هدف پرسشنامه : ارزیابی اثربخشی سیستم های بازاریابی
نحوه تکمیل : پس از مطالعه هر جمله، نظر خود را با توجه به طیف مشخص کنید.
توضیحات : سوالات این پرسشنامه به صورت 4 گزینه ای طراحی شده و نحوه امتیاز بندی و تفسیر نتایج به صورت کامل تشریح شده است.
تعداد سوالات : 6
نوع فایل : Word 2007
کاربرد : پایان نامه های مقطع کارشناسی ارشد و دکتری مدیریت، پروژه های تحقیقاتی
روایی و پایایی : این پرسشنامه، ترجمه ی یک پرسشنامه استاندارد خارجی است که به زبان فارسی برگردانده شده است. لذا روایی و پایایی این پرسشنامه در ایران مورد بررسی قرار نگرفته و در صورت لزوم، محققان باید نسبت به بررسی روایی و پایایی این پرسشنامه اقدام نمایند. منبع : مقیمی، سید محمد و رمضان، مجید، 1390، پژوهشنامه مدیریت، جلد هفتم، انتشارات راهدان، تهران.
محصول های مرتبط
دانلود پرسشنامه : کیفیت ارتباطات
هدف پرسشنامه : بررسی کیفیت ارتباطات. نحوه تکمیل : پس از مطالعه هر جمله، نظر خود را با توجه به…
دانلود پرسشنامه : بازخور و حمایت از استقلال کارکنان
هدف پرسشنامه : بررسی احساس افراد درباره بازخور و حمایت از استقلال کارکنان. نحوه تکمیل : پس از مطالعه هر…
دانلود پرسشنامه : درگیری شغلی (مشارکت کاری)
هدف پرسشنامه : این ابزار مشخص می سازد که فرد تا چه اندازه از وقت خود را با شغلش سپری…
دانلود پرسشنامه : مراحل توسعه گروه
هدف پرسشنامه : هدف از این پرسشنامه، معرفی فرمول توسعه گر توکمن و جنسن میباشد. با استفاده از این مدل…
دانلود فایل WORD پرسشنامه : ارزیابی وضعیت مهارت های شنیداری افراد
کاربرد : با این پرسشنامه می توانید وضعیت مهارت های شنیداری افراد را در سازمان مورد بررسی و مقایسه قرار…
دانلود فایل WORD پرسشنامه : ارزشیابی میزان استقلال و خودمختاری افراد در گروه کاری
هدف : این ابزار به شما نشان می دهد از چه میزان استقلال در گروه کاری خود برخوردار هستید. تعداد…
قوانین ثبت دیدگاه