هدف پرسشنامه : بررسی ادراک مشتریان از کیفیت خدمات بانکداری
نحوه تکمیل : پس از مطالعه هر جمله، نظر خود را با توجه به طیف مشخص کنید.
توضیحات : سوالات این پرسشنامه به صورت 5 گزینه ای طراحی شده و نحوه امتیاز بندی و تفسیر نتایج به صورت کامل تشریح شده است.
تعداد سوالات : 41
نوع فایل : Word 2007
کاربرد : پایان نامه های مقطع کارشناسی ارشد و دکتری مدیریت، پروژه های تحقیقاتی
روایی و پایایی : این پرسشنامه، ترجمه ی یک پرسشنامه استاندارد خارجی است که به زبان فارسی برگردانده شده است. لذا روایی و پایایی این پرسشنامه در ایران مورد بررسی قرار نگرفته و در صورت لزوم، محققان باید نسبت به بررسی روایی و پایایی این پرسشنامه اقدام نمایند. منبع : مقیمی، سید محمد و رمضان، مجید، 1390، پژوهشنامه مدیریت، جلد هشتم، انتشارات راهدان، تهران.
محصول های مرتبط
دانلود پرسشنامه : خودگشودگی
هدف پرسشنامه : بررسی تمایل فرد به خودگشودگی. نحوه تکمیل : میزان موافقت خود را با هر یک از جملات…
دانلود پرسشنامه : سبک ارتباطی
هدف پرسشنامه :بررسی و شناسایی سبک ارتباطی. نحوه تکمیل : جملات زیر را با دقت بخوانید و با توجه به…
دانلود پرسشنامه : تعیین سبک رهبری
هدف پرسشنامه : تئوری رهبری اقتضائی (موقعیتی)، چهار سبک اصلی رهبری را مشخص میکند. جهت تعیین مناسب ترین سبک با…
دانلود پرسشنامه : بازخور
هدف پرسشنامه : بررسی میزان تمایل به ارائه بازخور. نحوه تکمیل : پس از مطالعه هر جمله، میزان موافقت خود…
دانلود پرسشنامه : مدیر قرن بیست و یکم
هدف پرسشنامه : بررسی ویژگیهای مدیر قرن بیست و یکم. نحوه تکمیل : با توجه به طیف زیر، ویژگیهای بیان…
دانلود پرسشنامه : رفتارها در محیط اداری
هدف پرسشنامه :بررسی آگاهی شما درباره سیاست های اداره. نحوه تکمیل : پس از مطالعه هر جمله، اگر فکر میکنید…
قوانین ثبت دیدگاه