![](https://24soal.ir/wp-content/uploads/2022/03/article-image-1.webp)
هدف پرسشنامه : بررسی میزان رضایت کاربران از خدمات آنلاین بانکداری
نحوه تکمیل : نظر خود را در زمینه خدمات آنلاین بانکداری با توجه به طیف مشخص کنید.
توضیحات : سوالات این پرسشنامه به صورت 5 گزینه ای طراحی شده و نحوه امتیاز بندی و تفسیر نتایج به صورت کامل تشریح شده است.
تعداد سوالات : 30
نوع فایل : Word 2007
کاربرد : پایان نامه های مقطع کارشناسی ارشد و دکتری مدیریت، پروژه های تحقیقاتی
روایی و پایایی : این پرسشنامه، ترجمه ی یک پرسشنامه استاندارد خارجی است که به زبان فارسی برگردانده شده است. لذا روایی و پایایی این پرسشنامه در ایران مورد بررسی قرار نگرفته و در صورت لزوم، محققان باید نسبت به بررسی روایی و پایایی این پرسشنامه اقدام نمایند. منبع : مقیمی، سید محمد و رمضان، مجید، 1390، پژوهشنامه مدیریت، جلد هشتم، انتشارات راهدان، تهران.
محصول های مرتبط
دانلود پرسشنامه : ارتباطات کلامی بین کارکنان و مدیران
هدف پرسشنامه : بررسی تفاوت ها در ارتباطات شفاهی بین کارکنان و مدیران. نحوه تکمیل : پس از مطالعه هر…
دانلود پرسشنامه : سبک ارتباطی
هدف پرسشنامه :بررسی و شناسایی سبک ارتباطی. نحوه تکمیل : جملات زیر را با دقت بخوانید و با توجه به…
دانلود پرسشنامه : ویژگیهای شخصیتی رهبر
هدف پرسشنامه : بررسی ارتباط بین عزت نفس رهبر، کفایت نفس، خودشیفتگی و کمال گرایی رهبر. نحوه تکمیل : میزان…
دانلود پرسشنامه : ارزیابی اثربخشی عملکرد گروه
هدف پرسشنامه :بررسی اثربخشی عملکرد گروه. نحوه تکمیل : با توجه به طیف زیر، نظر خود را درباره هر بخش…
دانلود پرسشنامه : تاثیر مدل EFQM بر عملکرد شرکت
هدف پرسشنامه : بررسی تاثیر مدل کیفیت EFQM بر عملکرد شرکت. نحوه تکمیل : میزان موافقت خود را با هر…
دانلود فایل WORD پرسشنامه : بررسی میزان آمادگی یک سازمان برای تغییر
کاربرد : توسط این پرسشنامه می توانید میزان آمادگی یک سازمان برای تغییر را اندازه گیری کرده و مورد بررسی…
قوانین ثبت دیدگاه