هدف: بررسی عوامل اثرگذار بر حفظ مشتریان خدمات آموزشی.
نحوه تکمیل: هنگامی که یک ارائه دهنده خدمات آموزشی به شما آموزشی ارائه میکند، با توجه به طیف مشخص کنید که هر یک از موارد زیر در ایجاد رضایت در شما به چه میزان با اهمیت میباشد؟
توضیحات : سوالات این پرسشنامه به صورت 5 گزینه ای طراحی شده و نحوه امتیاز بندی و تفسیر نتایج به صورت کامل تشریح شده است.
تعداد سوالات: 8
نوع فایل : Word 2007
روایی و پایایی : این پرسشنامه، ترجمه ی یک پرسشنامه استاندارد خارجی است که به زبان فارسی برگردانده شده است. لذا روایی و پایایی این پرسشنامه در ایران مورد بررسی قرار نگرفته و در صورت لزوم، محققان باید نسبت به بررسی روایی و پایایی این پرسشنامه اقدام نمایند. منبع : مقیمی، سید محمد و رمضان، مجید، 1390، پژوهشنامه مدیریت، جلد دوازدهم، انتشارات راهدان، تهران.
***************************************************************
توجه : حق انحصاری انتشار نسخه الکترونیکی پرسشنامه های «پژوهشنامه مدیریت» در اختیار مرجع علوم مدیریت ایران (سایت e-Modiran.com) می باشد و هرگونه نسخه برداری و بازنشر این آثار پیگرد قانونی خواهد داشت.
محصول های مرتبط
دانلود پرسشنامه : مهارتهای بازخور
هدف پرسشنامه : بررسی مهارتهای ارائه بازخور به افراد. نحوه تکمیل : بر روی عددی که به بهترین شکل رفتار…
دانلود پرسشنامه : خوب بودن در برقراری ارتباطات
هدف پرسشنامه :تعیین میزان تمایل به برقراری ارتباطات. نحوه تکمیل : پس از مطالعه هر جمله، گزینه ای را که…
دانلود پرسشنامه : رفتارها در محیط اداری
هدف پرسشنامه :بررسی آگاهی شما درباره سیاست های اداره. نحوه تکمیل : پس از مطالعه هر جمله، اگر فکر میکنید…
دانلود پرسشنامه : تاثیر مدل EFQM بر عملکرد شرکت
هدف پرسشنامه : بررسی تاثیر مدل کیفیت EFQM بر عملکرد شرکت. نحوه تکمیل : میزان موافقت خود را با هر…
دانلود پرسشنامه : سبکهای مدیریت تضاد
هدف پرسشنامه :تضاد بین افراد امری رایج و بخش گریزناپذیر زندگی میباشد. بنابراین، مدیریت اثربخش تضاد با اهمیت میباشد. شما…
دانلود فایل WORD پرسشنامه : بررسی میزان آمادگی یک سازمان برای تغییر
کاربرد : توسط این پرسشنامه می توانید میزان آمادگی یک سازمان برای تغییر را اندازه گیری کرده و مورد بررسی…
قوانین ثبت دیدگاه