![](https://24soal.ir/wp-content/uploads/2022/03/article-image-4.webp)
عنوان پاورپوینت: بازار یابی دهان به دهان
فهرست مطالب پاورپوینت:
چکیده
مقدمه
بازاریابی دهان به دهان قوی تر از گذشته
بازار یابی دهان به دهان قدرتمند ترین منبع در بازار است
بازار یابی دهان به دهان در زمان و هزینه ی شما صرفه جویی میکند.
بازار یابی دهان به دهان یک منبع اسرار آمیز، نامرئی و غیر واقعی است.
سطوح بازار یابی دهان به دهان
روش های اجرایی بازار یابی دهان به دهان
5T بازاریابی دهان به دهان
قدم های شش گانه ی بازار یابی دهان به دهان
ماتریکس تصمیم
انجمن های بازار یابی دهان به دهان
بازار یابی ویروسی
تاریخچه
چگونگی عملکرد سیستم بازار یابی ویروسی
دوره ی بازار یابی ویروسی
فواید بازار یابی ویروسی
انواع مبارزات ویروسی
متد های انتقال بازار یابی ویروسی
موانع بر سر راه بازاریابی ویروسی
شش عنصر بازاریابی ویروسی
نقش نیروی انسانی در بازار یابی ویروسی
مشکلات بازار یابی ویروسی
نتیجه گیری
محصول های مرتبط
دانلود پرسشنامه : خودگشودگی
هدف پرسشنامه : بررسی تمایل فرد به خودگشودگی. نحوه تکمیل : میزان موافقت خود را با هر یک از جملات…
دانلود پرسشنامه : مهارتهای بازخور
هدف پرسشنامه : بررسی مهارتهای ارائه بازخور به افراد. نحوه تکمیل : بر روی عددی که به بهترین شکل رفتار…
دانلود پرسشنامه : شبکه های ارتباطات
هدف پرسشنامه : تعیین میزان اثربخشی شبکه های ارتباطات. نحوه تکمیل : با توجه به طیف زیر مشخص کنید هر…
دانلود پرسشنامه : توسعه رهبران
هدف پرسشنامه :پرسشنامه زیر به بررسی میزان آمادگی رهبران ارشد در توسعه سایر رهبران در سازمانهای شما کمک می کند.…
دانلود پرسشنامه : بازخور و حمایت از استقلال کارکنان
هدف پرسشنامه : بررسی احساس افراد درباره بازخور و حمایت از استقلال کارکنان. نحوه تکمیل : پس از مطالعه هر…
دانلود پرسشنامه : مراحل توسعه گروه
هدف پرسشنامه : هدف از این پرسشنامه، معرفی فرمول توسعه گر توکمن و جنسن میباشد. با استفاده از این مدل…
نظرات
14,500 تومان
قوانین ثبت دیدگاه