هدف پرسشنامه : بررسی ادراک مشتریان از کیفیت خدمات بانکداری
نحوه تکمیل : پس از مطالعه هر جمله، نظر خود را با توجه به طیف مشخص کنید.
توضیحات : سوالات این پرسشنامه به صورت 5 گزینه ای طراحی شده و نحوه امتیاز بندی و تفسیر نتایج به صورت کامل تشریح شده است.
تعداد سوالات : 41
نوع فایل : Word 2007
کاربرد : پایان نامه های مقطع کارشناسی ارشد و دکتری مدیریت، پروژه های تحقیقاتی
روایی و پایایی : این پرسشنامه، ترجمه ی یک پرسشنامه استاندارد خارجی است که به زبان فارسی برگردانده شده است. لذا روایی و پایایی این پرسشنامه در ایران مورد بررسی قرار نگرفته و در صورت لزوم، محققان باید نسبت به بررسی روایی و پایایی این پرسشنامه اقدام نمایند. منبع : مقیمی، سید محمد و رمضان، مجید، 1390، پژوهشنامه مدیریت، جلد هشتم، انتشارات راهدان، تهران.
محصول های مرتبط
دانلود پرسشنامه : مدیر قرن بیست و یکم
هدف پرسشنامه : بررسی ویژگیهای مدیر قرن بیست و یکم. نحوه تکمیل : با توجه به طیف زیر، ویژگیهای بیان…
دانلود پرسشنامه : سبک رهبری
هدف پرسشنامه : بررسی سبک های مختف رهبری از دیدگاه کارکنان. نحوه تکمیل : میزان موافقت خود را با هر…
دانلود پرسشنامه : درگیری شغلی (مشارکت کاری)
هدف پرسشنامه : این ابزار مشخص می سازد که فرد تا چه اندازه از وقت خود را با شغلش سپری…
دانلود پرسشنامه : تاثیر مدل EFQM بر عملکرد شرکت
هدف پرسشنامه : بررسی تاثیر مدل کیفیت EFQM بر عملکرد شرکت. نحوه تکمیل : میزان موافقت خود را با هر…
دانلود پرسشنامه : سبکهای مدیریت تضاد
هدف پرسشنامه :تضاد بین افراد امری رایج و بخش گریزناپذیر زندگی میباشد. بنابراین، مدیریت اثربخش تضاد با اهمیت میباشد. شما…
دانلود فایل WORD پرسشنامه : بررسی وضعیت تبادل بین رهبر و اعضا در سازمان
هدف : ارزیابی وضعیت تبادل بین رهبر و اعضا. این پرسشنامه مولفه های تأثیر دو جانبه رهبر و اعضا، وفاداری…
قوانین ثبت دیدگاه