فصل اول
مقدمه
بیان مسئله
ضرورت و اهمیت تحقیق
اهداف تحقیق
هدف کلی
هدف کاربردی
هدف ویژه
سوالات تحقیق
سوال اصلی
سوالات فرعی
فرضیه های تحقیق
فرضیه اصلی
فرضیه فرعی
روش تحقیق
روش جمع آوری اطلاعات
جامعه آماری
واحد آماری
محدودیت های تحقیق
تعریف مفاهیم تحقیق
برنامه ریزی
تعریف برنامه ریزی
فرهنگ
تعریف فرهنگ
برنامه ریزی فرهنگی
تعریف برنامه ریزی فرهنگی
رفتار فرهنگی
تعریف رفتار فرهنگی
رسانه
تعریف رسانه
چهارچوب نظری تحقیق
مدل تحلیلی تحقیق
فصل دوم
عنوان صفحه
برنامه ریزی
مقدمه
تعریف کاربردی برنامه ریزی
انواع برنامه ریزی
برنامه ریزی تخصصی
برنامه ریزی جامع(استراتژیک)
برنامه ریزی عملیاتی(اجرایی)
مراحل برنامه ریزی
شناسایی مقتضیات موجود(فرصت ها و محدودیت ها)
تعیین اهداف کوتاه مدت
کسب اطلاعات کامل درباره فعالیت های ضروری
طبقه بندی و تحلیل اطلاعات
ارائه فرضیه هایی بر مبنای پیش بینی وضعیت آینده
جستجوی بدیل ها و برنامه های جایگزین
ارزیابی بدیل های گوناگون
انتخاب بدیل مناسب
تدوین برنامه های فرعی و پشتیبانی
تنظیم توالی فعالیت ها و جداول زمانی
بیان برنامه ها در قالب ارقام بودجه و برنامه تخصیص منابع مالی
ارزیابی میزان پیشرفت کار
مزیت های برنامه ریزی
محدودیت های برنامه ریزی
فرهنگ
اهمیت فرهنگ
ضرورت فرهنگ در جامعه ایران
برنامه ریزی فرهنگی
تعریف برنامه ریزی فرهنگی
اهداف برنامه ریزی فرهنگی
ویژگی های عمده ی برنامه ریزی فرهنگی
مراحل برنامه ریزی فرهنگی
رسانه
انواع رسانه از نظر مفهوم
اثرات رسانه ای بر رفتار
اثرات رسانه ای از نظر زمانی
اثرات رسانه ای از منظرواکنش رفتاری
رابطه رسانه و آموزش
کارکردهای آموزشی رسانه ها
ویژگی ها و اهمیت آموزش رسانه ای
فراگیری
تأثیرگذاری
انواع آموزش رسانه ای
نقش تلویزیون در آموزش رسانه ای
تلویزیون به عنوان ابزار آموزشی
ویژگی های آموزشی تلویزیون
مخاطب به عنوان عامل اثرپذیر در رفتار
تعریف مخاطب
دسته بندی مخاطب
مخاطبان بر مبنای ویژگی های جمعیت شناختی
مخاطبان بر حسب باورها
مخاطبان بر حسب نگرش ها
مخاطبان بر اساس رفتار
مخاطبان بر اساس دسترسی
مخاطبان بر اساس منابع درآمدی
مخاطبان بر اساس مراحل فراگرد
مخاطبان بر اساس استفاده از رسانه ها
مخاطبان بر اساس موضوع و ارتباط
مخاطبان بر اساس قومیت و استفاده از رسانه ها
نگرش کاربردی به تلویزیون در جمهوری اسلامی ایران
تلویزیون در جمهوری اسلامی ایران
شاخصه های رسانه دینی در جمهوری اسلامی ایران
ملاحظات برنامه ریزی فرهنگی در تعامل میان دین و رسانه
مورد کاوی ” ازتو می پرسند”
تاریخچه ای از تحقیقات در داخل کشور و مروری بر تحقیقات پیشین
فصل سوم
عنوان صفحه
مقدمه
عنوان تحقیق
روش تحقیق
نوع تحقیق
جامعه آماری
روش جمع آوری اطلاعات وابزار پژوهش
تعیین اندازه جامعه نمونه
اعتبار یا پایایی(Reliability)
روایی پرسشنامه
روش آزمون و تحلیل های آماری
فصل چهارم
عنوان صفحه
مقدمه
تجزیه وتحلیل داده های دریافتی
آمارتوصیفی
آمار استنباطی
بررسی فرضیه های تحقیق
بررسی وآزمون فرضیه فرعی اول
بررسی وآزمون فرضیه فرعی دوم
بررسی فرضیه اصلی
فصل پنجم
بحث ونتیجه گیری
محدودیت های تحقیق
راه کارها و پیشنهادات برگرفته از پژوهش
محصول های مرتبط
بررسی تاثیر کاربرد اینترنت بر آموخته های علمی دانشجویان رشته علوم ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز
فصل اول کلیات پژوهش ۱-۱مقدمه ۲-۱-بیان مسأله ۳-۱-اهمیت و ضرورت پژوهش ۴-۱-اهداف پژوهش ۱-۴-۱-هدف اصلی ۲-۴-۱-اهداف فرعی ۵-۱-سوالات و فرضیات…
بررسی چالشها، تغییرات و رضایت زناشویی زنان در انتقال به مرحله والدینی
فصل اول بیان مسئله ضرورت و اهمیت سئولها پژوهش تعریف نظری و عملی مفاهیم فصل دوم مقدمه تئوری سیستمهای خانواده…
بررسی رابطه سواد رسانه ای با سبک زندگی(مورد مطالعه): نوجوانان 15 تا 18 ساله دبیرستانی منطقه شش تهران
فصل اول: کلیات تحقیق مقدمه طرح مسئله اهمیت و ضرورت تحقیق هدف های تحقیق سئوال های تحقیق تعریف مفاهیم کلیدی…
بررسی کیفیت زندگی دختران ساکن در مرکز قرنطینه بهزیستی و ارتباط آن با انتظارات آنها از مرکز و پس از ترخیص از مرکز
مقدمه بیان مسأله ضرورت پژوهش اهداف پژوهش فواید پژوهش انگیزه پژوهشگر کلید واژهها سازماندهی پژوهش …
بررسی و مقایسه عملکرد سازمانهای مردم نهاد در توانمندسازی کودکان خیابانی شهر تهران
فصل اول: کلــــــــــیات ۱-۱ مقدمه ۱- ۲ بیان مسأله ۱- ۳ انگیزه پژوهشگر ۱- ۴ اهداف تحقیق ۱-۵ اهمیت و…
بررسی میزان اعتبار اخبار ساعت 21 سیما شبکه اول در نزد دانشجویان دختر رشته ارتباطات
اهمیت موضوع تحقیق و انگیزش انتخاب آن بیان مسئله بیان اهداف تحقیق هدف کلی اهداف جزئی سؤالات و فرضیههای تحقیق…
قوانین ثبت دیدگاه