هدف پرسشنامه : ارزیابی میزان گرایش سازمان به توسعه استراتژی بازاریابی
نحوه تکمیل : در این پرسشنامه مجموعه مواردی جهت توسعه استراتژی بازاریابی بیان شده است. میزان توجه سازمان به هر یک از این موارد را با توجه به طیف مشخص کنید.
توضیحات : سوالات این پرسشنامه به صورت 5 گزینه ای طراحی شده و نحوه امتیاز بندی و تفسیر نتایج به صورت کامل تشریح شده است.
تعداد سوالات : 5
نوع فایل : Word 2007
کاربرد : پایان نامه های مقطع کارشناسی ارشد و دکتری مدیریت، پروژه های تحقیقاتی
روایی و پایایی : این پرسشنامه، ترجمه ی یک پرسشنامه استاندارد خارجی است که به زبان فارسی برگردانده شده است. لذا روایی و پایایی این پرسشنامه در ایران مورد بررسی قرار نگرفته و در صورت لزوم، محققان باید نسبت به بررسی روایی و پایایی این پرسشنامه اقدام نمایند. منبع : مقیمی، سید محمد و رمضان، مجید، 1390، پژوهشنامه مدیریت، جلد هفتم، انتشارات راهدان، تهران.
محصول های مرتبط
دانلود پرسشنامه : مهارتهای بازخور
هدف پرسشنامه : بررسی مهارتهای ارائه بازخور به افراد. نحوه تکمیل : بر روی عددی که به بهترین شکل رفتار…
دانلود پرسشنامه : شبکه های ارتباطات
هدف پرسشنامه : تعیین میزان اثربخشی شبکه های ارتباطات. نحوه تکمیل : با توجه به طیف زیر مشخص کنید هر…
دانلود پرسشنامه : خوب بودن در برقراری ارتباطات
هدف پرسشنامه :تعیین میزان تمایل به برقراری ارتباطات. نحوه تکمیل : پس از مطالعه هر جمله، گزینه ای را که…
دانلود فایل WORD پرسشنامه : بررسی نوع پایگاه قدرت در سازمان (پاداش، زور، قانون، تخصص، مرجعیت)
هدف : با این پرسشنامه می توانید انواع پایگاه قدرت در سازمان را ارزیابی کنید. قدرت مبتنی بر پاداش، قدرت…
دانلود فایل WORD پرسشنامه : بررسی وضعیت تبادل بین رهبر و اعضا در سازمان
هدف : ارزیابی وضعیت تبادل بین رهبر و اعضا. این پرسشنامه مولفه های تأثیر دو جانبه رهبر و اعضا، وفاداری…
دانلود فایل WORD پرسشنامه : بررسی میزان آمادگی یک سازمان برای تغییر
کاربرد : توسط این پرسشنامه می توانید میزان آمادگی یک سازمان برای تغییر را اندازه گیری کرده و مورد بررسی…
قوانین ثبت دیدگاه