عنوان پاورپوینت: بازار یابی دهان به دهان
فهرست مطالب پاورپوینت:
چکیده
مقدمه
بازاریابی دهان به دهان قوی تر از گذشته
بازار یابی دهان به دهان قدرتمند ترین منبع در بازار است
بازار یابی دهان به دهان در زمان و هزینه ی شما صرفه جویی میکند.
بازار یابی دهان به دهان یک منبع اسرار آمیز، نامرئی و غیر واقعی است.
سطوح بازار یابی دهان به دهان
روش های اجرایی بازار یابی دهان به دهان
5T بازاریابی دهان به دهان
قدم های شش گانه ی بازار یابی دهان به دهان
ماتریکس تصمیم
انجمن های بازار یابی دهان به دهان
بازار یابی ویروسی
تاریخچه
چگونگی عملکرد سیستم بازار یابی ویروسی
دوره ی بازار یابی ویروسی
فواید بازار یابی ویروسی
انواع مبارزات ویروسی
متد های انتقال بازار یابی ویروسی
موانع بر سر راه بازاریابی ویروسی
شش عنصر بازاریابی ویروسی
نقش نیروی انسانی در بازار یابی ویروسی
مشکلات بازار یابی ویروسی
نتیجه گیری
محصول های مرتبط
دانلود پرسشنامه : شبکه های ارتباطات
هدف پرسشنامه : تعیین میزان اثربخشی شبکه های ارتباطات. نحوه تکمیل : با توجه به طیف زیر مشخص کنید هر…
دانلود پرسشنامه : بازخور
هدف پرسشنامه : بررسی میزان تمایل به ارائه بازخور. نحوه تکمیل : پس از مطالعه هر جمله، میزان موافقت خود…
دانلود پرسشنامه : سبک رهبری
هدف پرسشنامه : بررسی سبک های مختف رهبری از دیدگاه کارکنان. نحوه تکمیل : میزان موافقت خود را با هر…
دانلود پرسشنامه : درگیری شغلی (مشارکت کاری)
هدف پرسشنامه : این ابزار مشخص می سازد که فرد تا چه اندازه از وقت خود را با شغلش سپری…
دانلود پرسشنامه : رفتارها در محیط اداری
هدف پرسشنامه :بررسی آگاهی شما درباره سیاست های اداره. نحوه تکمیل : پس از مطالعه هر جمله، اگر فکر میکنید…
دانلود فایل WORD پرسشنامه : بررسی میزان آمادگی یک سازمان برای تغییر
کاربرد : توسط این پرسشنامه می توانید میزان آمادگی یک سازمان برای تغییر را اندازه گیری کرده و مورد بررسی…
نظرات
14,500 تومان
قوانین ثبت دیدگاه