
فصل اول-کلیات تحقیق
۱-۱- بیان مسأله
۱-۲- سؤالهای پژوهش
۱-۳- پیشینه ی پژوهش
۱-۳-۱- پژوهشهای خارجی
۱-۴- حدود پژوهش
۱-۵- اهداف پژوهش
۱-۶- ضرورت انجام پژوهش
۱- ۷- روش شناسی پژوهش
فصل دوم-چارچوب مفهومی تحقیق
۲-۱- تصویر شناسی
۲-۲- تاریخچه ی تصویر شناسی
۲-۳- اصول و فرضیه های تصویرشناسی
۲-۴- انواع تصاویر
۲- ۴-۱- تصاویر باز
۲-۴-۲- تصاویر بسته
۲-۵- انواع تصویر پردازی
۲-۶- تصویرشناسی سیاسی
۲- ۷- مفاهیم تصویر شناسی
۲-۷-۱- کلیشه
۲ -۷- ۲- الگوی قالبی
۲-۷-۳- پیش داوری
۲-۷-۴- تصویر
۲-۷-۵- بازنمایی
۲-۷-۶- سمبل
۲-۷-۷- افسانه
۲-۸- تفاوت رویکردهای تصویری درمیان شعرای مشروطه
فصل سوم- شعر سیاسی و معرفی شاعران مشروطه
۳-۱- شعر سیاسی و کیفیت شعر شاعران مشروطه
۳-۲- زندگی سید اشرف الدین گیلانی
۳-۲-۱- نسب، تولد، کودکی و تحصیلات
۳-۲-۲- وقایع جوانی و میانسالی و انتشار روزنامهی نسیم شمال
۳-۲-۳- واپسین سالهای عمر و وفات سید اشرف الدین
۳-۲-۴- آثار سید اشرف الدین گیلانی
۳-۲-۵- ویژگی و سرگذشت روزنامهی نسیم شمال
۳-۳- زندگینامه ی ملک الشعرای بهار
۳-۳-۱- نسب، تولد و کودکی
۳-۳-۲- وقایع جوانی و میانسالی
۳-۳-۳- زمان و علت فوت
۳-۳-۴- مشاغل و سمتهای مورد تصدی
۳-۳-۵- فعالیتهای آموزشی
۳- ۳-۶- بهار، سیاست و مشروطه
۳-۳-۷- آثار بهار
۳-۳-۸- سبک شعری بهار
۳- ۴- زندگی نامه ی میرزاده عشقی
۳-۴-۱- نسب، تولد ،کودکی و تحصیلات
۳-۴-۲- وقایع جوانی
۳-۴-۳- محور های فکری و اندیشه سیاسی اجتماعی عشقی
۳-۴-۴- مرگ عشقی
۳-۴-۵- سبک شعری و آثار میزراده عشقی
فصل چهارم-تحلیل تصویرشناسی بیگانگان در اشعار گیلانی، بهار و عشقی
۴-۱- سید اشرف الدین گیلانی ( نسیم شمال)
۴-۱-۱- کلیشه
۴-۱-۱-۱- انگلیس
۴-۱-۱-۱-۱- تصویرشناسی انگلستان
۴-۱-۱-۲- روسیه
۴-۱-۱-۲-۱- تصویرشناسی روسیه
۴-۱-۲- پیش داوری
۴-۱-۲-۱- فرنگ
۴-۱-۲-۱-۱- تصویرشناسی فرنگ
۴-۱-۲-۲- موسیو مرنارد بلژیکی
۴-۱-۲-۲-۱- تصویرشناسی موسیو مرنارد بلژیکی
۴-۱-۲-۳- هنسیس بلژیکی
۴-۱-۲-۳-۱- تصویرشناسی هنسیس بلژیکی
۴-۱-۳- تصویر
۴-۱-۳-۱- فرانسه
۴-۱-۳-۱-۱- تصویرشناسی فرانسه
۴-۱-۳-۲- اعراب
۴-۱-۳-۲-۱- تصویرشناسی اعراب
۴-۱-۳-۳-میرزا علی اکبر صابر(ملا نصرالدین):
۴-۱-۳-۳-۱- تصویرشناسی میرزا علی اکبر صابر( ملانصرالدین)
۴-۲-ملک الشعرای بهار
۴-۲-۱- کلیشه
۴-۲- ۱-۱- انگلستان
۴-۲-۱-۱-۱- تصویرشناسی انگلستان
۴-۲-۱-۲- روسیه
۴-۲-۱-۲- ۱- تصویرشناسی روسیه
۴-۲-۱-۳- چین
۴-۲-۱-۳- ۱- تصویرشناسی چین:
۴-۲-۲- الگوی قالبی
۴-۲-۲-۱- آلمان
۴-۲-۲-۱-۱- تصویرشناسی آلمان
۴-۲-۲- ۲- عثمانی
۴-۲-۲-۲-۱- تصویرشناسی عثمانی
۴-۲-۲-۳- کشورهای عربی: (اعراب)
۴-۲-۲-۳-۱- تصویرشناسی کشورهای عربی( اعراب)
۴-۲-۲-۴-پاکستان:
۴-۲-۲-۴-۱- تصویرشناسی پاکستان
۴-۲-۲-۵- هند
۴-۲-۲-۵-۱- تصویرشناسی هند
۴-۲-۲-۶-ژاپن
۴-۲-۲-۶-۱- تصویرشناسی ژاپن
۴-۲-۲-۷- فرانسه
۴-۲-۲-۷-۱- تصویر شناسی فرانسه
۴-۲-۳- تصویر:
۴-۲-۳-۱- آمریکا
۴-۲-۳-۱-۱- تصویرشناسی آمریکا
۴-۲-۳-۲- جمهوری آذربایجان
۴-۲-۳-۲-۱- تصویرشناسی جمهوری آذربایجان
۴-۲-۳-۳-پوشکین
۴-۲-۳-۳-۱-تصویرشناسی پوشکین
۴-۲-۳-۴-رابیند رانات تاگور
۴-۲-۳-۴-۱- تصویرشناسی رابیند رانات تاگور
۴-۲-۳-۵-کنفوسیوس
۴-۲-۳-۵-۱- تصویرشناسی کنفوسیوس
۴-۲-۳-۶-ادوارد براون
۴-۲-۳-۶-۱- تصویرشناسی ادوارد براون
۴-۳- میرزاده عشقی
۴-۳-۱-کلیشه
۴-۳-۱-۱- انگلستان
۴-۳-۱-۱-۱- تصویرشناسی انگلیس
۴-۳-۱-۲- روسیه
۴-۳-۱-۲-۱- تصویر شناسی روسیه
۴-۳-۲- الگوی قالبی
۴-۳-۲-۱- عثمانی (ترکیه)
۴-۳-۲-۱-۱- تصویرشناسی عثمانی
۴-۳-۲-۲- آلمان
۴-۳-۲-۲-۱- تصویرشناسی آلمان
۴-۳-۳- تصویر:
۴-۳-۳-۱- فرانسه:
۴-۳-۳-۱-۱- تصویرشناسی فرانسه
۴-۳-۳-۲- داروین
۴-۳-۳-۲-۱- تصویرشناسی داروین
۴-۳-۳-۳- بوآلو
۴-۳-۳-۳-۱- تصویرشناسی بوآلو
۴-۳-۴- پیش داوری
۴-۳-۴-۱- اعراب
۴-۳-۴-۱-۱- تصویر شناسی اعراب
فصل پنجم-نتیجه گیری
۵- نتیجه گیری
۵-۱- سید اشرف الدین گیلانی
۵-۱-۱- کلیشه
۵-۱-۱-۱- انگلیس
۵-۱-۱-۲- روسیه
۵-۱-۲-پیش داوری
۵-۱-۲-۱- فرنگ
۵-۱-۲-۲- موسیو مرنارد بلژیکی
۵-۱-۲-۳- هنسیس بلژیکی
۵-۱-۳- تصویر
۵-۱-۳-۱-فرانسه
۵-۱-۳-۲- اعراب
۵-۱-۳-۳- میرزا علی اکبر صابر
۵-۲- ملک الشعرای بهار
۵-۲-۱- کلیشه
۵-۲-۱-۱- انگلستان
۵-۲-۱-۲- روسیه
۵-۲-۱-۳- چین
۵-۲-۲- الگوی قالبی:
۵-۲-۲-۱- آلمان
۵-۲-۳- تصویر:
۵-۲-۳-۱- آمریکا
۵-۲-۳-۲- جمهوری آذربایجان
۵-۲-۳-۳- پوشکین
۵-۲-۳-۴- رابیند رانات تاگور
۵-۲-۳-۵- کنفوسیوس
۵-۲-۳-۵- ادوارد براون
۵-۳- عشقی
۵-۳-۱- کلیشه
۵-۳-۱-۱- انگلیس
۵-۳-۱-۲- روسیه
۵-۳-۲- الگوی قالبی
۵-۳-۲-۱- عثمانی
۵-۳-۲-۲- آلمان
۵-۳-۳- تصویر
۵-۳-۳-۱- فرانسه
۵-۳-۳-۲- داروین
۵-۳-۳-۳- بوآلو
۵-۳-۴- پیش داوری
۵-۳-۴-۱- اعراب
محصول های مرتبط
تحلیل کارکرد واژگان در غزل پست مدرن دهه ی هشتاد
غزل پست مدرن نامی جدید است که در دهه ی هشتاد با تلاشهای همه جانبه ی مهدی موسوی به ادبیات…
تحلیل و بررسی بلاغی و زیباییشناسی ضربالمثلها در سه منظومه شعری نظامی گنجوی
امثال و حکم، آینهی فرهنگ و باورهای قومی و ملی مردم یک محدودهی جغرافیایی یا تاریخی است. با دقت در…
توصیف فصول درقصاید شاعران شاخص سبک خراسانی
یکی از ویژگی های مهمّ شعرسبک خراسانی که تقریباً در آثار تمام شاعران این دوره جلب توجّه میکند، توصیف فصول…
جایگاه تشیع در آثار چهار شاعر معاصر (سهراب سپهری،شهریار،محمدرضاشفیعی کدکنی، قیصرامین پور)
ما با سعی و تلاش که در جمع آوری این تحقیق به عمل آوردیم به یک سری نتایج دست یافتیم…
جایگاه آتش در سبک خراسانی (شعر)
تحقیق پیشرو، با عنوان «جایگاه آتش در سبک خراسانی (شعر)»، به بررسی جنبههای گوناگون آتش در آثار منظوم سبک خراسانی،…
جلوه های ادب تعلیمی در شعر سنائی غزنوی
در این پایان نامه به تشخیص قصیده های تعلیمی سنائی پرداخته شده است و خطّ سیر فکری و اندیشه حکیم…
قوانین ثبت دیدگاه