
عنوان پاورپوینت: بازار یابی دهان به دهان
فهرست مطالب پاورپوینت:
چکیده
مقدمه
بازاریابی دهان به دهان قوی تر از گذشته
بازار یابی دهان به دهان قدرتمند ترین منبع در بازار است
بازار یابی دهان به دهان در زمان و هزینه ی شما صرفه جویی میکند.
بازار یابی دهان به دهان یک منبع اسرار آمیز، نامرئی و غیر واقعی است.
سطوح بازار یابی دهان به دهان
روش های اجرایی بازار یابی دهان به دهان
5T بازاریابی دهان به دهان
قدم های شش گانه ی بازار یابی دهان به دهان
ماتریکس تصمیم
انجمن های بازار یابی دهان به دهان
بازار یابی ویروسی
تاریخچه
چگونگی عملکرد سیستم بازار یابی ویروسی
دوره ی بازار یابی ویروسی
فواید بازار یابی ویروسی
انواع مبارزات ویروسی
متد های انتقال بازار یابی ویروسی
موانع بر سر راه بازاریابی ویروسی
شش عنصر بازاریابی ویروسی
نقش نیروی انسانی در بازار یابی ویروسی
مشکلات بازار یابی ویروسی
نتیجه گیری
محصول های مرتبط
دانلود پرسشنامه : مهارتهای بازخور
هدف پرسشنامه : بررسی مهارتهای ارائه بازخور به افراد. نحوه تکمیل : بر روی عددی که به بهترین شکل رفتار…
دانلود پرسشنامه : تعیین سبک رهبری
هدف پرسشنامه : تئوری رهبری اقتضائی (موقعیتی)، چهار سبک اصلی رهبری را مشخص میکند. جهت تعیین مناسب ترین سبک با…
دانلود پرسشنامه : توسعه رهبران
هدف پرسشنامه :پرسشنامه زیر به بررسی میزان آمادگی رهبران ارشد در توسعه سایر رهبران در سازمانهای شما کمک می کند.…
دانلود پرسشنامه : ویژگیهای شخصیتی رهبر
هدف پرسشنامه : بررسی ارتباط بین عزت نفس رهبر، کفایت نفس، خودشیفتگی و کمال گرایی رهبر. نحوه تکمیل : میزان…
دانلود پرسشنامه : ارزیابی اثربخشی عملکرد گروه
هدف پرسشنامه :بررسی اثربخشی عملکرد گروه. نحوه تکمیل : با توجه به طیف زیر، نظر خود را درباره هر بخش…
دانلود فایل WORD پرسشنامه : ارزیابی وضعیت مهارت های شنیداری افراد
کاربرد : با این پرسشنامه می توانید وضعیت مهارت های شنیداری افراد را در سازمان مورد بررسی و مقایسه قرار…
نظرات
14,500 تومان
قوانین ثبت دیدگاه