر سواد رسانه­ای

۲-۲-۱-۱- دسترسی

۲-۲-۱-۲- تحلیل

۲-۲-۱-۳- ارزیابی

۲-۲-۱-۴- ایجاد محتوا

۲-۲-۳- هدف سواد رسانه­ای

۲-۲-۴-  اهمیت و ضرورت سواد رسانه­ای

۲-۲-۵-  اصول سواد رسانه­ای

۳-۲- جایگاه سواد رسانه­ای در نظام آموزش کشور

۳-۲-۱- عناصر کلیدی در سواد رسانه­ای

۳-۲-۲- لزوم آموزش سواد رسانه­ای

۳-۲-۳- سیاستگذاری برای آموزش سواد رسانه‌ای در ایران

۳-۲-۴-مزیت­های آموزش سواد رسانه­ای برای مخاطبان

۳-۲-۵- مفاهیم کلیدی در سواد رسانه­ای

۳-۲-۵- ۱-  همۀ رسانه ها «ساخت» هستند

۳-۲-۵- ۲- رسانه­ها به واقعیت ساخت می­دهند

۳-۲-۵- ۳-  مخاطبان با معانی رسانه ای مذاکره می­کنند

۳-۲-۵- ۴- رسانه­ها ملاحضات تجاری دارند

۳-۲-۵- ۵- پیام­های رسانه­ای متضمن ارزش و ایدئولوژی است

۳-۲-۵- ۶- رسانه­ها ملاحضات اجتماعی و سیاسی دارند

۳-۲-۵- ۷- شکل و محتوا در رسانه­ها رابطه نزدیک دارند

۳-۲-۵- ۸- شکل و محتوا در رسانه­ها رابطۀ نزدیک دارند

۳-۲-۶- ویژگی­های اصلی سواد رسانه­ای

۳-۲-۷- اصول و رویکردهای نظری سواد رسانه­ای

۳-۲-۸- گونه شناسی سواد رسانه­ای

۳-۲-۹- ویژگی­های پروژه‌های سواد رسانه‌ای

۳-۲-۱۰-فرایند چند بعدی سواد رسانه­ای

۳-۲-۱۱- توانایی­های مرتبط با سواد رسانه­ای

۳-۲-۱۲- سواد رسانه­ای در جامعه

۳-۲-۱۳- جنبه­های سواد رسانه­ای

۳-۲-۱۴- مراحل کسب سواد رسانه­ای

۳-۲-۱۴-۱- داشتن آگاهی کامل در خصوص استفاده از رسانه­ها

۳-۲-۱۴- ۲- برخورد منتقدانه با محتوای رسانه­ها

۳-۲-۱۴- ۳- تحلیل زمینه های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی محیط رسانه

۳-۲-۱۴- ۴- جانبداری از رسانه و استفاده از آن برای تغییرات اجتماعی

۳-۲-۱۵- دلایل فراگیری سواد رسانه­ای

۳-۲-۱۶-توسعه سواد رسانه­ای

۳-۲-۱۷- سواد رسانه­ای به عنوان یک نوآوری تکنولوژیکی

۳-۲-۱۸- مهم­ترین مراحل تکامل سواد رسانه­ای

۳-۲-۱۹-رسانه متعامل و کارکرد های آن

۳-۲-۲۰- نیاز به سواد رسانه­ای در فضای رسانه­ای امروز

۳-۲-۲۱- ارتباطات اجتماعی سالم بوسیلۀ اطلاعات و دانش

۳-۲-۲۲-پیامد­های رسانه

۳-۲-۲۳- سواد رسانه­ای از نظر هابز

۴-۲- ۱- تلفیق نظر لاسول و هابز در زمینۀ سواد رسانه­ای

۴-۲- ۲- الگوی سواد رسانه­ای جیمز پاتر

۴-۲- ۳- ساختارهای دانش رسانه ای از نظر پاتر

۴-۲- ۴- مفهوم سواد رسانه­ای و ارتباط آن با رسانه جمعی

۴-۲- ۵- تعریف سواد رسانه ای و وسایل ارتباط جمعی

۴-۲- ۶-سطوح سواد رسانه­ای در رسانه­های جمعی

۴-۲- ۷- فرایندهای شناختی آموزش سواد رسانه‌ای در رسانه­های جمعی

۴-۲-۸- موافقان سواد رسانه­ای

۴-۲- ۹-مخالفان سواد رسانه­ای

۴-۲- ۱۰- جایگاه تفکر انتقادی در سواد رسانه­ای

۴-۲- ۱۱-تولید متن رسانه­ای در رسانه­های جمعی

۴-۲- ۱۲-ابعاد اجتماعی، فرهنگی و سیاسی رسانه­های جمعی و سواد رسانه­ای

۴-۲- ۱۳-رهنمودهایی برای برنامه­های جامع سواد رسانه­ای

۴-۲- ۱۴- نظریه­های رسانه در تعامل با  سواد رسانه­ای

۴-۲- ۱۵- نظریۀ برجسته سازی

۴-۲- ۱۶- نظریۀ یادگیری اجتماعی

۴-۲- ۱۷- نظریۀ استفاده و خشنودی

۴-۲- ۱۸- نظریه گلوله جادویی

۴-۲- ۱۹- نظریۀ انتقادی

۴-۲- ۲۰-نظریۀ مارپیچ سکوت

۴-۲- ۲۱- نظریۀ کاشت یا پرورش

۴-۲- ۲۲-نظریۀ امپریالیسم فرهنگی

۴-۲- ۲۳- نظریۀ نشر نوآوری

۴-۲- ۲۴- نظریۀ شکاف آگاهی

۴-۲- ۲۵- نظریه استحکام یا تأثیر محدود

۴-۲- ۲۶-نظریه اجتماعی سواد رسانه­ای و رسانه­های جمعی

بخش دوم: پیشینۀ تحقیق

۵-۲- سابقه تحقیقات و مطالعات انجام گرفته در ایران

۵-۲-۱- سابقه تحقیقات و مطالعات انجام گرفته در خارج

۶-۲- چارچوب نظری تحقیق

۷-۲-  سوالات تحقیق

۷-۲-۱-فرضیه های تحقیق

۷-۲-۱- -۱- فرضیه اصلی

۷-۲-۱- -۲- فرضیات فرعی

۸-۲- الگوی نظری پژوهش

فصل سوم: روش تحقیق

۱-۳- مقدمه.

۲-۳- روش پژوهش

۳-۳٫ جامعه و نمونه آماری

۴-۳-روش نمونه­گیری

۵-۴- ابزار پژوهش و اعتبار و روایی

۶-۳- روش جمع­آوری اطلاعات

۷-۳- روش تجزیه و تحلیل داده­ها

۸-۳- تعریف مفاهیم

۸-۴- ویژگی­های فردی پاسخگویان

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ­ها

۱-۴- مقدمه

۲-۴-۱-سیمای جامعه آماری

۲-۴-۱- توزیع فراوانی جنس پاسخگویان

۲-۴-۲- توزیع فراوانی سن  پاسخگویان

۲-۴-۳- توزیع فراوانی سطح تحصیلات  پاسخگویان

۲-۴-۴-توصیف فراوانی گروه های تحصیلی پاسخگویان

۲-۴-۵- توزیع فراوانی سابقه خدمت پاسخگویان

۲-۴-۶- توزیع فراوانی میزان استفاده پاسخگویان از رسانه

۲-۴-۷- توزیع فراوانی میزان تسلط به زبان خارجی و کامپیوتر در میان پاسخگویان

۲-۴-۸- توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب گویه‌های مربوط به رژیم مصرفی

۲-۴-۹- توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب گویه‌های مربوط به ویژگی­های پیام

۲-۴-۱۰- توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب گویه‌های مربوط به نقد پیام

۲-۴-۱۱- میانگین، انحراف معیار، حداقل­نمره، حداکثرنمره  و رتبه آزمودنی­ها در متغیرهای تحقیق

۲-۴-۱۲- توزیع درصدی پاسخگویان بر حسب جنس و سابقه خدمت

۲-۴-۱۳- توزیع درصدی پاسخگویان بر حسب جنس و تحصیلات

۲-۴-۱۴- توزیع درصدی پاسخگویان بر حسب جنس و گروه­های تحصیلی

۲-۴-۱۵-آزمون تی برای مقایسه میانگین سواد رسانه­ای  در کارکنان دارای جنس متفاوت

۲-۴-۱۵- ۱- آزمون مقایسه میانگین ابعاد سواد رسانه­ای  در کارکنان دارای جنسیت متفاوت

۲-۴-۱۶-  نتایج تحلیل واریانس مربوط به گروه­های سنی در زمینۀ سواد رسانه­ای

۲-۴-۱۷- نتایج تحلیل واریانس مربوط به گروه­های تحصیلی در زمینۀ سواد رسانه­ای

۲-۴-۱۸- نتایج تحلیل واریانس مربوط به سابقه خدمت در زمینۀ سواد رسانه­ای

۲-۴-۱۹-  نتایج تحلیل واریانس مربوط به گروه های تحصیلی در زمینۀ سواد رسانه­ای

۲-۴-۲۰-  نتایج تحلیل واریانس مربوط به میزان استفاده از رسانه­ها  در زمینۀ سواد رسانه­ای

۲-۴-۲۱- نتایج تحلیل رگرسیون در خصوص متغیرهای مستقل مورد نظر و  میزان سواد رسانه­ای

۳-۴-  محدودیت­های تحقیق

فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادات

۱-۵-  مقدمه

۲-۵- نتیجه­گیری

۳-۵- پیشنهادات

۴-۵- موضوعات پیشنهادی برای پژوهش­های آتی

برچسب: دانلود پایان نامه علوم اجتماعی دانلود پایان نامه علوم ارتباطات اجتماعی دانلود مقاله علوم اجتماعی موضوع پایان نامه علوم اجتماعی

محصول های مرتبط

بررسی عوامل اجتماعی- فرهنگی مرتبط با نگرش زنان نسبت به معاشرت و دوستی دختر و پسر قبل از ازدواج

فصل اول: کلیات ۱-۱-مقدمه ۱-۲- بیان مسئله ۱-۴- اهمیت و ضرورت تحقیق ۱-۳- اهداف تحقیق   فصل دوم: پیشینه تحقیق…

بررسی مقایسه ای سبک های دلبستگی و تمایل به طلاق با کنترل سر سختی روان‌شناختی بین زنان، دارای شوهر مبتلا به اختلال مصرف مواد

فصل اول طرح تحقیق ۱-۱- مقدمه ۱-۲- بیان مساله ۱-۳- اهمیت و ضرورت انجام تحقیق ۱-۴- اهداف تحقیق ۱-۴-۱-هدف کلی…

بررسی تأثیر آگاهی شهروندی بر مبلمان شهری (مطالعه موردی شهر اصفهان)

فصل اول:کلیات تحقیق ۱-۱ مقدمه ۱-۲ بیان مسئله ۱-۳ ضرورت و اهمیت تحقیق ۱-۴ اهداف تحقیق ۱-۵ سؤالات تحقیق ۱-۶…

بررسی میزان خاص‌گرایی در بین شهروندان شهر اردبیل و عوامل مرتبط با آن

فصل اول: کلیات پژوهش ۱ـ۱ـ مقدمه ۱ـ۲ـ بیان مساله ۱ـ۳ـ اهداف تحقیق ۱ـ۳ـ۱ـ هدف کلی ۱ـ۳ـ۲ـ اهداف جزئی تحقیق ۱ـ۴ـ…

تاثیر استفاده از شبکه های اجتماعی موبایل محور و رابطه آن با میزان دینداری افراد

  ۱          مقدمه ۱۱        بیان مسله وضرورت تحقیق ۱۲        اهداف تحقیق ۱۳        تعریف مفاهیم و متغیرهای تحقیق ۱۳۱      شبکه های…

تأثیر برنامه ریزی فرهنگی از طریق برنامه تلویزیونی”از تو می پرسند” بر رفتار فرهنگی

فصل اول مقدمه بیان مسئله ضرورت و اهمیت تحقیق اهداف تحقیق هدف کلی هدف کاربردی هدف ویژه سوالات تحقیق سوال…

نظرات

قوانین ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • دیدگاه های نامرتبط به مطلب تایید نخواهد شد.
  • از درج دیدگاه های تکراری پرهیز نمایید.
  • امتیاز دادن به محصولات فقط مخصوص خریداران محصول می باشد.

لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قیمت :

17,000 تومان

امتیاز
0 از 0 رأی
17,000 تومان
دسته: علوم اجتماعی، علوم ارتباطات اجتماعی
درباره مجموعه 24 سوال

مجموعه ۲۴ سوال بهار ۱401 با تفکر خدمت به جامعه دانشجویی و جویای کار در کشور شروع به فعالیت نمود. سعی و هدف مجموعه ۲۴ سوال ارائه آموزش های مجازی می باشد که در واقع یک دفتر مجازی برای آموزش روزمه شما می باشد.

لینک های مفید
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • سوالات متداول
  • فروشگاه
  • وبلاگ
حساب کاربری
  • حساب کاربری من
  • مشاهده سفارشات
  • سبد خرید
  • پرداخت
  • فروشگاه

© 2025 مرجع آموزش مجازی 24 سوال. تمامی حقوق محفوظ است

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت