![](https://24soal.ir/wp-content/uploads/2022/03/article-image-9.webp)
سر سخن
بخش نخست : مباحث کلّی موسیقی بیرونی و کناری شعر
گفتار نخست : موسیقی بیرونی شعر
وزن شعر نیمایی
گفتار دوم : موسیقی کناری شعر
نقش قافیه در موسیقی شعر
نقش ردیف در موسیقی شعر
قافیه در شعر نیمایی
ردیف و تکرار و ترجیع در شعر نیمایی
بخش دوم : موسیقی بیرونی و کناری نیمایی های نیما یوشیج
بخش سوم : موسیقی بیرونی و کناری نیمایی های اخوان
بخش چهارم :موسیقی بیرونی و کناری نیمایی های سلمان هراتی
بخش پنجم : جمع بندی مباحث و نتیجه گیری
کتاب نامه
محصول های مرتبط
تحلیل عرفانی مقام توبه و بازتاب آن در آثار ادبی تا پایان قرن ششم هجری
توبه اولین منزل سالکان قرب الهیست که گذر از آن امکان پذیر نیست، راهی بی انتها ، در بی گشوده،…
تحلیل و بررسی انواع شخصیت و شیوه های شخصیّت پردازی در مجموعه ی داستانی چراغ آخر
داستان کوتاه، یکی از انواع ادبیّات داستانی منثور است و شخصیّت و شخصیّت پردازی از مؤلفه های اثرگذار و مهم…
دیالکتیک عشق در مثنوی
واژه ی «دیالکتیک »به معنای فن و شیوه ی مباحثه و مجادله است ، اما اصطلاح دیالکتیک در مکاتب فلسفی،…
رجز خوانی در شاهنامه فردوسی
در انواع ادبی منظوم، نوعی شعر به نام منظومه های حماسی وجود دارد. حماسه از مهیجّ ترین انواع ادبی است…
رابطه بین درک شنیداری و به کارگیری راهبردهای فراشناختی، شناختی و اجتماعی عاطفی بر اساس عملکرد فارسیآموزان غیرایرانی
پژوهش حاضر به بررسی رابطه بین درک شنیداری و به کارگیری راهبردهای فراشناختی، شناختی و اجتماعی – عاطفی بر اساس…
ساخت آغازگرپایان بخش در کتابهای درسی کودکان و ارتباط آن با درک خواندن نگرشی نقشگرا
در دستور نظام مند نقشی هلیدی اعتقاد بر این است که ماهیات زبان مبتنی است بر نیاز به ارتباط، به…
قوانین ثبت دیدگاه